Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Generell frykt i markedet for rente oppgang tror jeg.

3 Likes

Trond Mohn er omgangsvenn med styreformann Sveinung Hole. Sveinung Hole har gitt Trond Mohn en solid opplæring om biotek! Trond Mohn er orientert. :+1:

1 Like

Tidligere direktør for Haukeland universitetssykehus, Steinar Kvinsland sitter også i BgBio sitt styre. Han er også en nær bekjent av TM. Kvinsland er kreftspesialist. Så vi skal ikke være bekymret for at TM ikke vet hva han gjør.

5 Likes

Absolutt ikke. Jeg tenkte på kjøpene hans som bull signal. Flere familiemedlemmer har også kjøpt seg tungt opp!

Enig. Og han har tydeligvis snakket varmt om BGBIO både til sin datter og sin søster. Tror dette kan bli et hyggelig eventyr utoveer i årene som kommer.

1 Like

Han er også leder for korona-kommisjonen, KKOM, så fortsatt på ballen hehe.

1 Like

Det tekniske bruddet gikk i går, så det er ikke overraskende.

Merkelig måte å kjøpe 130k aksjer på , spør du meg. PERSONEN hadde ihvertfall dårlig tid :running_man:‍♂

1 Like

Må du så må du…det i seg selv er spennende :grin:

1 Like

Ingen flagging fra herr Mohn, spennende :dart:

5 Likes

Oppdatert Edison.analyse.
Target NOK 54,10.

14 Likes

Når vi trekker fra Covid og tilvestamab er vi likevel på ca kr 50.

Verdt å merke seg at dette ikke er den eneste analysen som viser at selskapet er solid underpriset på OSB. Noen med link til den siste DNB Markets-analysen?

3 Likes

Konsensus er vel klar her

Skal Godfrey levere topplinje data i Q1, så bør studiet være fullrekruttert i disse dager.
Satser på melding til uken :crossed_fingers:
God helg!

3 Likes

AB norge og AB aktiv er vel snart ferdige med nedsalget snart.

Har ikke fått med meg det du skriver. Kan du utdype?

Det var nyhetsinnslag på TV2 nyhetene ikveld om medisin som kan virke mot covid 19.
Dessverre ingen omtale om BergenBio eller Bemcentinib.
De nevnte Ivermektin og Tocilizumab

1 Like

To fond som startet å selge seg ned i februar er snart tomme for aksjer.

Hvilke fonde er det?

Alfred Berg Norge og Alfred Berg Aktiv