Olin & Co presenterer hos Arctic i dag
De presierer jo dette i meldingen
- These latest results underline bemcentinib’s potential in COVID-19 and other severe respiratory infections. As previously announced, bemcentinib will be studied in the EU-SolidAct trial in up to 500 hospitalized COVID-19 patients.
Hvordan er progressen vedr. EU`s SolidAct trial forøvrig?
Følger du webinaret hos artic securities vil du få svaret der.
Hvordan skal man tolke markeds reaksjonen a’ -2.85% på en ellers grønn børs.
Edit: -3.3%
Ble ikke et skuldertrekk, mer i gaten av; this
Ja, er forbanna på hele greiene.
Hvis det er trøst er vi alle skuffet over kursutviklingen. Bare å bite tennene sammen og satse på at det blir bedre på sikt. Hypen er over, nå må ledelsen skaffe resultatene og selge dette inn ovenfor investorene.
Edit -2.15%
116000 aksjer kan ikke kalles for at markedet skroter aksjen. Det er slike som meg og deg som ikke gidder denne seigpiningen. De benytter anledningen å selge på gode nyheter. Det er altså ingen krise.
Ser at de går for Gull og har besluttet å gå for 1. linje behandling mot STK11 og de antar at de vil være beskyttet frem til 2041.
Er spent på hvordan de har tenkt å finansiere de neste fase studiene, med uttak av covid som er sponset.
Jeg har sittet siden 17/18 så noe seigpining er det ikke for min del. Dette er utelukkende provoserende.
Hva tenker vi om ordlyden og prioriterings rekkefølgen til AML, -etter covid.
Får de ingen partner så har de kun cash i ca ett år frem i tid, men de har jo tydelig kommunisert at STK11 er en stor partner mulighet. Hele ledelsen er rigget for partnerskap evt salg av selskapet etterhvert, jeg har satset en del på at de lykkes med denne strategien. Forhåpentligvis svarer Olin på noen av våre spørsmål i Radforsk i morgen.
Ble også særdeles forbauset over at AML ble lagt til siden når de oppdaget STK11. Tror problemet er at de ikke har klart å skaffe partner til 2 linje AML, og heller satser alt på ett mye større marked for første linje NSCLC. BGBIO oppfatter jeg har bløffet en del i sine planer, de har ikke hatt ressurser eller intensjon til å gjennomføre noen fase 3 i egen regi, de klarte til og med mot kutyme å kjøre fase 2 mot Covid i EUSolidact for og unngå utbetalinger til Rigel.
Ja, det er ting som forbauser og bekymrer meg her.
- Hvor mye fokus selskapet retter mot covid, og det på eldre data som ikke har overbevist hverken ACCORD, BP eller markedet.
- Ordlyd AML og Merck studie. Sminker de bruden?
Må ærlig si jeg undres over hva som hadde vært planen og i hovedfokus nå, uten STK11 som falt fra oven og rett i fanget på dem.
Loooong41 hvor er du??
Trenger innskudd av beroligende gravearbeid!
AML er ikke lagt til side.
Det er guidet fase 2(b?) i H2. Info er forventet I løpet av relativt kort tid (Olin meldte dette hos Arctic idag)
Det hadde vært som nå minus stk11.
Covid, aml og NSCLC er på agendaen like mye som før.
Jeg begynner å undre over om dere følger godt nok med…
Eg og
Re
AML er ikke lagt til side.
Det er guidet fase 2(b?) i H2. Info er forventet I løpet av relativt kort tid
Det har vært guidet tidligere, mange ble kanskje litt skuffet over at de ikke startet opp en fase3 studie, men så var det betaling til Rigel og kanskje ikke noen attraktiv partner, derfor tror jeg at de går for en videre fase2b studie, Blir resultater gode så står BB klar.
Beklager reklamen på denne siden som omtaler siste melding om Covid-19 oppdatering, men synes avslutningen var litt interessant:
Investors were underwhelmed by the data, sending shares in BerGenBio down 2% to around NOK 18 ($2.5) in Oslo. The question of whether BerGenBio’s continued enthusiasm for bemcentinib in COVID-19 is warranted may be answered more conclusively by the EU-SolidAct trial, a phase 2/3 platform trial that is set to study the drug candidate in up to 500 hospitalized COVID-19 patients.
Har tolket dem som mer kjølig på aml fronten, var en mer aggressiv og opportunistisk tone, trolig før endring i soc.
Godt oppsummert.
Håper dem ikke bruker mer ressurser på dette, men overlater det utelukkende til EU-solid
Kursen faller, omsetningen faller og interessen faller, mens frustrasjonen øker. Blir spennende hva olin har å si på radium sin podcast.