Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Sjekk det ordrebildet da. Tydelig at noen har skrudd på storrobotene sine. Enten er det for å akkumulere før den skal pushes opp, eller så er det shorten som manipulerer.

Jeg har begynt å småplukke litt for å få ned snittet mens det ennå er mulig på såpass lav kurs

Definitivt er vaccine ikke løsningen på pandemien!

1 Like

Ja, en kan enten begynne å grine eller å kjøpe aksjer🤣. Har valgt det siste med 70 k stk pr nå. Så får vi fasiten om ikke lenge🙏

2 Likes

Har kjøpt mer enn nok, må begynne å betale seg snart, ellers blir det grining ja. På støtte nå , har snudd her flere ganger. Brudd ned her vil vi ikke ha.

Er klar over og respekterer det tekniske, men det er jo akkurat det de prøver å oppnå… It’s a mind game… Hva med støttenivåene oppover hvis det meldes effekt og partner? Kan bli heftig det🤑

Erfaringsmessig så vaker BGBIO opp og ned annenhver dag godt hjulpet av robotene. Hvis støtten på 30 brytes negativt så kan det selvsagt bli et lite ras, men med mindre man trader aksjen så er det et waiting game i mine øyne før eventuelle meldinger kommer.

er det satt noen dato for evt nyheter om effekt eller kan dette skje når som helst?

Slutten av Q1, så snarlig

okei, oddsen for suksess da? har de indikert til at dette kan gå eller er det mere 50/50?:wink:

Akkurat det har vært diskutert opp og ned i mente, men CEO selv har vært veldig gira på at det kan gå rette veien. Jeg selv har ståltro på at det gjør det, basert på all informasjonen jeg har lest. Det største spørsmålet for meg er heller hvor lang tid det tar å få en evt. fase 3-studie unnagjort, og bemcentinib i kjeften på folk

Umulig å spå noe om effekten siden dette er de første dataene som slippes der medisinen har vært testet på mennesker. Men la oss håpe at resultatet blir bra!

1 Like

Fra hjemmesiden til ACCORD…

https://www.accord-trial.org/

Bemcentinib – AXL inhibitor with early data showing it can reduce viral infection and lung inflammation and blocks the SARS-CoV-2 coating from interacting and gaining entry into cells

1 Like

Dette har vært kjent lenge og var begrunnelsen for at de fikk være med i ACCORD

1 Like

Dette er sikkert et teit spørsmål, men BP = big pharma sant?

Jepp, kun en påminnelse :smiley:.

Har art vært publisert her tidligere?

1 Like

BGB234 ( bemcentinib) = R428 i denne artikkelen:

e01372-19.full.pdf (asm.org)

“Further, we demonstrate the antiviral role of Axl kinase
inhibitor R428 by its ability to attenuate productive ZIKV infection of SC and multicellular human testicular organoids (HTO).”

Både Zika-virus og Sars -Cov-2 (covid) er enkelttrådet positiv sens RNA -virus

4 Likes

11 februar i år.
Beklager om det har vært postet tidligere.

Dual treatment with the TGFβ galunisertib and the AXL inhibitor, bemcentinib, significantly reduced colony formation and migration capabilities of tumor cells and displayed a strong anti-tumor activity in 3D spheroid cultures derived from patients with advanced CRC.

6 Likes

Man mister jo oversikten over alle studiene hvor AXL blir testet som “a novel therapy”, og i 95% av tilfellene er det Bemcentinib som brukes. Ville vært artig med en oversikt over alle ettersom det er flere titalls studier som peker på AXL som et target.
Fiffig at Bergenbio leder an i denne upløyde marken!

1 Like

Interessante tall (timing):

‘To next evaluate whether downstream Axl kinase activity also has any effect on ZIKV infection, we infected SC in the presence of R428, a selective small molecule inhibitor of Axl kinase activity (32). We observed almost a 50% reduction in ZIKV RNA at both 24 and 72 h postinfection (Fig. 2C).‘

Nevnt på flere sted om betydelige effekt i første 24 timer. (Oppstart allerede etter 6 timer)! Håper vi ser samme effekt på Covid-19 infeksjon også :nerd_face:

4 Likes