Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Bemcentinib ferdig rekruttert i Accord?

https://www.uhs.nhs.uk/ClinicalResearchinSouthampton/Research/News-and-updates/Articles/First-arm-of-ACCORD-clinical-trial-platform-completes-patient-recruitment.aspx

25 Likes

Ser jammen slik ut, og i tråd med siste presentasjon fra Bergenbio. Resultater fra Accord kommer i Q2.
Vi vet retning på dette om 2-3 uker :crossed_fingers:

R&D Southampton hadde en oppdatering i februar: https://twitter.com/RDsouthampton/status/1365249776267198467

We’re so pleased to say that last week, Southampton is top recruitment site for @ACCORDtrial, with 31 patients randomised. Well done all! Thank you everyone for your hard work. Let’s keep up the great work!

18 Likes

Du er pliktig til å dele sånn info, vet du

Er det slik at dette ikke er meldepliktig for bgbio om det er bem-armen som er ferdig inkl fordi det ikke er deres studie?

Dersom dette stemmer så vil det kunne komme noen innledende tolkninger fra den armen rundt månedsskiftet. Interessant. Er det noen som har kilde på at BEM er arm 1?

First arm of ACCORD clinical trial platform completes patient recruitment (uhs.nhs.uk)

Gjelder hele studien.Begynner nok å bli gode indikasjoner her, ellers hadde det vært avsluttet

2 Likes

Enig med eiken her, det er vel 3 kandidater igjen i Accord 2… Ingen melde plikt fra Bergenbio på dette …

1 Like

Samtidig har de jo da ikke gått “sømløst” til RECOVERY, som var en mulighet for legemidler som viste veldig god effekt? Vanskelig å tolke denne.

Her må kandidatene være ferdig rekruttert fra alle deltakere, så vil resultater evalueres før eventuelle fase 3 overgang.

Mulig jeg tar feil her siden BG ha formidlet resultater fra Accord studie i Q2, da er den første armen Bemcentintinib mest sannsynlig.

Analysis of the full dataset from ACCORD is expected to be completed in the next few months following completion of patient recruitment in the additional two arms.”

Har søkt litt for å finne ut om “first arm” gjelder en av de to andre medikamentene, men ikke funnet noe som helst.

Sømløst, slik jeg forstår det, gjelder overgang til stage 2/fase 3 i Accord som er 126/126 pasienter.

Noen som vet om de to andre deltakere i Accord studien kjører eget studie slik Bergen gjør?

Slik jeg har forstått det er det hele tiden mulighet ved gode resultater å bli tatt inn i recovery.

Ja, støtter den.
Jeg kommenterte mer dette med “Sømløst”

“Analysis of the full dataset from ACCORD is expected to be completed in the next few months following completion of patient recruitment in the additional two arms.”

Mao kan det gå “sømløst” over til RECOVERY ila de neste månedene?

Edit: dette var et svar til @Neonsun sitt innlegg

Helt enig der med sømløst. Noen som har ide om hvordan en avtale kan bli med BP dersom det blir hastegodkjent?

Da er det bare å sende spørsmål på GF rund ACCORD studien i morgen!

Altså før rekrutering er ferdig? Basert på tidlig resultater i en studie, det tror jeg er lite sannsynlig …

Virker som om sømløst først og fremst betyr at sponsor kan ta inn/ut legemidler i ACCORD studien etter som det blir aktuelt, så vet ikke om det har relevans for RECOVERY overhodet. Mulig jeg mistolka noe rett og slett. :slight_smile:

Neida tenkte dersom det viser seg å ha god effekt og BB går for hastegodkjenning.