Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Noen ble plutselig utålmodig mot slutten å kaste kortene på 50k :rofl:

Spurte Elisabeth i Radforsk om de snart skulle invitere Martin Olin til deres podcast Radium. Hun svarte: “Ja, helt enig – jeg vil og ha en oppdatering på hva som skjer med BerGenBio, så jeg har hatt dette på blokka selv en stund – uten å ha fått tiden til å invitere ham inn. MEN – jeg skal få gjort det nå, men det blir neppe før påsken.”

Bare å glede seg her altså :+1:

12 Likes

Bra! @OpulentusTT :ok_hand::+1:

Her er det bare å henge fast :grin:

1 Like

39k skremmeposten er tilbake!

Dette blir bra.
Sten på sten.

BGB324 (R428, bemcentinib) is a highly potent new anti-cancer compound that blocks AXL autophosphorylation, leading to inhibition of cancer cell proliferation.

Altogether, our findings propose AXLi as a promising treatment in combination with standard therapy to improve therapeutic outcome in metastatic melanoma.

8 Likes

Ikke skremmende nok🥊

2 Likes

Sitat: Altogether, our findings propose AXLi as a promising treatment in combination with standard therapy to improve therapeutic outcome in metastatic melanoma.

Igjen og igjen BGB324 :+1:

4 Likes

33k bremsen er tilbake!
Dukket opp flere ganger siden i går!
….
……
Og spist opp med 2 store jafs :rofl::star_struck:

Ser ut for at Long dessverre har takket for seg. Det er faen så typisk at aksjen går så det suser etter man har redusert kraftig/solgt seg ut. Han hadde fortjent å få med seg disse dagene!

4 Likes

Snappet en post på 20,30!
Vi får se om det var riktig :nerd_face:

https://tenor.com/YYRj.gif

Passer :rofl:

Edit : huff! Faktisk ble jeg litt skremt at shorten klarte igjen å føkke stigende trenden, men det ser ut at BGB is back!

Hva tror dere egentlig om linken mellom BGBIO og Servier Group

De kjøpte i sin tid Symphogen hvor både CEO Olin, CBO Gayle Mills og Anders Tullgren satt i Management. Tullgren som styremedlem og medlem av flere audit & development comittees.

https://www.linkedin.com/in/anders-tullgren/

Servier har også targeted AXL som dere ser:
https://www.symphogen.com/pipeline/products/sym028/

Og Olin er på hilser’n til Vice President of Clinical Development i Servier:
image

2 Likes

Hvis målet er å selge selskapet så bør det være til en pris som betydelig høyere enn kursmålene som ligger i dag.

3 Likes

Serviere er veldig interessant når det gjelder ett salg av selskapet og eller som partner i en av de tre skuddene på mål (STK11/AML/Covid) Personlig så tror jeg fortsatt partner på STK11 er den første store nyheten, og håper på BristolMyersSquibb

3 Likes

DET kan vi være veldig enige om @romaper …tror også vi har med oss Trond der

2 Likes

Veldig interessant! Er jo tydelig en tett forbindelse mellom selskapene, uten at jeg skal spekulere i dette. Takk for at du deler!

Synd, men forventet at aksjen konsoliderer litt i dag. Jeg synes likevel det er merkelig at noen velger å selge 7500 aksjer til kurs 19.60, når den nettopp har vært på 20.40🤷‍♂️

2 Likes

Flere dager med oppgang rettferdiggjør vel en korreksjon basert på de som kom inn på rundt 15 og vil ta gevinst. Uansett la oss gjøre opp status 16:25 det er fortsatt noen hundre tusen shortaksjer som skal tilbake i vater.

2 Likes

Noe ending i top20 eller top 50?