Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Saftige kjøp på rundt 30. Tipper vi får se Mohn kjøpe en del i dag :slight_smile:

Helt naturlig at man stopper rekrutteringen når det går så tregt. Ellers ville man ikke blitt ferdig før kanskje til høsten. Hvis man ble ferdig i det hele tatt. Det store spørsmålet er ikke hvorfor studien ble stoppet, men hvorfor man ikke greide å rekruttere flere pasienter.

1 Like

-10% på gode nyheter :partying_face: Takker for et påskeegg fult av bgbio aksjer med ytterligere 10% rabatt.

3 Likes

Hehe, fylte selv på ved 29,9 =) Anser ikke denne nyheten som særlig negativ. Eneste negative er jo at vi mennesker ikke lærer og trekker støtte til forskning ved forbedring ved slike pandemier. (historien gjentar seg). Men resultater er rett rundt hjørnet, og da vil vertfall ikke eg være utenfor! :wink:
Lykke til, og god påske =)

Shorten var i ferd med å ryke, samt gode men kryptiske nyheter i går. Påskegave til kjøpere!

1 Like

Markedet reagerer vældig negativt på meldingen. Selv har jeg mixed feelings - positiv med baggrund i Maury’s forskning og Godfreys udtalelser. Men hele situationen omkring Accord giver bare dårlige vibrationer. Vi må vente at se, jeg bliver siddende.

Selve børsmeddelelsen er igen så neutral, at den ligger op til meget tolkning.

2 Likes

Som Accord behandlet sine partnere i starten skulle de aldri har started opp igjen i UK viser det seg nå.

Edit

3 Likes

Accord mener du :sweat_smile: men ja, spot on.

1 Like

Det finnes ikke så mange EKSPERTER med sterke meninger i andre bransje/fag sånn som finnes i aksjeinvestering! Og de ofte har rett og de andre er idioter :nerd_face:,
Men jeg har ikke klart å forstå hva som var feil i siste meldingen, og hvorfor folk kaster kortene like før en avgjørende readout!!!
Kanskje etter en skuffende melding etter den kommende redouten, viser det seg at de EKSPERTENE hadde rett og jeg var den idioten som ikke fikk signalene fra gårsdagens melding 🥸😅

6 Likes

Da er jeg en enda større idiot, for jeg har kjøpt dippen.

Edit: Jeg har ca 75% av porteføljen i BGBIO, såpass idiot er jeg.

5 Likes

Enigste grunn at jeg er med er for at Mohn stoler på dette. Jeg forstår ingenting av det BGBIO holder på med, og det har flere som utfordring. Taper jeg penger er det pga high risk i å satse slik Mohn.

3 Likes

Håper vi idioter har rett! :metal:

5 Likes

Jepp, og jeg er den største idioten :dart:

2 Likes

Vi er idioter sammen ihvertfall :sweat_smile:

1 Like

Positivt med en shakeout

1 Like

Ja men det er godt å ikke være idiot hele tiden

1 Like

Rart med alle «ekspertene» her.

ACCORD var drevet fram i UK, og har gitt BergenBio verdifulle data, nesten gratis.

Ellers syns jeg BergenBio på Tekinvestor er på vei ned til nivået på ulike fora i Hegnar/Finansavisen. Har man intet å si, trenger man ikke skrive.

5 Likes

Mohn investerer nok i et 4-5 års perspektiv. Grunnen til at han satser nesten 10% av sin formue på BB er nok fordi han har tro på caset. Og det er det emm god grunn til. Selskapet har en fantastisk pipeline. Lykkes de også med med medisinen sin som supplement til corona behandling blir dette også en fantastisk bonus for dem som også investerer i BB med en mellomlang investeringshorisont! Derfor er jeg også inne i aksjen. Ellers skjer det ikke mye i aksjen på en 3-4 år. Men lykkes selskapet som sagt med covid-19 kan selskapet få en helt annen utvikling! Dvs. det kan vokse seg større raskere! Mvh GG

1 Like

Her tror jeg du må se litt nøyere på pipeline.

Skjermbilde 2021-03-31 kl. 13.37.49

8 Likes

Jeg er sterkt uenig. Accord har vært et realt drittprosjekt hvor det virker som at de har vært svært selektive og mest opptatt av god pr. At de stengte ned i fjor er særdeles klanderverdig og man skulle tro de hadde fått ut fingeren når de rebootet men dengang ei

5 Likes