Har etter alle solemerker vært en organisert/koordinert, omfattende og effektiv manipulasjonseffort på tvers av andre fora. Er vel 2000+ nye Nordnet aksjonærer på relativt kort tid. Disse må rømme / løpe over hverandre når det imploderer. Finanstilsynet burde ettergå det som har foregått.
Enig med deg i at det er mange som både snakker aksjer opp og ned, systematisk i ulike fora. Begge parter burde sikkert vært fulgt med
Når du skriver “imploderer” så lurer jeg på hva du bygger denne spådommen på. Er du kjent med noe som gjør at du mener aksjen vil implodere?
Jeg tror det har noe å gjøre med det du ikke ville svare meg på oppi her, nemlig hva mange tror de venter på med «rapporten i februar» - som mange tydeligvis tenker på som en gigantisk trigger for partneravtale, oppkjøp, tredobling av kurs etc. etc. Hvis dette er hva jeg tror det er, nemlig bare en safetyklarering for at den pågående studien kan fortsette som planlagt, så tror jeg veldig mange håpefulle småsparere som har hatt sitt første møte med biotek i BerGenBio nå siden sommeren vil gå på en stor smell. Og om ikke da, så i hvert fall i slutten av april når det kommer over en milliard aksjer til 13 øre ut i markedet. Det er bokstavelig talt tusenvis av folk som de overhodet ikke vet hva de har kjøpt for sparepengene sine.
Jeg håper virkelig at BerGenBio lykkes omsider med Bemcentinib i denne studien. Men det får man altså vite først om 18 måneder. Å tro at noe som helst av betydning skal skje før den tid er helt usannsynlig. Og om det faktumet hadde blitt oppfattet av den mobben som nå har kjøpt aksjen nylig, så tror jeg de aller, aller fleste av dem hadde solgt veldig fort.
Har dessverre ikke fått med meg noe spørsmål fra din side. Beklager naturligvis det.
Hva gjelder BGBIO så skal jeg / har jeg ikke hausset selskapet, kun påpekt sannsynligheter. Mye tyder på at ledelsen er optimistisk når det gjelder kommende rapportering. Jeg tror dette sammenfaller med TR og april da dette er av betydelig interesse for selskapet hva gjelder nødvendig fullfinansiering frem til 2025 ut over den likviditet selskapet allerede besitter etter siste emi (ref. TR).
Biotek er generelt risikopreget + og det er vel noe stort sett alle som er inne i aksjer er / bør være kjent med. Ingen her inne sitter med ekspertise knyttet faktiske data, så alt i forum er synsing og høyttenkning. Avhengig av hvilket selskap en har fått tro på vil en jo naturligvis fremsnakke disse ut fra oosisjon og overbevisning. Å definere dette som haussing og baissing må man gjerne, men jeg tror stort sett alle i forum er inneforstått med at ulike agendaer, noe som også inkluderer mange som sitter short / har solgt og ønsker seg inn på lavere kurser osv…
Hva gjelder BGBIO så tror jeg vil vi få rapportering fra selskapet før utløpet av TR, og dette baserer jeg kun på selskapsspesifikt mål om høy realisering av TR. Jeg mener ikke å hausse aksjen, ei heller garantere at selskapet vil lykkes bedre enn alle andre biotekselskap, kun sannsynlighetsberegner ut fra tidligere TR-prosesser i markedet tilbake i tid. Enkelte ganger slår statistikk og sannsynlighetsbergning inn, men vi får se hva som vil skje i dette selskapet.
Skulle dette skje vil TR være et greit sted å være, men hvem vet. Tiden vil vise, Polygon.
(spent på listene om to dager)
Det tviler jeg på at du er.
Edit: Konteksten forsvinner når du redigerer innlegget ditt utallige ganger etter at du har fått tenkt deg om fra utgangspunktet.
Finnes flere busser her i verden
Edit: Du skrev faktisk «du» ja. Trodde du skrev «det» og dermed referete til den mest kjente norske bussen og bussjåføren som neppe kjører lenger - i hvert fall ikke på samme måte. For, nei jeg refererte selvfølgelig ikke til meg selv der!
Det er altså kursutviklingen fra midt på dagen til close i dag jeg hadde i tankene hvis det fortsatt er uklart.
? Var det et svar på en eller annen måte?
Et stykke på vei kanskje? Så det er altså et eller annet bortsett fra safetyklarering du håper på da? En eller annen overraskelse som skal komme i forbindelse med Q4-rapporten/årsberetningen?
Luftslott
Nå har forskjellige personer hauset og godsnakket denne aksjen i 4-5 år siden jeg lot meg lure til å kjøpe litt.
I disse årene har man ventet og ventet på «lovende» resultater fra utallige studier og forskjellige samarbeid med ulike aktører, alltid samme leksa om at nå er det rett før det blir bingo, gevinst eller oppkjøp fra BIG pharmaboys…!
Men, gang på gang har det endt i bortforklaringer og nye lovnader om «neste gang», da blir det bra….
Samtidig har verdien på dette lureriet tapt seg med 99+% siden BGBIO skulle redde verden fra Covid-19, noe som burde være grunn nok for folk til å innse at det aller beste med BGBIO, det er å holde pengene langt unna, for her blir det nok aldri noe annet enn tomme ord og feilslåtte studier hvor det atter en gang viser seg at Bemcentinib ikke nådde forventningene.
Kall det hva du vil, jeg kaller det svindel og kjeltringstreker…
Noen aksjer må jo inneha «verstinginvesterings» prisen, og for meg er det ingen som er i nærheten av BGBIO.
Der topper de helt alene…🥸
Mvh
Hva er årsaken til at du plutselig har begynt å snakke ned Bergenbio?
Stolt luftslott-eier her! Du vet tydeligvis veldig mye mer enn alle oss andre! Biotech er slik. Det er kaos uten like. Bare se på nano og flere andre
Hva har en buss med saken å gjøre? Er det en måte å «disse» / snakke ned meg på?
Når det gjelder aksjen så tror jeg ikke den er hverken bedre eller verre enn andre innen bioteknologi, men jeg hausser den absolutt ikke. Jeg har kun gjort en plassering i tegningsretter ut fra en formening om at dette vil være lønnsomt. Det er, sist jeg sjekket, fortsatt lov,…eller?
Prøv å holde en grei tone i dialogen her inne, en kommer alltid lengst med god oppførsel. Det gjelder til og med her inne.
Både Targovax og Nordic Nanovector er vel hakket verre da alt gikk tapt der.
Det å risikere tap er jo ikke uvanlig når en investerer i bioteknologi, stor oppside, men også nedside.
Skjønner det er sort å tape penger, har selv tapt på bioteknologiaksjer.
Bussen var ikke et svar til deg @LarsErik64 . Det var en kommentar til kursutviklingen fra i går midt på dagen til close. Bussjåfør og buss har blitt begreper for tradere som følge av en viss traders omtale av seg selv og sine metoder. Som ved hjelp av lovlig trading og/eller ulovlig manipulering går ut på å dundre gjennom psykologiske nivåer og streker tegnet av andre. Som i hvert fall jeg mener var hva vi så i går i BGBIO.
Bra oppgang i forkant av oppdatering
Traff bra på den🤛
Solid oppgang på bra omsetning.
Men av hvilken årsak?