Noen ble plutselig utålmodig mot slutten å kaste kortene på 50k
Spurte Elisabeth i Radforsk om de snart skulle invitere Martin Olin til deres podcast Radium. Hun svarte: “Ja, helt enig – jeg vil og ha en oppdatering på hva som skjer med BerGenBio, så jeg har hatt dette på blokka selv en stund – uten å ha fått tiden til å invitere ham inn. MEN – jeg skal få gjort det nå, men det blir neppe før påsken.”
Bare å glede seg her altså
Her er det bare å henge fast
39k skremmeposten er tilbake!
Dette blir bra.
Sten på sten.
BGB324 (R428, bemcentinib) is a highly potent new anti-cancer compound that blocks AXL autophosphorylation, leading to inhibition of cancer cell proliferation.
Altogether, our findings propose AXLi as a promising treatment in combination with standard therapy to improve therapeutic outcome in metastatic melanoma.
Ikke skremmende nok🥊
Sitat: Altogether, our findings propose AXLi as a promising treatment in combination with standard therapy to improve therapeutic outcome in metastatic melanoma.
Igjen og igjen BGB324
33k bremsen er tilbake!
Dukket opp flere ganger siden i går!
….
……
Og spist opp med 2 store jafs
Ser ut for at Long dessverre har takket for seg. Det er faen så typisk at aksjen går så det suser etter man har redusert kraftig/solgt seg ut. Han hadde fortjent å få med seg disse dagene!
Snappet en post på 20,30!
Vi får se om det var riktig
Passer
Edit : huff! Faktisk ble jeg litt skremt at shorten klarte igjen å føkke stigende trenden, men det ser ut at BGB is back!
Hva tror dere egentlig om linken mellom BGBIO og Servier Group
De kjøpte i sin tid Symphogen hvor både CEO Olin, CBO Gayle Mills og Anders Tullgren satt i Management. Tullgren som styremedlem og medlem av flere audit & development comittees.
https://www.linkedin.com/in/anders-tullgren/
Servier har også targeted AXL som dere ser:
https://www.symphogen.com/pipeline/products/sym028/
Og Olin er på hilser’n til Vice President of Clinical Development i Servier:
Hvis målet er å selge selskapet så bør det være til en pris som betydelig høyere enn kursmålene som ligger i dag.
Serviere er veldig interessant når det gjelder ett salg av selskapet og eller som partner i en av de tre skuddene på mål (STK11/AML/Covid) Personlig så tror jeg fortsatt partner på STK11 er den første store nyheten, og håper på BristolMyersSquibb
Veldig interessant! Er jo tydelig en tett forbindelse mellom selskapene, uten at jeg skal spekulere i dette. Takk for at du deler!
Synd, men forventet at aksjen konsoliderer litt i dag. Jeg synes likevel det er merkelig at noen velger å selge 7500 aksjer til kurs 19.60, når den nettopp har vært på 20.40🤷♂️
Flere dager med oppgang rettferdiggjør vel en korreksjon basert på de som kom inn på rundt 15 og vil ta gevinst. Uansett la oss gjøre opp status 16:25 det er fortsatt noen hundre tusen shortaksjer som skal tilbake i vater.
Noe ending i top20 eller top 50?