Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Anders Tullgren har hatt 4 uker på seg å kjøpe aksjer nå, men har ennå ikke gjort det…
Han er en fremoverlent person og skryter uhemmet av seg selv på LinkedIn. Med over 30 års erfaring i bransjen har han opparbeidet seg et stort nettverk, og har inngått flere store avtaler før.
Han ble ikke styreleder i Bergenbio for kun komme å spise noen snitter og drikke kaffe på styremøtene, denne mannen har mye større ambisjoner!

Hvis det ikke hadde vært noe på gang, som partneravtale etc. tror jeg selskapet ville ha bedt ham om å kjøpe de 25000 aksjene, som i skrivende stund ville ha kostet selskapet 425000,- NOK.

Neste melding fra selskapet vil være av den positive sorten! :writing_hand: :rocket:
Ikke gå ALL-inn, men kjøp deg inn litt og litt. Super inngang nå.

4 Likes

Insideinfo er ikke nødvendigvis kun av den positive sorten, bare så det er sagt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeg tror ikke det er veldig store ting på gang enda, men hvem vet. Jeg håper jo det.

Jeg ser gjerne 200kr + da går aksjene til nye eiere og jeg trer av med tidlig, tidligpensjon :desert_island::tropical_drink:

3 Likes

I dette tilfellet er det av den positive sorten.

3 Likes

Vi har potensiale på IR siden altså - i det meget store bildet er det kanskje bedre enn å ha potensiale på den medisinske siden…

Her er linken: https://www.cell.com/cell-reports-medicine/fulltext/S2666-3791(22)00060-X

Har gitt IR ansvarlig beskjed

3 Likes

Spennende :dart:

6 Likes

Det er et betydelig antall pasienter det er snakk om, 20% av NSCLC ?!

Er det slik at dem med STK11 mutasjon er AXL positive, alle som en?

Jeg begynner å forstå hvorfor dette funnet raskt overskygget mye annet samt Martin Olin sin entusiasme.

Har ikke fulgt så tett med i det siste, det skal være sagt😊

Liker formuleringen

Bergen, Norway, 17 March 2022 – BerGenBio ASA (OSE: BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical

Kanskje kommer hint om partner. Hvorfor har IKKE styreleder handlet aksjer etter avtale?

https://newsweb.oslobors.no/message/556792

In Merck we trust
Algeta deal a’ 2022

3 Likes

Det blir spennende å se om insidekjøpet kommer nå, eller om noe annet er i emning! Bgbio bygger uansett stein på stein☺️

6 Likes

Tror ikke insidekjøpet kommer nå, de skal starte en 1b/2 studie mot STK11 i kombinasjon med en sjekkpunkthemmer. Det er to store i markedet keytruda (Merck) og Opdivo (Bristol-Myers Squibb). Tullgren har nylig jobbet på topp nivå i BM S, og jeg tror det kan være en avtale her som utløser innsidekjøpet.

2 Likes

Etterfulgt av inndekning av short.

3 Likes

Presentasjon ligger nå tilgjengelig på hjemmesiden under

Corporate Presentations

Spennende side 7

1 Like

Ny soc, aml. Hva har de kommentert på det?

Olin gikk ganske grundig inn på det i Q4/helår 2021 presentasjonen, og BGBIO har fastrack og Orphan status på 2 linje, mens ny SOC er på første linje. Leser man analysen til Edison så verdsetter de AML til 13 kr pr aksje, Covid 4 og NSCLC 42 kr aksje, så det er enkelt og forstå hvorfor første fokuset nå ligger på 1l NSCLC evt 2l. hvor inntektsmulighetene er mye større. Tror fortsatt på at en partneravtale NSCLC (STK11) skal finansiere Fase 2 AML og evt andre forsøk.

4 Likes

De dyredataene på tumorvolum med kombo PD-1/BEM så ganske bra ut ja.

5 Likes

Merck har fokus fremover på Keytruda i hvert fall. Spennende kombo med Bemcentinib.

Merck’s Keytruda sales totaled $17.2 billion in 2021 or about 35% of the company’s $48.7 billion in total revenue for the year. CEO Rob Davis told investors on Merck’s fourth-quarter earnings call that using Keytruda to prevent cancer from returning in patients is a major area of future growth for the company.

2 Likes

En liten HS formasjon i chartet og lavt volum når den faller tilbake. Hva skjer :sweat_smile:
Ser ut for at det er lite int. for å selge nå. Mulig shorts gutta har funnet noen andre å plage.

BergenBio

7 Likes

De siste 10 handelsdager har aksjen steget jevnt og trutt med ca 28%. Veldig lenge siden aksjen har vist slike takter. Skal bare fortsette i samme takt de neste ukene å bygge høyde før den virkelig tar av.