Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Hva betyr det?

Tipper han mener at det øker jevnt og trutt?

Ja det stemmer.

Finnes det noen analyse fra Nordea?

Kun for å holde litt liv i tråden 🏃‍♂️

1 Like

Supert, tror det blir stille en periode pga ferie avvikling … Jeg skal ihvertfall ta fri fra børs og BB noen uker…Ønsker alle en strålande sommer👌

2 Likes

Har alle tatt sommerferie her eller er det stille før stormen?

Tuller du?

Førstnevnte finner du side opp og side ned av på Bgbio.no april oppdateringen f.eks samt en rekke video presentasjoner.

Sistnevnte er bare å lese analytiker vurderingene. Sier seg selv at aksjen er underpriset når kursmål ligger 160% over dagens kurs.

Fra meldingen til Longia:
What Will You Learn?
The power of the immune system to treat NSCLC by delving into the current best, novel targets and combination strategies to improve patent outlook with Merck & Co, Immutep, BerGenBio and Bristol-Myers Squibb.

Beroligende at de stadig vekk spiser kirsebær med de store :slight_smile:

11 Likes

Du må ikke være redd for å komme med forslag. Det er jo bare bra. Han/hun mente vel at det står masse på hjemmeside til BerBio. Men jeg er enig med deg.Det som står på hjemmeside til BergenBio kan være litt vanskelig å forstå for folk flest. Det er veldig faglig. Jeg personlig forstår ikke halvdelen av det som står der. Jeg er ikke noe lege så for meg er det gresk. Jeg hører på hva de på forumet sier og prøver å danne meg min mening om saken. Ikke bli fornærmet. Bare stå på . Alle ideer er gode. Viktig å gjøre noe.

3 Likes

Fra børsmeldingen idag:

«Bemcentinib is an orally administered, well-tolerated AXL kinase inhibitor which
targets a host receptor to achieve antiviral effects; this mechanism is unlikely
to be attenuated by viral evolution

Tolker dette som at pillen holder også Delta Plus varianten i sjakk. Forhåpentligvis kommer det kommentarer om dette under presentasjonen. Slett ikke sikkert at BGBIO er ute av bildet når det gjelder Covid-19 ennå…

9 Likes

Så lenge de nye variantene bruker ace2+Axl for å komme seg inn i kroppens celler, så vil vel Bemcentinib virke like godt mot de som mot alfa.

Og det det skal vel litt til for at viruset muterer seg til å bruke en annen reseptor…

5 Likes

Men når kommer Meta-Analysen ?

Neste steg

En full vitenskapelig analyse av BGBC020 vil bli kombinert med ACCORD2 datasettet i en metaanalyse for presentasjon på en vitenskapelig konferanse og publisering i et fagfellevurdert tidsskrift. Det fulle datasettet viser en klar fordel ved bemcentinib i behandling av en betydelig undergruppe av innlagte pasienter med COVID-19. Dette vil støtte pågående diskusjoner med myndigheter, regulatoriske myndigheter og industrien.

1 Like

Further analysis of the data will be shared in a presentation during the
congress, details below. The presentation will also be made available on the
Company website.

Mulig denne?

1 Like

Denne aksjen må ha falt ned i et sort hull som river og sliter den i stykker! Får håpe presentasjonen 9-12 juli klarer å snu den negative trenden.

1 Like

Sitter litt for godt lastet her, presentasjonen skal være 12 July 2021 kl 13:15-14:45. Ifølge siste melding sier : Further analysis of the data will be shared in a presentation during the
congress:
I forbindelse med dataene fra Accord + BGBC020 har de flere ganger sagt at de skal komme med en metaanalyse på en konferanse + publikasjon i ett tidskrift. Denne ECCMID konferansen burde jo passe godt, men kan ikke se at det er den analysen de skal legge frem?

1 Like

Ja, alt virker veldig uklart. BB kunne tjent en god del på å bli bedre på å formidle informasjon til markedet og aksjonærene!

1 Like

Biontech-aksjen faller etter meldinger om svekket effektivitet

Vi går ei spennende helg i møte! Fra DN:

Aksjen til tyske Biontech falt med 5 prosent tirsdag etter melding fra Israel om lavere beskyttelse fra koronavaksinen som selskapet produserer med Pfizer.

Det israelske helsedepartementet meldte tirsdag om over 500 nye smittetilfeller, 42 prosent av dem personer som har fått vaksine.

Deltavarianten av viruset sprer seg nå raskt både i Israel og mange andre land, og Pfizer/Biontech-vaksinen forhindrer ikke at mange smittes av denne varianten, konstaterer helsemyndighetene i Israel.

Eneste som kan løfte denne, relatert til covid er en melding om konkrete samtaler med regulatoriske myndigheter eller partner. Avtale med overnevnte ville gitt mer en et løft. Håp i hengende snøre.

1 Like

Sitter å følger med på aksjonærlistene daglig (Tekinvestor innsider+ anbefales), de siste dagene har det vært mange store kontobevegelser over ikke kryssede handler. Fjärde har nå 3918k aksjer på konto og har fått tilbake ca 660k fra utlån. Så det virker som shorterne nå ønsker å dekke inn. Dessverre ser jeg også at en del mindre aksjonærer (30k eller mindre) gir opp og nuller sin beholdning.

8 Likes