Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Viss enkelte som får Bemcentinib under kreftbehandling får litt kvalme så er vel det en bagatell for den det gjelder.
Og jeg regner med det er fra kreftstudiet dette med bivirkninger er hentet, fordi covid 19 studiet er ikke ferdig og analysert enda.

Så om dosering og lengde av medisinering av covid 19 pasienter er lik som kreftpasienter vet ikke jeg. Men jeg vil tro det er en forskjell der.

Men valget mellom litt kvalme og sykehusinnleggelse er valget enkelt.
Se bare på Sverge, sykehuskapasiteten er sprengt, så det er tragisk.

Du tror ikke det kan være kreften som får de til å føle seg syke? Eller kvalme?

Vet du hvordan en sånn liste lages? De er jo laget for å beskytte produsenten. Det vil si at alt som oppleves ila tiden de prøver medisinen havner på listen, så de ikke blir saksøkt senere.

Bra forsøk på litt negativ vri, men tror du må sette deg litt inn i hvordan bivirkninger registreres i slike studier

1 Like

Jeg refererte kun til en liste som ble lagt ut på Xtrainvestor og stiller spørsmål på den bakgrunn.
Selv om spørsmålene er av negativ art, så kan de vel være relevante i denne sammenheng?

Dere kan vurdere listen selv om dere går inn på tråden om BGBIO på Xtrainvestor.

1 Like

Bivirkningene til Bemcentinib er heldigvis reversible.

1 Like

Helt greit. Men uansett hvilke medisin man får, så er listen over mulige bivirkninger lang og skremmende. Min bedre halvdel som jobber i helsevesenet sier at jeg aldri må lese om bivirkningene når jeg får en ny medisin. Medisiner som er godkjente til bruk har vært testet og er godkjente av myndighetene. Da må man stole på at legene vet hva de gjør når medisinen blir foreskrevet. Joda, jeg også rammes av bivirkninger, men har hittil heldigvis sluppet unna de verste.

2 Likes

Driver og kikker litt på denne. Noen som har oversikt over potensielle triggere det neste halvåret?

Hentet fra annet forum, men er en god oppsummering. Godfrey har også nevnt i en presentasjon at de jobber med partnerskap. Mulig det da er i fase 3 for kreftstudie…det vil i såfall være en major trigger.

"
Vi venter på avlesning av dataene fra UK ACCORD2 studien. (Bemcentinib mot covid)

Vi venter på avlesning av dataene fra Sør-Afrika og India studien. (Bemcentinib mot covid)

Melding om oppstart av fase 3 for både UK og Sør-Afrika/India studien.

Vi venter på avlesning av bemcentinib som monoterapi mot kreft

Vi venter på fase 3 studie for bemcentinib mot AML (leukemi)

Vi venter på fase 3 studie for bemcentinib mot NSCLC (lungekreft)

Vi venter på oppstart av studier som skal fortsette å undersøke bemcentinib mot fibrose.

Vi venter på oppstart av studier med Tilvestamab"

9 Likes

Vi venter på penetrasjon blod/ hjernebarriere mtp glioma👍

9 Likes

India ar godkjent 2 vaksiner. Hvorfor har de ikke nødgodkjent BGBIO sin??

07:32 03.01Håkon Kvam Lyngstad

INDIA GODKJENNER TO VAKSINER

Indiske myndigheter har gitt nødgodkjennelse til den britiske koronavaksinen fra Astra Zeneca og en egenprodusert vaksine.

På Twitter gratulerer statsminister Narendra Modi landets befolkning, og kaller godkjenningen «e vendepunkt».

– Gratulerer India. Det vil gjøre hver eneste inder stolt at de to nød-godkjente vaksinene er laget i India, sier han, og viser til at begge vaksinene produseres lokalt.

India er det landet i verden med flest smittetilfeller etter USA, og har påvist 10,3 millioner koronasmittede.

– Vi understreker vår takknemlighet til doktorer, helsepersonell, politi, hygienearbeidere og alle coronakrigere for enestående innsats.

Den lokale vaksinen som godkjennes for bruk er utviklet av Bharat Biotech. Den vil bli gitt sammen med den britiske vaksinen i det som blir en av verdens største vaksinasjonskampanjer.

India har en befolkning på 1,3 milliarder.

(NTB / VG)

tror ikke bergen bio klarer å få til noe covid 19 medesin.bruker så hinsides lang tid og ikke veldig flinke til å komme med info,så tror kreftmedesinen er d man må ha fokus på i denne aksjen.bare synsing fra min side.

Hva med en begrunnelse på dine synspunkter?
Hvilken info savner du fra selskapet siden du mener de ikke er så flinke på det området?

Covid-19 kommer til å være en utfordring i flere år fremover. Vaksiner er ikke noen magisk løsning på problemet. Kommer til å være mange millioner som må behandles for Covid de neste årene. Bemcentinib kan fortsatt bli viktig i behandlingen her.

2 Likes

har jo ikke kommet mye tilbakemeld siden dem gjenopptokk studiene,og d blir jo rulla ut vaksiner på løpemde bånd.

vi får da håpe at d skjer.

De har meldt første pasient dosert begge steder. Hallo, du kan da ikke forvente at bgbio skal melde i hytt og gevær? De har finansiert studie og er ikke utførende part

1 Like

Fordi Bem IKKE er en vaksine

1 Like

dem burde vell finne ut om den funker eller ikke,covid19 kom jo til norge for fult i mars,så dem har jo hatt noen månder på seg, siden dem begynte studiene.

enda en god grunn til å godkjenne bem siden,d bare finnes vaksiner mot d.

Tror du må sette deg litt bedre inn i caset. De gjør ingenting i Norge, de drev i england, ble stoppet pga lite behov, startet igjen sammen med India og Sør-Afrika. Vi venter nettopp på det du sier, at de tester det på syke covidpasienter. Kanskje får vi data meget snart

er derfor jeg skrev synsing å da.