Da har jeg fått lyttet gjennom. Flott intervju radium og takk for at spørsmål ble framsatt!
Svarene på flere «viste vi» men anser det som viktig å høre hvordan og hva Olin tenker.
En veldig annerledes kommunikasjon vs Godfrey, sistnevnte var tydelig på at en måtte se alt i lys av punktene under forward looking statements, og etter mitt syn utnyttet dette til fulle og smørte tykt med krem på kaken. Olin er mer no nosens. Bekreftet med en veldig klar strategi, han virker ikke å ha noe problem med å skrote en indikasjon og sette fokus 100% mot en annen f.eks STK11.
Noe som kan gi meldinger med potensiale til veldig store markedsbevegelser. På godt og vondt.
Det er flere momenter en kan diskutere.
Uten å gå i dybden, så mener jeg mine innlegg og «bekymringer» uttrykt i tråden over er legitime.
• Olin er veldig positiv til framlagte Covid data, positivt i seg selv, men endrer ikke noe for min del. Som jeg har stilt spørsmål til en rekke ganger, hvorfor er ikke BEM testet mye tidligere i forløpet. Sett i lys av Bem. mekanismen. Som også Olin var inne på.
• AML er usikkert. Vi har slik jeg ser det veldig gode data. Men er de overførbare eller må det nye studier til, mot ny soc? Da er den ballen skutt langt utenfor mål.
• NSCLC tolker jeg som ikke helt overbevisende. Mer «mulig det er noe der. Data må modnes. Ikke helt den store iveren.
• STK11 anser jeg som ferdig scooret. Her snakker vi «sikker» home run og et hinsides potensiale. Om jeg tolket det korrekt er ikke AXL av betydning. Det gjør markedet enda større.
• Positivt at Olin uttrykker en klar tro på og forventning om at dem har tatt Bem. til markedet innen 2-3år.
• Til slutt er det klart at EK er slank, her var ikke Olin etter mitt skjønn helt realistisk.
Mye mer å skrive ut på overstående punkter og flere verd å ta tak i. Men, det får holde.
Påpeker at jeg i utgangspunktet ikke har noen som helst forutsetning til å mene noe om det medisinske her, men kun tolker hva som kommuniseres.