Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Kan se ut som De to nye foreslåtte styremedlemmene har svært tette bånd med BP?

1 Like

De ser ihvertfall ut til å være svært erfarne.

:cry: tragisk, som alt går til helvete.

Jeg håper at Bemcentinib lindrer.

1 Like

Ser ut som AstraZeneca sin BTK acalabrutinib feilet i et annet studie de har kjørt selv på covid.
Acalabrutinib er vel en av de tre som er igjen i Accord. Blir det nå kun to stykker i Accord? :thinking:

3 Likes

Det er noe som jeg ikke forstår. Analyser som sier at BergenBio har 7-9 nok verdi for aksje kursen.

Når Bemcentinib blir godkjent som standard care for Covid. Det betyr mye mer positivt enn 7-9 nok. Det betyr: kontant strøm , tro på at andere studier slår til, at dødelighet av Covid kan minkes over natten.

Hvis bemcentin ikke funker på Covid, slår det ut mye mer i minus enn de 7-9 nok. BGBIO sitter på resultater av Bemcentinib som blir brukt til å sette i gang 3 studier! UK-India-South Africas, med TM som største eier mener jeg dette kan være en safe ticket for meg.

Jeg har Zaptec, NOD :wink: gode uker for meg så langt , jul kom tidlig.

1 Like

Analysen priser kun inn 10% av covid case 7 kr.
Når det er 100% sikkert at den vil nå markedet priser analysen den nå til rundt 70 kr for Bgbio.
Kreft prises for 20% sannsynlig til å nå markedet og de 20% er verdt ca 61 kr.
Slik dette vurderes nå vil det si at de vurderer prisingen av Bgbio til 70 kr ved tillgang på covid markedet og ca 305 kr ved tilgang på kreftmarkedet.

Oppnår de 100 % på begge utgjør dette 305+70 = 375 kr aksjen.
Dette må de selvfølgelig justere ut fra hvilken posisjon de får i markedet.

Ref. DNB analyse

7 Likes

Skal ta meg et reagensrør Bemcentinib i kveld.

Skål!

1 Like

Psst - Bemcentinib er en pille…

3 Likes

Regnestykker er alltid morsomme, men får vi det minste ynk om at Bemcentinib virker mot Covid-19 går kursen bananas.

1000 takk !! Flott at du bidrar med å forklare det vi bør se på i alle tall. Supert :ok_hand:

I min tid når vi skulle feste eller feire tok vi ett reagensrør med hjemmebrent, mens hos dagens unge kommer festen i pilleform, ja jeg ville vært skeptisk til piller i ett reagensrør :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvor mye øker markedspotensialet til bemcentinib av at remdesivir blir frarådet å benytte til behandling av Covid-19?

I teorien så burde det jo øke kursmålet selv med lik LOA.

2 Likes

Hmm, knips med bemcentinib, designet for 2020 :joy: wtf :exploding_head:

Det bør jo utgjøre en forskjell.
Nå er også en annen konkurrent i ACCORD studien ute av bildet.


Det bør også utgjøre en forskjell, men vet jo ikke når dette oppdages her hjemme på berget.
3 Likes

Dette studiet har et annet oppsett en Accord, så ikke sikkert de er ute derfra, men det styrker jo ikke saken deres.

Jeg har troen på Bemc og covid jeg!

Og til de som tror covid forsvinner som dugg for solen med vaksine:

Hvor mange konkurrenter har BergenBio - sånn ca? Altså mot Covid -19

Jeg mener at BGBIO blitt valgt blant 3 andre av 200 “behandlings kandidater” i UK. Det er slik at man ser etter en kombinasjon av flere behandlings medikamenter.

Vennligst korriger meg.

heftig! Er det andre tilsvarende programmer som ACCORD?

India og SørAfrika studier er satt opp slik Accord.

SørAfrika har de kommet igang, India og UK… skulle være rett rundt hjørne med oppstart. Egentlig lite å forstå hvorfor administrasjonen tar så lang tid. Først noen uker med etikk komite her i Norge også fler uker lokalt. SA er i gang :slight_smile:

1 Like