Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Venter vi oss en børsmelding, eller to, med juicy nyheter i morgen? Jeg er spent.

1 Like

Phase III på et av kreftstudiene hadde vært fint.

2 Likes

Dette ble meldt i oktober. Får vi vite mer på R&D eller må vi vente til neste uke?

Title: A PhII study of bemcentinib, a first-in-class selective AXL kinase
inhibitor, in combination with pembrolizumab in pts with previously-treated
advanced NSCLC: Updated clinical & translational analysis

Author: Professor James Spicer, Professor of Experimental Cancer Medicine at
King’s College London

Session/Abstract ID: Combinatorial Therapies, 362

Date/Time: 11 November 2020, 11.40am EST

1 Like

Hvorfor sælger man aktien idag?? I forventning om dårlige resultater? Har de sidste dage og måneders publiseringer ikke punkteret den?

Jeg havde forventet FOMO idag…

Det er nok robothandel og shortere som kjøper og selger egne aksjer for å holde kursen nede. Sikkert i den tro at noen blir engstelige og trekker seg ut. Hadde aksjen hatt 100 mill+ i omsetning i dag ville jeg vært forundret over utviklingen. Men ikke nå. De aller fleste aksjonærene sitter stille i båten og venter på noe godt. Og det kommer… om ikke i dag så i nær framtid.

2 Likes

Solid covid oppdatering så blir det rakettfart.

4 Likes

Svært ønsket ! Trodde BGBIO skulle komme litt mer regelmessig info enn sett. So, ja gjerne SOLID OPPDATERING , TAKK!!

Er det noen som følger med live og som vil oppdatere oss litt?

4 Likes

Er det mulig å dele lenke her? Har ikke fått svar på min påmelding

Næh. Det er knyttet mot min epost tror jeg.

knyttet opp mot e-post ja. webcasten bli tatt opp og vil komme i ettekant. Ellers kommer det vel noen kommentarer på denne tråden de neste timene

Ennå ikke rekrutert i India.

Fikk link nå

1 Like

“Soon to start” i India and UK, altså ikke kommet i gang

Det var nedtur

Ja det er litt rart at det ikke er full fart egentlig, men det er bare sånn kanskje ?

Kun i Sør-Afrika ennå med igangsatt COVID-19 trials. Det er ikke svelget en pille ennå i India og heller i UK på runde to. Potensielt kurs ned på dette vel?

EDIT,
Har sendt inn spørsmål rundt dette i Q&A funskjonen i det pågående webinar.

Hvor har dere fått data?

Her kommer det kjempegode nyheter på rekke og rad ref. bemcentinib mot kreft, men alle henger seg opp i COVID-19? De har ikke kommet så langt i presentasjonen engang

5 Likes