Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

… we also believe that there is a certain link to the other respiratory infectiouse diseases. So this is ofcourse from that perspective more than Covid!

Kult! :sunglasses:

Studerer man volumet litt mer nøye så ser en at på oppgang er det større omsettning enn på nedgang. Nyheter ligger bak neste hjørne.

1 Like

Vi får se.
Jeg sitter selv godt vektet i selskapet.
Tror verdien på selskapet om et par år, gjengir en kurs nærmere 60 kr pr aksje, enn det som er dagens kurs.

2 Likes

Med gode resultater fra fase 2b aml, partnerskap og i startgropa for kommersialisering, bør vi være høyere enn det

4 Likes

4-5milliarder?

Det er veldig lite sannsynlig. Jeg tror det blir enten julekvelden eller siste mann slukker lyset.

5 Likes

Er på samme linje. Dette er høyst sannsynlig binært.
Bemcentinib har nå kurs mot å bli en sentral del av global kreftbehandling innen "alle"indikasjoner.
Markedet har priset inn mikrosannsynlighet for at de kommer i mål.

7 Likes

God morgen

Det er godt mulig store deler av mine «små grå» ikke har våknet helt ennå og at jeg tar feil, i så fall ha meg unnskyldt, men ifølge denne fra Nov. 2021;

ser det dessverre ut som at ditt utsagn ;

• “Hayen, post:5200, topic:24374”]
    Bemcentinib har nå kurs mot å bli en sentral del av global kreftbehandling innen "alle"indikasjoner»

og vedlagte artikkel beskriver to vidt forskjellige framtidsutsikter for hvor BEM som medisin tenkes brukt, eller leser jeg det englandske utdraget under helt feil…?

• Fibrosis and cancer is described by some epidemiological studies as chronic stages of different disease conditions typically characterized by uncontrolled accumulation of extra-cellular matrix (ECM), thereby leading to inflammation of tissues and organ (lungs, heart, liver and kidney) dysfunction. It is highly prevalent, and contributes to increased mortality rate worldwide. Currently, the therapeutical approaches involving selected medications (bemcentinib, pirfenidone and nintedanib) obtained synthetically, and used in clinical practices for fibrosis and cancer management and treatment has shown to be unsatisfactorily, especially during progressive stages of the disease. With regards to finding a more potent, effective, and promising curative for fibrosis and cancer, there is need for continuous experimental studies universally.

Selv har jeg ennå troen på både BGBIO og BEM, en tro som i likhet med kursutviklingen, minker for hver dag som går… :chart_with_downwards_trend:

Mvh

2 Likes

Dette er i tråd med:

1. Hva selskapet selv sier ( bemcentinib som en “cornerstone” i kreftbehandling)
  2. Rent logisk når man vet at AXL er en faktor i kreft på et helt grunnleggende nivå, og det for de aller aller fleste typer kreft
5 Likes
  1. mars ble aksjen handlet på ca 13.80 og siden da er det lenge siden vi har sett en så lang oppgang i aksjen. Tror alle BGBIO aksjonærene er veldig klare for oppgang.
3 Likes

Jepp, ser slik ut👍 litt omsetting nå, så kan vi🥁

Fortsatt ingen PIP fra ledelsen angående påmeldte 25k innsidehandelen!
Det er vanskelig å tolke dette enn ‘handelsforbud før en stor kursdrivende news’, syns jeg :nerd_face:

Leser om Anders Tullgren: ‘ in 1996, Anders joined Bristol Myers Squibb (BMS) where he spent 21 years successfully building and aligning commercial, access, pricing, regulatory and medical plans for teams across the globe, ultimately becoming BMS’ President of the Intercontinental Region in 2017. ’

Hvis de allerede ikke har uskrevne avtaler med Merck, tror jeg at BGB. lander på en slags avtale med BMS!

1 Like

???

Så enkelt er det ikke.

2 Likes

Klatrer pent nå, neste stopp 22. Har kjøpt billett :steam_locomotive:

3 Likes

Billett ja, mangler ikke på dem her nå :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Er dere sikker på at olin ikke har kjøper disse aksjene allerede (dvs i januar)?

1 Like

Det gjelder Anders Tullgren!

2 Likes

Kanskje du kan starte med å se på kursutviklingen så langt i år

1 Like

Ja, bare å nyte det, så lenge det varer😊
Opp til 20ish nå, så er det rett ned igjen om trenden fortsetter.

Tipper at Mr. A Tullgren’s 25k"sign on" aksjer vil koste mye mer enn dagens kurs. Men, det er nok en god deal anyway.

1 Like

Enig :writing_hand: