Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

BGB er bra oppe på denne listen dessverre…

Biotek-krakk på børsen – 20 mrd. barbert bort

Biotek-krakk på børsen – 20 mrd. barbert bort | Finansavisen

Det var da veldig til sutring på flere biotek tråder av deg Georg

2 Likes

Mye å ta igjen :ok_hand:

2 Likes

Håper alle har hatt en fin påske. Sater på oppdateringer fra selskapet i løpet av apri/mai.
Ingen kjøp av aksjer fra styreleder :ok_hand:

3 Likes

Passet dessverre for godt på to av aksjene jeg har i min portefølge… :laughing:

Jeg er uansett optimist på begge de to bio aksjene! Og sitter godt i båten og venter på tidevannet skal komme inn!

Det kan nærmest minne om en vits at aksjen handles omtrent 3.3 ganger under target som er 63 NOK. Slik har det vært noen kvartaler nå, så enten er analytikerne stokk dumme eller så vil aksjen innfri om noen tid. Jeg satser på det siste.

Alle analyser har antakelser, når de ikke oppfylles blir kursmålet irrelevant. :slight_smile:

1 Like

Helt uenig med analytikerne. Om ikke for lenge så handles aksjen til 3.3 ganger dagens taget. Da vil vi se at kurssetterne har bommet like mye på oppsiden som på nedsiden :wink:

2 Likes

Da er det bekreftet at Martin Olin skal være med på Radium neste onsdag. Elisabeth ønsket at lytterspørsmål sendes inn i god tid før dette. eka@radforsk.no

Blir spennende å få en oppdatering fra Martin :grinning:

Er det lov å håpe at det kommer juicy news fra selskapet i forkant av denne podcasten? :pray:

10 Likes

Lite salgsvilje! Så langt omsatt kun 29k aksjer, med robot-dominert handelsmønster :nerd_face:

Kjenner det tærer på tålmodigheten her, prøver å holde" rett fokus"

1 Like

Da er vi to.

1 Like

Godt det trolig bare er et par år igjen å vente da :grin:

Jeg valgte å ta «the basic». Jeg er lei vissvass, der var Godfrey i en egen liga. Vi må kunne forvente tydelige svar på disse.

8 Likes

Utdrag fra dagens melding.

Clinical data from the study show that bemcentinibtreatment (up to 14 days) confers early and sustained protection, limiting clinical deterioration in patients. Bemcentinib treated patients were discharged earlier from the hospital, required less supplementary oxygen and demonstrated a significant reduction in the need for intubation or ventilation. Biomarker analysis demonstrates that treatment with bemcentinibreduced markers of acute inflammation and profibrotic cytokines, and increased expression of protective factors

Fase 3 neste stopp??

Martin Olin, CEO of BerGenBio, commented: “The data we are presenting at ECCMID today further demonstrates the effectiveness of bemcentinib as a treatment for severe respiratory infections such as COVID-19. We have been pleased to see bemcentinib’s impact on reducing disease deterioration in patients. In addition, we’re encouraged to see that bemcentinib exerts a broad anti-inflammatory and pro-repair effect on blood biomarkers. We look forward to the initiation of the EUSolidAct platform trial which will further assess bemcentinib in hospitalised COVID-19 patients

9 Likes

Ingen grund til å være imponert. De burde kommet i gang og fått nye data å leje med.

Og hva kom ut av presentasjonen som var Idag kl 1200? Noen som kort kan oppsummere?

Hvad er formålet med en præsentation af gamle data i Portugal?

Hvilken presentasjon?