Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Ser ut som vi kan klare å avslutte uka over 37 om de gjør en bra greie i natt :heart_eyes:

1 Like

Den Hakon etterspurte er i morgen:

1 Like

Har du ikke ambisjoner? Det er 40 som gjelder, denne uken!:sweat_smile:

4 Likes

Jojo er du gal mann. Hiv på en null så sier vi 400 :grin:

2 Likes

Kan vente til desember også da😂

1 Like

Jeg tror 2021 kommer til å bli et veldig interessant år for alle BGBIO-aksjonærer. Har ennå til gode å se et eneste dårlig resultat ref. bemcentinib

4 Likes

Presentasjonen fra Solebury Trout er tilgjengelig her - må bare registere deg først. Er på ca 28 min. Men det er kanskje kjent allerede…

Generell info. og link her også:

Abstract til IASLC - presentasjonen som kommer 29.1 - ligger her. Var en feil i linken fra OB.

Litt å kikke på for den som vil.

10 Likes

https://www.cnbc.com/2021/01/13/moderna-ceo-says-the-world-will-have-to-live-with-the-coronavirus-forever.html

Dersom BEM viser effekt som behandling mot Covid-19 så vil det muligens bli en fenomenal aksje utover året. Ser fram til å handle denne.

11 Likes

Handle nå min venn :heart: da blir det dobbel win

1 Like

Topp 50 benytter hver anledning rundt emi kurs til å selge litt, så er nok ikke hastverk med å komme seg inn. Får se neste dagene om ett tidligere snurt styremedlem har kommet seg helt ut løpet av uka

Hvem mener du?

Sikker det ikke er utlån til short? kan hende de vil straffe shortere før bgbio tar av

2 Likes

Grunde Eriksen

1 Like

Noen som har tanker rundt AML og fase 3.Partner og når kan dette komme?

Jeg tror nok BgBio vil bli en fenomenal aksje, helt uavhengig av BEM sin effekt mot covid-19. se bare hva Yngling har gravd frem av dokumentasjon rundt nye annet enn covid-19.

Men det er nok samtidig klart at dersom BEM mit formodning skulle vise seg å floppe mot Civid-19, noe jeg ikke tror vil skje, så vil kursen få seg en dipp ned på 20-tallet. Dette bør man stålsette seg for uansett.

Samtidig er det rimelig klart at dersom BEM viser seg å ha positiv effekt mot covid-19, så vil vi oppleve tidenes opptur i BgBio. Så skal man også ha sterk rygg for å bære en slik suksess i aksjemarkedet. :money_mouth_face:

5 Likes

Forventer avklaring ila første halvdel av året, partner er naturlig at de søker også.

Rekonvalensplasma er ute av RECOVERY i UK.

Another one bites the dust.

6 Likes

Synd for pasientene, dette var vel noe mange trodde ville kunne ha en effekt. Stiller vel kanskje spørsmål ved antistoffbehandling også, ihvertfall sent i forløpet?

1 Like

Stiller vel også spørsmål rundt effektivitet av vaksine.

Snakket med en spesialist i immunologi her om dagen som mente at Pfizer og Moderna sine m- RNA vaksiner helt klart kunne vise seg å være effektive . Immunologen var derimot bekymret for mutasjonsfrekvens av viruset og tilsetningsstoffene.
Nå går jo nyheten om norske myndigheters avgjørelse om å ikke gi vaksinen til de svakeste verden rundt. Det var jo disse pasientene som i utgangspunktet er mest sårbare for covid og som står for mesteparten av statistikken som begrunner all nedstengning av samfunnet. De dør jo angivelig ikke av men med vaksinen. Tar seg vel dårlig ut for vaksine- image å si noe annet.
Ser ut som døra for Bemcentinib bare blir bredere og bredere.

12 Likes