Har dessverre ikke fått med meg noe spørsmål fra din side. Beklager naturligvis det.
Hva gjelder BGBIO så skal jeg / har jeg ikke hausset selskapet, kun påpekt sannsynligheter. Mye tyder på at ledelsen er optimistisk når det gjelder kommende rapportering. Jeg tror dette sammenfaller med TR og april da dette er av betydelig interesse for selskapet hva gjelder nødvendig fullfinansiering frem til 2025 ut over den likviditet selskapet allerede besitter etter siste emi (ref. TR).
Biotek er generelt risikopreget + og det er vel noe stort sett alle som er inne i aksjer er / bør være kjent med. Ingen her inne sitter med ekspertise knyttet faktiske data, så alt i forum er synsing og høyttenkning. Avhengig av hvilket selskap en har fått tro på vil en jo naturligvis fremsnakke disse ut fra oosisjon og overbevisning. Å definere dette som haussing og baissing må man gjerne, men jeg tror stort sett alle i forum er inneforstått med at ulike agendaer, noe som også inkluderer mange som sitter short / har solgt og ønsker seg inn på lavere kurser osv…
Hva gjelder BGBIO så tror jeg vil vi få rapportering fra selskapet før utløpet av TR, og dette baserer jeg kun på selskapsspesifikt mål om høy realisering av TR. Jeg mener ikke å hausse aksjen, ei heller garantere at selskapet vil lykkes bedre enn alle andre biotekselskap, kun sannsynlighetsberegner ut fra tidligere TR-prosesser i markedet tilbake i tid. Enkelte ganger slår statistikk og sannsynlighetsbergning inn, men vi får se hva som vil skje i dette selskapet.
Skulle dette skje vil TR være et greit sted å være, men hvem vet. Tiden vil vise, Polygon.