Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

BerGenBio vil presentere data fra sin fase II bemcentinib COVID-19 kliniske test (BCBC020) i en presentasjon i den 32. europeiske kongressen for klinisk mikrobiologi og infeksjonssykdommer (ECCMID), opplyses det i en børsmelding.

Kongressen holdes både online og i Lisboa, Portugal, fra april 23-26. april 2022.

BerGenBios presentasjon vil holdes mandag 25. april klokken 12.00.

Selvsagt :+1: de pleier å legge ut presentasjon på hjemmesiden.

Forstår rett og slett ikke hvorfor selskapet fortsatt bruker tid og ressurser på denne indikasjonen og resultater som ikke var gode nok i 2021. Det har vært stang ut siden dag 1 og jeg ser ikke den store oppsiden selv om det skulle være noe effekt. Subgruppe på en stadig minkende gruppe. Lukter ikke av fugl.

Ender dette som en fiasko er det på tide å kaste hele styret ut dørene.

Jeg har sendt inn spørsmål til radium intervjuet allerede, men her bør noen av dere andre sende noen konkrete og rett på sak spørsmål!

Forbannade vas hele opplegget!

2 Likes

Har også sent inn noen spørsmål. Når det gjelder Covid har jeg inntrykk at det ikke lenger brukes store ressurser. De har blitt utvalgt av EuSolidact som den andre kandidaten, noe som betyr at en rekke fagpersonell mener at dette ikke er vas. Barcintinib som var kandidat nummer en, ligger nå inne til godkjenning, og husk at den studien ble stoppet med en gang de var sikre på effekt. Subgruppen er jo i realiteten de fleste som blir innlagt.

4 Likes

"Bergen, Norway, April 26, 2022 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL inhibitors for severe unmet medical needs, announced today that a complete data analysis of a randomized phase II study of bemcentinib in combination with standard of care (SoC) therapy, ACCORD2 (BGBIL019), in hospitalized COVID-19 patients confirms that the primary efficacy endpoint was met. "

" … Overall, 90% of patients treated with bemcentinib + SoC (26 of 29) experienced a clinical response by day 29 (median 7.0 days), as defined by either a two-point improvement in World Health Organization (WHO) category from baseline score, or discharge from hospital, whichever arose sooner. "

2 Likes

Primary EFFICACY endpoint met for Accord study.

Formuen min hadde sett annerledes hvis den nyheten hadde kommet for ett år siden :joy:

10 Likes
3 Likes

Nettopp, nå blir det ikke en gang et skulder trekk.
I mellomtiden rennet verdiene ut av selskapet.

Uansett utfall av Accord + SolidAct studiene i seg selv så kan det vel fort være springbrett for veldig mye annet spennende?

Klarer ikke se at det skal være feil å delta i høyt profilerte studier hvor kapitalinnsatsen er såpass begrenset og sikkerhetsprofilen for Bem var godt kjent på forhånd.

6 Likes

Tallenes tale:

1 Like

Er det NÅ, når alle er lei, utkjørt og oppgitte, at aksjen vil gjennspeile resultatene. Jeg bare spør!

Hva mener du med « gjenspeile resultatene» ?

Markedet har like stor tro på covidsporet som undertegnede. Det ser man av kursen.
Dette toget har forlatt perrongen for lengst.

Hvorfor investere i et selskap?
• For å tjene penger

Er det store penger i covid behandling nå?
• Nei

Potensialet i bgbio ligger i NSCLC og AML, hvor en også har FDA fast track.

2 Likes

Jeg tenker at det er prematurt å konkludere slik
Videre skal man ikke undervurdere det å ha dokumentert antiviral effekt.

Covid har kommet for å bli. Det vil være behov for medikament i uoverskuelig fremtid.

8 Likes

Markedet gikk ikke akkurat i taket på denne fantastiske nyheten. Opp 0,5% Pt.

Dette er ferskvarer og en konkurrerer med BP. Men ja, effekt er godt å ha, resultatet av tilsvarende var uttak til Accord, selv om det ikke gikk spesielt bra og resultater kommer nå.

Hadde dette vært svære greier hadde BP vært på bem. Finnes ikke int. En må se realiteten.

1 Like

Min påstand er at du vet ikke om så er tilfelle eller ikke.

Det man idag ser på kursen er investormarkedets umiddelbare reaksjon. Det er svært få der som har kompetanse eller innsikt ift å vurdere muligheter og potensiale.

2 Likes

Har vi fått indikasjoner som tilsier noe annet?

Min vurdering et at det fort kan være store penger i covid, som er kommet for å bli. At Bem viser «gode» resultater mot det viser at medikamentet har flere gode egenskaper. Og ingen her på dette forumet har kunnskap om BP er interessert. Det bygger ihvertfall enda en Stein i grunnmuren til BGBIO. Ha tålmodighet så blir dette forhåpentligvis veldig bra til slutt.

4 Likes

Poenget mitt er at du konkluderer, noe jeg mener det ikke er grunnlag for (verken den ene eller den andre veien)

Det sagt - jeg tviler på at Olin holder liv i et spor som ikke antas å ha forretningsmessig verdi. Han er ikke typen til det

3 Likes

Ja, med utgangspunkt i det vi har sett.

Jeg sitter nå med så mye aksjer i dette selskapet at jeg hevder min rett til å kritisere at det stadig brukes tid og ressurser på dette!

Men jeg ligger ballen død for denne gang. Jeg har hevdet det samme i over et år og møtt samme motstand og argumenter, gjenstår enda en motbevisning.

2 Likes

Covid er ikke bare covid. Der finner mange varianter av covid. Dagens vaksiner virker nesten ikke på omicron da de er» handmade» for delta. Det er ikke tilfelle for bem. Og tenk på alle vira som inntar plass hos oss dødelige via det viktigste vi har, nemlig respirasjonssystemet. Dagens melding blir en av mange som vil bane vei til uante høyder.
Remember target. Sekstitre.

2 Likes