Det er nettopp dette jeg liker med BGBIO. Medisinske studier følger protokollene og bruker nødvendig tid til å få fram pålitelige data. Et seriøst selskap.
De har da vært på hovedlisten lenge?
Equinor og Tel har da staten som større eier enn Mohn i Bergenbio .
Har vært lenge på hovedlisten
BGBIO har vært på hovedlisten siden introduksjon i april 2017
https://live.euronext.com/nb/product/indices/NO0007035327-XOSL/market-information
Her kan du laste ned hovedlisten som pdf.
BgBio er en del av OSEBX-indeksen, men ikke OBX-indeksen(25 mest omsatte aksjene på Oslo børs)
Ingen nyheter er gode nyheter. Hadde vært en enkel sak og meldt markedet om ikke tilfredsstillende effekt.
Har hørt den før.
De har ikke dataene tilgjengelig nå. Hadde de hatt det så hadde de meldt markedet. Påskeuken er mitt tips, eller rett etter påske.
Kan veldig godt slå til det, men kan jo også komme noe brått på til markedet. Breaking news med påfølgende trading halt . Veldig spennende tider nå:)
Som med pcib og Astra Zeneka? , der hørte vi ikke noe på lenge, så selvfølgelig er det risiko i biotek for at noe går annerledes enn man tror. Når det er sagt, så håper jeg vi har så god effekt så studiet fortsetter i avsluttende fase og har økt min posisjon i går (også i pcib forøvrig). Jeg tenker det blir jo en god markedsføring av kreftstudiet også hvis vi blir godkjent som coronovirus behandling? Tror ihvertfall at det kan bli enklere å rekruttere pasienter? Jeg er en glad biotekamatør, så tar i mot motargumenter med takk.
Selvfølgelig er det risiko, det er det med alle aksjer… Bergenbio har flere gode muligheter med sterke fase2 kandidater på kreftstudiene, i tillegg har de penger på bok …
Godt å se du enda er aktiv! Vært på bobilferie siden i fjor?
Ikke rart!
Eksakt samme scenario som ved/likefør forrige readout! Blir ikke overrasket hvis de kommer opptil 1%!
Hvilken readout var så det?
Bare helt fantastisk at vi skal få mulighet til å handle på disse nivåene nå rett før readout👍 Oslo børs skuffer nesten aldri angående dette😊
Solgte den, ble så sinna Jeg gikk long BGBIO og logget av. Kjøpt meg opp ila året. Spenningen rundt forestående resultater har riktig nok penslet meg inn igjen, i dette kanin hullet
Jeg har klokketro på effekt og kommersielt produkt ila q2.
Samme i Nano, og sikkert i hele porteføljen deres. De shorter hele biotech-sektoren i Europa og det er ikke selskapsspesifikt fra det jeg kan se.