Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Skjermbilde

Mener fortsatt denne er høyst relevant for BB med eller uten Covid.
Siste Emisjonskurs 37,5.

1 Like

Altså ingen nedside? Selv med mislykket Covid? Svært lite sannsynlig spør du meg.

1 Like

kortsiktig dip, husk DNB har kun 10% sannsynlighet for covidsuksess på tidspunkt da grafen ble laget…hvor står vi nå`?

På kort sikt vil det åpenbart ha en del å si på kursen. Man må ikke høre på alle hauserne som mener det motsatte… rene menigheten blitt disse Bgbio aksjonærene

Det diskuteres kun mulige scenarioer med og uten covid. God miks av ulike meninger…bare sunt.
Alle må tenke selv.

Må kanskje ta med i beregningen at tilliten til selskapets ledelse vil få seg en stygg ripe etter de positive uttalelser rundt dette om det viser seg å ikke inneholde stort mer enn håp og drømmer.

1 Like

Ved negativ Covid-melding ser vi lavt 20-tall kortsiktig tror jeg. Det vil isåfall være en god kjøpsanledning.

1 Like

Ja…og det styrker derfor prognosene for suksess…eller nedleggelse.
Kan være greit å har cash i kassen for å kjøpe om det blir tøm og røm.
Tror man på BGbio er det en god kjøpsmulighet.
Men mange pengesterke kjøpt seg inn på 37,5 vil jeg tro.
Kommer Onkel Trond med redningspakke?

Og dette er et nukleosid-prodrug, som har en helt annen virkningsmekanisme, og dermed godt kan kombineres med bemcentinib.

Det er også interessant at Merck allerede har villet betale for å teste flere enn bare ett mulig covid-medikament. Det må man også gjøre for å øke sannsynligheten for å ende opp med et produkt, og det er sannsynlig at man vil kombinere flere medikamenter i behandlingen.

Det viktigste nå er resultatene.

1 Like

Tilfeldig?
Tatt ifra post på FA-forumet.

“Customer voices are the best references - thanks to Dr. Endre Kjarland for choosing #proCONTRACTS for #microsoftdynamics365 as the contract management solution at BerGenBio. Much appreciated.”

Tekst fra bildet i tweet: Dr. Endre Kjarland: “With proCONTRACTS we were able to implement the digitization of our contract management on the Dynamics 365 platform. The system is an effective tool to help us manage our contracts through their life cycle, and even at the base solution we find the system to meet most of our requirements.”

9 Likes

Helt tilfeldig ja, bare en del av drømmen :wink:

Forrige innlegg fra denne Twitter kontoen var 10. desember… Pump and dump blir stadig mer sofistikerte!

Ser ut til å være en meget inaktiv Twitter konto. Kundeuttalelser ser de ikke ut til å ha postet tidligere.

Hva vil du fram til her? :slight_smile:

Jeg vil ikke fram til noe spesielt. Fatter interesse for ‘Tilfeldig?’ spørsmålet ditt. Digger sånt som det her! Påfallende at dette kommer ut av det blå fra en inaktiv Twitter konto som ikke har for vane å publisere kundeuttalelser.

At profesjonelle aktører overvåker og bruker nettforum kvantitativt er en trend som bare vil komme mer og mer. Men jeg sier ikke at Twitter kontoen er hacket. At det fremstår så påfallende kan gjerne være en tilfeldighet, si BergenBio kan ha tatt i bruk systemet for noen måneder siden, men først nå fikk twitter ansvarlig ut fingeren…

Artig sak men gir meg ikke info å handle på :slight_smile:

Til info ble den melding publisert på Linkedin til selskapet for 8timer siden, og den ansatte hos BergenBio ble tagget. Tviler på både Twitter og Linkedin er hacket.

Det kan hende at vedkommende eller noen i CRM-selskapet har aksjer i BergenBio…og tenkte å hive litt bensin på bålet :wink:

Nå ser jeg også Stener Kvinnsland har gitt seg som leder for coronakommisjonen av personlige årsaker…fryktelig så opptatt styre og stell ble da. … :innocent:

6 Likes

hehe ja, eller at BergenBio ønsker å gi nerdene et forsprang før det braker løs! :boom:

2 Likes

Hvor ser du Kvinnsland trekker seg?

Spørsmålet er også…om de sitter på gode resultater…vet myndighetene det?
Mtp vaksinesituasjonen som nå har oppstått. De sier jo det foregår mange gode studier, men de sa da ved å blande ulike vaksiner. Høres merkelig ut. Tenker vaksine kombinert med medisin må være mer korrekt.

4 Likes