Og forstår jeg det rett at vi kan innløse de «frittstående tegningsrettene» enten ved q3 eller i april 24 og at prisen vi betaler blir Max 13 øre pr stk?
Panbela Therapeutics on Monday said it will work with Moffitt Cancer Center to test the ability of eflornithine to boost STK11-mutant non-small cell lung cancer patients’ responses to checkpoint inhibition in a Phase I/II trial.
Eflornithine, an inhibitor of the enzyme ornithine decarboxylase, is designed to enhance immunotherapy treatment, and in the planned Phase I/II trial, Panbela and Moffitt will evaluate the activity of eflornithine with Merck’s Keytruda (pembrolizumab). Researchers expect to report data from the Phase I portion of the trial by the end of this year and begin efficacy evaluations in the Phase II portion by early 2024.
Ovenstående var ny for meg. Enda en å legge til listen over mulige konkurrenter jeg vil overvåke. Jeg har enda ikke undersøkt om det er innen 1L. Andre selskaper har åpenbart ikke problemer med å få medisin fra Merck/MSD for studier innen STK11m i NSCLC. Som frekommet i intervju nå nylig med Rune Skeie i FA økonominyhetene, har ikke BerGenBio klart å få avtale med noen for sin fremtidige fase 2-studie i STK11m i 1L NSCLC, og må derfor kjøpe medisin selv.
Edit: Jeg forsøker å finne ut om dette gjelder 1L. Fant i samme slengen en annen artikkel/pressemelding om det samme som ikke er bak betalingsmur, her er den: Panbela Announces Clinical Trial with Moffitt Cancer Center for Phase I/II Program in STK11 Mutant Non-Small Cell Lung Cancer | BioSpace
Uten at jeg enda har sjekket om ovenstående er i 1L. Er det noen som har en formening om hvorvidt Merck/MSD ikke ønsker å samarbeide med BerGenBio på STK11m i NSCLC fase 2 fordi det er i 1L?
(Merk at jeg kun antar/spekulerer i at årssaken til at BerGenBio må kjøpe medisin selv til fase 2, er fordi Merck/MSD ikke ønsker å samarbeide, og ikke fordi BerGenBio selv ikke ønsker et slikt samarbeid.)
Det humper og svaier i de bergenske biomedisinske utforkjøringer, helt uten den minste form for edruelighet i styrhuset, i fritt fall med styreinnretninger fastrustet og mangelfullt vedlikehold, kommer avgrunnen stadig nærmere.
Jakten på desperate utveier og alternativer for muligheter til å unngå full krasj i kommende hårnålssvinger er intensivert uten stort hell, det er dessverre ikke lenge før maskineriet har drukket den siste olje med det resultat at turen nedover blir en umulig oppgave å håndtere, noe som forhåpentligvis vil åpne vår forståelse av hvor galt det kan gå når man som liten leker storkar blant kjempene og lar seg blende av lovnader og fantasifortellinger, samtidig som mangelen på sunn fornuft vekker griskheten og duften av lettjent velstand som tar fullstendig overhånd…
Helt utrolig hvor lett det skal være å åpenlyst få andre til å betale både lønn, kost og losji uten å måtte stå til ansvar for noe som helst…
Uff a meg
Mvh
Det blir flere aksjer og flere og dele med etter en emisjon.
Det har de gjort tidligere i hvert fall en gang ja. Jeg hadde altså rundet av til 0,138, men det er klart at hundredels ører teller nå
Du traff bra på utregningen din der. Syntes bare det var litt rart at det gjøres før antall aksjer som utstedes i emisjonen er avklart. Men jeg har ikke lagt merke til hvordan slikt er blitt håndtert i andre selskaper tidligere.
Lurer fælt på hvem som ønsker å kjøpe over 200k på 0,90 i åpningsauksjonen er. Enten må det være noen som ikke følger med, eller forstår, eller så kan det kanskje være shortinndekking pga folk ber om å få tilbake utlånte aksjer i forkant av utstedelse av tegningsretter? Men det siste er jo ikke før 30. mai …
I går verdsatte markedet selskapet til 106 millioner. I dag mener markedet at selskapet er verdt 307 millioner. Mange som burde beskyttes mot seg selv og ikke handlet i aksjer.
Noen som har fått tegningsrettene enda?
Nei, det hadde vært noe du! De er nemlig i skrivende stund verdt 11 kroner per aksje du eide i går.
Dette er klovneri på høyt nivå
Er det gitt noe estimat når de kommer? Galskap dette
Fra gårsdagens børsmelding:
The subscription period is expected to take place from 30 May 2023 09:00 hours (CEST) to 13 June 2023 at 16.30 (CEST).
Er vel penger på gaten å selge de aksjene man eier idag. Vi beholder vel uansett tegningsrettene?
Jeg vil ikke uttale meg om hva som er lurt eller ikke. Men ja, du beholder tegningsrettene.
Vakumteorien d her.
AKA idiottrading/pyramidespill
Aksjeeiere i selskapet per utløpet av 22 mai (oppgjørs dato 24 mai VPS) har fortrinnsrett til å tegne og bli tildelt de nye aksjene. Bare å selge!!!
Noen som satte feil kurs på morran???