Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

skjønner heller ikke jeg. Handelen stoppet to ganger. Fikk økt litt på 28.

Noen blir ikke fornøyd i aksjemarkedet før de har 2x-3x innsatsen (evt kommet opp til innsatsen om man kjøpte seg inn på 40/50)

Dagens melding bekrefter at Bemcentinib virker mot sars-cov-2.
De ser effekt selv hos veldig syke pasienter. Ren logikk og preklinisk tilsier mye bedre effekt gitt tidlig i forløpet.

1 Like

Her er det jo en del som gjenstår. Skulle ønske kursen fløy selv, men forstår at folk har brent seg før på at ting tar tid og ikke nødvendigvis går like bra som det ser ut.
Får vi derimot en hastegjodkjenning så blir det nok mer rakett her.
Det er lite verdi før godkjenning er i boks.
Pluss vi har enda en webcast å se frem til kl 10, kan gå begge veier, men det er garantert noen som vil se den først.

Spent på hva som blir sagt i webcasten, og om de har noen gode nyheter ref. samarbeid eller om det blir “vi jobber med saken”-type nyheter

Linken til presentasjon kl 10:

8 Likes

5 Likes

Er snadder å høre på denne presentasjonen. :slight_smile:

1 Like

“We will most likely not pursue an emergency use approval”

Samtidig virker det ganske tydelig at det kommer en fase 3-studie veldig snart, og (etter min oppfatning) sannsynligvis sammen med en industripartner. Det er vel egentlig enda mer bull enn en evt nødgodkjenning.

2 Likes

Forsto jeg Richard rett da han sa at en evt. fase 3-studie blir en mindre studie også?

1 Like

Oppfattet det samme.

Edit: Liker godt at de spisser seg inn mot en spesifikk målgruppe

Hørte også den setningen. Han var tydelig på det, samtidig som han er minst like tydelig på at det kommer en fase-3 studie som nødvendigvis ikke trengte være så stor. Dette samsvarer med tidligere uttalelser.

1 Like

Forstår det slik at myndighetene heller vil ønske at de går videre mot “confirmations Study” med denne type resultater enn nødgodkjenning. Og han bekrefter igjen at Fase 3 vil være en mindre og rimelig rask studie.

3 Likes

Virker rimelig tydelig at bemcentinib vil være et alternativ for gitte pasienttyper TIDLIG i behandling, kanskje spesielt i områder der man har begrenser med ventilatorer/oksygen (e.g. Asia)

At dette også er uavhengig av mutasjoner gjør det også positivt.
Fase 3 launchet innen juni og resultater over sommeren?

4 Likes

Var det bare meg, eller hørtes det ut som han smilte når han unvikende svarte angående nødgodkjenning i India?
:face_with_monocle:

Det bliver spændende at høre, hvordan det går med kræftstudierne og godkendelser/ansøgninger.

Følg med på Rigel-aksjen idag…

Registrerte det samme

Dette var ikke spesielt oppløftende sett fra mitt ståsted.

  • TTT
  • Ikke gode nok data/data grunnlag for nødgodkjenning.
  • Høyst usikkert om det blir en fase 3 studie.
  • kostbart ref.betaling Rigel vs oppside potensiale, Godfrey ga ikke signaler om at det er spesielt mye penger i dette ved en eventuell godkjenning.
  • Effekti for subgruppe

Da rettes fokuset for min del over på kjerne området til BGBIO

3 Likes