… we also believe that there is a certain link to the other respiratory infectiouse diseases. So this is ofcourse from that perspective more than Covid!
Kult!
… we also believe that there is a certain link to the other respiratory infectiouse diseases. So this is ofcourse from that perspective more than Covid!
Kult!
Studerer man volumet litt mer nøye så ser en at på oppgang er det større omsettning enn på nedgang. Nyheter ligger bak neste hjørne.
Vi får se.
Jeg sitter selv godt vektet i selskapet.
Tror verdien på selskapet om et par år, gjengir en kurs nærmere 60 kr pr aksje, enn det som er dagens kurs.
Med gode resultater fra fase 2b aml, partnerskap og i startgropa for kommersialisering, bør vi være høyere enn det
4-5milliarder?
Det er veldig lite sannsynlig. Jeg tror det blir enten julekvelden eller siste mann slukker lyset.
Er på samme linje. Dette er høyst sannsynlig binært.
Bemcentinib har nå kurs mot å bli en sentral del av global kreftbehandling innen "alle"indikasjoner.
Markedet har priset inn mikrosannsynlighet for at de kommer i mål.
God morgen
Det er godt mulig store deler av mine «små grå» ikke har våknet helt ennå og at jeg tar feil, i så fall ha meg unnskyldt, men ifølge denne fra Nov. 2021;
ser det dessverre ut som at ditt utsagn ;
og vedlagte artikkel beskriver to vidt forskjellige framtidsutsikter for hvor BEM som medisin tenkes brukt, eller leser jeg det englandske utdraget under helt feil…?
Selv har jeg ennå troen på både BGBIO og BEM, en tro som i likhet med kursutviklingen, minker for hver dag som går…
Mvh
Dette er i tråd med:
Jepp, ser slik ut👍 litt omsetting nå, så kan vi🥁
Fortsatt ingen PIP fra ledelsen angående påmeldte 25k innsidehandelen!
Det er vanskelig å tolke dette enn ‘handelsforbud før en stor kursdrivende news’, syns jeg
Leser om Anders Tullgren: ‘ in 1996, Anders joined Bristol Myers Squibb (BMS) where he spent 21 years successfully building and aligning commercial, access, pricing, regulatory and medical plans for teams across the globe, ultimately becoming BMS’ President of the Intercontinental Region in 2017. ’
Hvis de allerede ikke har uskrevne avtaler med Merck, tror jeg at BGB. lander på en slags avtale med BMS!
???
Så enkelt er det ikke.
Klatrer pent nå, neste stopp 22. Har kjøpt billett
Det gjelder Anders Tullgren!
Kanskje du kan starte med å se på kursutviklingen så langt i år
Ja, bare å nyte det, så lenge det varer😊
Opp til 20ish nå, så er det rett ned igjen om trenden fortsetter.
Tipper at Mr. A Tullgren’s 25k"sign on" aksjer vil koste mye mer enn dagens kurs. Men, det er nok en god deal anyway.
Enig