Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Solgt,.satser på det området holder…

Tror ikke der skal legges for mye vekt på TA i den fasen selskapet er i. Fundamentalt har der ikke skjedd noe negativt såvidt jeg har informasjon om. Noen har det morro med å styre kursen samt at markedet er pt pill råttent. Da resulterer det i nedgang.

2 Likes

Finnes det noe støtte nedover, eller skal vi helt ned :cry:

Selskapet har nå falt fra 5,6 milliarder til 1,3 :grinning_face_with_smiling_eyes:
Når blodet renner i gatene, da skal man kjøpe sies det. Vel nå renner det bokstavelig talt.

Norge som nasjon har på sin side aldri tjent så mye penger som nå.

Når TTF er opp 50-60% prosent på en uke, tjener f.eks Equinor GROVT med penger. Putin også. De vasser i :dollar:

Men det er også mindre selskaper i dette landet som må kjøpe denne gassen… der stå det jævlig dårlig til for øyeblikket.

Litt ot, men må være litt armslag :grinning_face_with_smiling_eyes:

14kr skal det være støtte, men større fisker må i tilfelle vise kjøps interesse, ikke bare låne ut shorts. Ofte er det vinn vinn for dem, casen er den samme, men de får 4x antall pr krone.

1 Like

Er et interessant teknisk bilde nå.
Vi får se nå om den klarer å bykse over motstand.

5 Likes

Nytt HT flag i emning.

Spreaden er finfin Pt! Rett og slett litt imponerende.

Skulle ikke forundre meg at det kommer en kursdrivende melding på kort sikt. TA frontrunner, ikke reint sjelden fundamentale.

10 Likes

Jepp. Tester brudd opp av falle de trend.

Den har også gitt kjøpssignaler 1D.
Golden cross glidende snitt. Nylig hatt en betydelig shake out. Deretter 3 uker med oppgang på høyeste volum siden jan21.

Slik jeg ser det har ikke bgbio vært mer bullish på over et år.


5 Likes

I tillegg har aksjen nå «korrigert» 70%.
60-70% fall er veldig ofte etterfulgt av betydelig oppgang. Veldig spent på hva som kommer i år. Noe sier meg at vi har store ting i vente.

1 Like

Ser ut som det er noe støtte rundt 19 området…

1 Like

Ja, jeg regner med det blir touch and go. Ned på øvre trendlinje/glidende snitt så opp på volum.

2 Likes

Da er vi der vi skal være før vidre oppgang. Og, vi venter fremdeles på at styreformannen skal kunne få sin “sign on” bonus som har blitt dyrere og dyrere for oss aksjonærer. Jeg tror aksjen snart vil gå kraftig opp.

3 Likes

Fortsatt har jeg ikke klart å finne en forklaring for avventet innsideandelen enn «en handelsforbud»!
Som du har nevnt hvis handelen hadde blitt utført i mars, skulle vært billigere/gunstigere både for selskapet/aksjonærer og Anders T. å få billige aksjer, syns jeg :nerd_face:

2 Likes

Nå skal vi bare ha et brudd rundt +/- 21 før oppgangen til +/-25. Dette hvis der ikke kommer noen kurdrivende melding(er) som selvfølgelig vil forpurre TA og alle andre grafer. :smiley:

3 Likes

Tror det må en god melding til for å løfte kursen over motstand rundt 22kr… Men en god melding kan kommer når som helst. Tvi tvi

1 Like

Et nydelig teknisk bilde nå!
Stemmer godt med antagelsene over.

Dette begynner å se riktig så oppløftende ut!

5 Likes

:ok_hand:

6 Likes

Brudd av trend signaliserer jo en sideveis utvikling / vending opp til motstandsnivåer. Salgsviljen har vært lav, mange aksjer har byttet hender og så langt har kursen gått igjennom motstandsnivåer som kniv i varmt smør.

Møter et medium motstandsnivå rundt 22kr
Første motstand av betydning ligger på 30kr a’ 45% :grin:

God helg🍸

5 Likes

Hva tenker du om volumet?

Mener jeg har lest at det er massivt med motstand rundt 22kr . Selv har jeg begrenset TA kunnskap … God helg…

Jeg tenker volumet i første omgang viser sterkt avtakende salgsvilje.