Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Ja i natt, kl. 0250 norsk tid… :slight_smile:

Ang. TM din handel idag. (Ser det samme i Ultimovaks). Ledelsen kjøper for småsummer. Motsatt virkning. Ingen som trur det kjem kjempe gode nyheter, og derfor utsetter å kjøpe. Ledelsen og insidere kan ikke handle rett før bra nyheter. Så må vel si at Jeg ble litt mer skeptisk etter at TM handlet i dag. Men for all del, la oss håpe på en bra forklaring, og gode nyheter! Lykke til! :slight_smile: “Om enn skal dra det litt lenger, så sier TM: Her er jeg, ikke bekymre dere, kursen faller ikke mer, om nyhetene ikke holder forventningene. Og det er jo bra… ( litt defensivt, men la gå) :-)”

Ok, Ok.

Han kan heller ikke handle med å vite dårlig nyheter.

Enig med deg at kurspleie behover ikke være alltid det beste.

Takk for hintet, ble litt dobbelt opp ifarten…

Jeg tror du overtenker kompis. I morgen får vi fasiten :grin:

1 Like

Skjønner ikke helt hva du tenker på her. Hva forventer du? Oppkjøp i morgen?

Nei! Forventer ikke oppkjøp, men håper på positive signaler… :star_struck:

Tror ikke man skal ha så store forventninger til disse foredragene.
Positive signaler i fase 2 studie ja. Men ellers ikke ha noen forhåpninger. Sjelden det kommer breaking news på foredrag.

Blir vel en del som har forhåpninger om det ene og andre… vil nok bli skuffet.

“Disse lovende foreløpige dataene antyder at bemcentinib tolereres godt i disse sårbare pasientgruppene og kan mulig reversere ervervet motstand mot sjekkpunkthemmere ved å målrette mot AXL-positive makrofager og regulatoriske dendritiske celler. Disse funnene støtter videre utvikling av AXL -hemming med bemcentinib for å utvide effekten av immunterapi i biomarkør-valgt motstandsdyktig NSCLC.»”

“Interim data fra kohort B viser at den totale responsraten blant de syv evaluerbare cAXL-positive pasientene var 14% med en sykdomskontrollrate på 86% og en 2,5 ganger forbedring i progresjonsfri overlevelsesrate hos cAXL positive pasienter. Hos de syv cAXL-negative pasientene viste alle klinisk progresjon hvorav 29% av pasientene demonstrerte klinisk nytte etter behandling.”

Positiv effekt hos noen som virkelig er syke. Dette er uhyre lovende!

18 Likes

BGBIO får skryt på Twitter.

18 Likes

Hva sa du sa du? :grin:

1 Like

Begynner å bli mer klart at bemcentinib blir medisin.

7 Likes

n = lav , men disse resultatene er faktisk ganske mye mer fantastiske enn de fleste forstår. De ser 14% og tenker at det er lavt , men om de hadde satt seg inn i hva det tallet representerer så hadde nok kjøpsknappen blitt god og varm. Tallene de nå er iferd med å vise knuser Algeta resultatene så vidt jeg forstår, og det på de sykeste av de syke.

21 Likes

Ja lever jo tross alt 150 prosent lengre.ja takk

1 Like

Var det ikke 70-80 prosent?

Jeg er en av de uvitende som leser 14% og tenker det er lavt. Tror jeg dessverre har forelsket meg litt i BGBIO-aksjen, men klarer ikke forstå dette språket. Har du eller noen andre mulighet til å forklare betydningen nærmere?

Fortsatt gode resultater fra Bergen.

Det ser veldig lovende ut for fase 3, spesielt mtp pasientgruppene her. (Forsåvidt også AML).

Det blir spennende fremover. Nå skriver vi Februar 2021 over helgen og fortsatt har sykehusene kun Remdesivir, Plasma (svindyre!) og Deksametason i kampen mot covid… Anser det som mer og mer sannsynlig at Bem skal spille en rolle her mtp fraværet av alternativer. Det er ikke store effekten som trenges før det vil bli pushet igjennom som alternativ.

3 Likes

Se på Disease control rate istedenfor… (86 %)

2 Likes