Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Det er nettopp dette jeg liker med BGBIO. Medisinske studier følger protokollene og bruker nødvendig tid til å få fram pålitelige data. Et seriøst selskap.

1 Like

De har da vært på hovedlisten lenge?

Equinor og Tel har da staten som større eier enn Mohn i Bergenbio .
Har vært lenge på hovedlisten

BGBIO har vært på hovedlisten siden introduksjon i april 2017

1 Like

https://live.euronext.com/nb/product/indices/NO0007035327-XOSL/market-information

Her kan du laste ned hovedlisten som pdf.

BGBIO er ikke inkludert i OBX-indeksen

2 Likes

BgBio er en del av OSEBX-indeksen, men ikke OBX-indeksen(25 mest omsatte aksjene på Oslo børs)

1 Like

Ingen nyheter er gode nyheter. Hadde vært en enkel sak og meldt markedet om ikke tilfredsstillende effekt.

Har hørt den før.

1 Like

De har ikke dataene tilgjengelig nå. Hadde de hatt det så hadde de meldt markedet. Påskeuken er mitt tips, eller rett etter påske.

1 Like

Kan veldig godt slå til det, men kan jo også komme noe brått på til markedet. Breaking news med påfølgende trading halt :bellhop_bell:. Veldig spennende tider nå:)

Som med pcib og Astra Zeneka? , der hørte vi ikke noe på lenge, så selvfølgelig er det risiko i biotek for at noe går annerledes enn man tror. Når det er sagt, så håper jeg vi har så god effekt så studiet fortsetter i avsluttende fase og har økt min posisjon i går (også i pcib forøvrig). Jeg tenker det blir jo en god markedsføring av kreftstudiet også hvis vi blir godkjent som coronovirus behandling? Tror ihvertfall at det kan bli enklere å rekruttere pasienter? Jeg er en glad biotekamatør, så tar i mot motargumenter med takk.

1 Like

Selvfølgelig er det risiko, det er det med alle aksjer… Bergenbio har flere gode muligheter med sterke fase2 kandidater på kreftstudiene, i tillegg har de penger på bok …

3 Likes

Godt å se du enda er aktiv! Vært på bobilferie siden i fjor?

2 Likes

Voleon har økt.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010650013

2 Likes

Ikke rart!
Eksakt samme scenario som ved/likefør forrige readout! Blir ikke overrasket hvis de kommer opptil 1%!

Hvilken readout var så det?

Bare helt fantastisk at vi skal få mulighet til å handle på disse nivåene nå rett før readout👍 Oslo børs skuffer nesten aldri angående dette😊

4 Likes

Solgte den, ble så sinna :slight_smile: Jeg gikk long BGBIO og logget av. Kjøpt meg opp ila året. Spenningen rundt forestående resultater har riktig nok penslet meg inn igjen, i dette kanin hullet :sweat_smile:

Jeg har klokketro på effekt og kommersielt produkt ila q2.

6 Likes

Samme i Nano, og sikkert i hele porteføljen deres. De shorter hele biotech-sektoren i Europa og det er ikke selskapsspesifikt fra det jeg kan se.