Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Jeg ser det ikke slik. Den har gått i dette mønsteret over lang tid.

Det er fortsatt nedadgående trend som er gjeldende i det tekniske bildet.

Den må bryte motstand og øvre trendlinje på stigende volum.

2 Likes

Helt enig med din analyse av hvordan udviklingen har vært. Men jeg holder fast ved at aksjen har ikke performet bedre enn siste 10 handelsdager på lang tid. Det betyr noe. Din analyse eller graf peker på repetisjon hvis vi skal ned til ca 10-12 kr og det nekter jeg å tro på. Mye pga slik som selskapet nå er rigget bl.a. ny ceo og ny styreformen begge med en solid historie som vil bidra positivt til bgbio’s fremtid. Blir veldig overrasket om ikke opgangen fortsetter.

3 Likes

Det jeg har observert er at aksjen har vært sterk på røde dager, tidligere har den falt mye.
Ny trend?
Litt minus i margen er at det er lite omsetning.

1 Like

Ja, og oppgangen som har kommet, er i forbindelse med nyheter og mer aggressiv positivitet fra selskapet.

Jeg vil se institusjonell interesse, at det begynner å akkumuleres.

1 Like

“Disse resultatene gir håp om at vi kan forbedre effektiviteten av immunkontrollpunktblokade hos lungekreftpasienter som immunterapier ikke tidligere har vært effektive for” sa studieleder Rolf Brekke professor i kirurgi.

To corroborate the preclinical findings, Dr.
Brekken noted that an ongoing Phase 2 clinical trial testing the AXL inhibitor used in this study, known as bemcentinib and produced by BerGenBio ASA, showed promising results in NSCLC patients carrying the STK11/LKB1 mutation who are being co-treated with PD-1/PD-L1 inhibitors. The results from three of these patients are reported in the new study.

12 Likes

Trond Mohn har vært på kjøperen med 200 000 nye aksjer :relaxed:

13 Likes

Der var sjefen sjøl på fisketur igjen ja :ok_hand:
Muligens en av Norges mest undervurderte aksjer?

4 Likes

Har du oppdatert aksjonærliste?

https://www.bergenbio.com/investors/our-shareholders/

Det kan se ut som at robotmanipuleringen har stoppet opp. I vert fall midlertidig. Ordrebildet er stille som i graven, nesten som der ventes på en «oppstandelse». Arrowstreet Capital bør starte inndekning før de går på en kraftig smell.

4 Likes

Noen som vet bakgrunnen til Kevin Zaim på topp 20 lista? Er han ny eller har han vært med en stund?

Har nok vært med en stund.
Hadde ca 156k den 26.08.2020

Jeg håper de kommer i alle mødres gap up short skvis!

Det er litt annet mønster nå, syretesten er på disse nivåer. Tar den ut motstand og nedadgående trend vil det være positivt.

Jeg tar gjerne mer i 13-11 området, så for meg er det ikke så nøye.

Når dagen kommer, blir ikke selskapet priset etter kursnivå, men markedsverdi på Bem i aktuell indikasjon.

7 Likes

Run BGBIO Runnnnn!
giphy
Liker denne utviklingen, litt mer volum nå så bryter den ut av den lange nedtrenden. Veldig stille her på forumet… Sitter folk bare og måper av den høyst usedvanlige utviklingen😆
Nyhet om samarbeidsavtale ligger nå i lufta…
Spennende!

6 Likes

Redd mange ikke orket mer.
Jeg håper long ikke kastet alle kortene før den gikk 30% +

Fin utvikling ja. Kanskje det løsner litt. Skulle gjerne ha toppet opp enda mere på 15-tallet men er fornøyd med eksponeringen. Trist å se at mange småsparere har gitt opp men det er slik de store tjener penger. BGBIO er en fantastisk spennende aksje men perspektivet her bør være langvarig.

2 Likes

Helt innfor med 5 til 10 % stigning hver uke🤣

5 Likes

Jeg venter fortsatt på flere nyheter fra selskapet, vi har fått nye resultater på dyreforsøk på STK11 fra UT, som Olin varslet. På sliden fra Carnegie sesjonen står det fortsatt 1H for STK11 1b/2. Her må de ha en samarbeidspartner, og håper det er derfor Tullgren ikke har handlet. Føler meg mer bekvem med at kursen er 20+ en 14 når de skal slippe noen store nyheter.

7 Likes

Shortinndekningen har startet - vi har gått fra 671.782 til 616.654

6 Likes

Det er på tide. Kan det være at de hadde glemt den microposten de er short i BGBIO. Nå fra 0.7 til 0.69%. :joy: :joy: