Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Herre min skaper er du seriøs :scream: Det er det drøyeste jeg har hørt på lenge. Fy faen er det mulig :joy:

3 Likes

La oss prøve å speile denne sammenligningen så du er i T. Mohn sine sko.

Hvordan hadde det føltes om jeg kontakter deg daglig klokken upassende med mine tekniske analyse tips om bgbio? For jeg regner med du ikke har fått med deg hvordan jeg ser det tekniske i denne aksjen.

3 Likes

Synest vi skal la dette ligge, lite konstruktiv diskusjon og drager i stor grad samme vei som aksjen siste tid.

La oss heller se framover og håpe dem har et par ess i ermet.

6 Likes

Ja det var da voldsomt, hvem fremstår som tullingen her egentlig…ikke du hvertfall.
Helt greit å gjøre dette synes nå jeg. Hvis jeg mottok den og ikke syntes noe om det, så hadde jeg svart det. Og ja, masete journalister tar sikkert kontakt når det passer dem, ikke den som kontaktes.

NEI. Dette er ikke greit, Selv om dette er ganske uskyldig. Det er mange og mye verre eksempler på slike proaktive aksjonærer som går langt over streken.

Journalister har skolegang og vekttall med etikk i den hensikt å vurdere nødvendigheten av å kontakte folk av interesse. De coldcaller IKKE noen uten grunn en helligdag i mai med aksjetips.

Ta dere sammen. Og er dere fortsatt i tvil så anbefaler jeg et grundig kurs i folkeskikk og høflighet. (og innrømmer glatt at jeg er i fare for å stryke på samme kurset med måten jeg svarer dere her. )

3 Likes

Beklager at jeg i farten glemte at journalister er feilfrie. Har aldri skjønt hva vi skal med PFU. :japanese_goblin:

@Savepig :point_up_2:

Friskt innlegg longia.
Venter i spenning på om Trond Moen foretar seg noe , sansynligvis ikke men dersom posten er borte tidlig i denne uken så bør det kanskje tenkes litt over.
Holder en seg innenfor lovverket og har antenner og holder seg på den rette siden etisk så hva er da så spesielt med TM?
Tyngdekraften virker like sterkt på oss alle så hvorfor ikke prøve noe nytt?

Noe helt annet blir det jo dersom en driver telefonterror eller kommer på feil side lovmessig men det ser ikke ut for å være tilfellet her.

Takk til longia som legger ned arbeide i å se saker fra nye vinkler :slightly_smiling_face:

lykke til

12 Likes

Vi ser at TM forsetter å kjøpe seg opp. Alfred Bergs 3 Verdipapirfond er alle nå ute av listen over de 50 største aksjonærer, kanskje kan det hjelpe på salgspresset som har vært i aksjen siste måneder.

3 Likes

Supert😁

Har det kommet noe ut fra denne her?

Bergen, Norway, 21[st] May 2021 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage
biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for
severe unmet medical need, is pleased to announce that BerGenBio CEO Mr. Richard
Godfrey is presenting at the following virtual conference:

ABGSC Life Science Summit, virtual

Date: 25 May

Live presentation at 10.30hrs CET

The presentation will be made available on the Company website:

1 Like
17 Likes

Hva har markedet ikke forstått? Eller er BGBIO helt på bærefot å satse på dette likevel?

Velger å fortsatt langsiktig tro på dette og kreftforskningen til BGB. Så fylte litt mer på tanken idag :slight_smile:

4 Likes

Gi de en pille Bemcentinib :+1:t2:

1 Like

Interessant at flere av artiklene har fullstendig motsatte tolkninger av testresultatet. Noen er positive og andre er veldig negative

Det er vel ikke noen faglige artikler som er negative. De eneste jeg har sett er noen journalister som har skrevet om noe de ikke har faglig grunnlag for å uttale seg om.

1 Like

Derfor er det helt utrolig at man kan få kjøpe aksjer på dette nivået! Bare kreftdelen i BB er mye høyere enn dagens aksjeverdi. Triggere står i kø utover våren/sommeren. Det bør si litt!

8 Likes

Hvilke triggere kan vi vente oss noe den nærmeste tiden? Kjøpte selv mer i sluttauksjonen i dag, da jeg ikke klarer å forstå dagens verdsettelse, som fremstår svært billig i forhold til selskapets cashbeholdning og pipeline. Men er usikker på hva vi kan forvente oss av nyheter de neste 3 mnd nå, derfor jeg spør.

1 Like