Spennende denne nÄ. Savner volum/momentum.
Er vel ingen gunn til Ă„ tro at det skal skje noe voldsomt her i ferien, men det kommer sannsynligvis news i august og da kan kanskje ting begynne Ă„ skje. Eller ikke, hvem vet med disse biotekkene.
Aksjen er dĂžd.
Ca 1 mÄned siden siste innlegg / forsÞk pÄ haussing pÄ hegnar. 22 dager siden siste tekniske analyse. Ingen diskusjon her heller. Aksjen er glemt av markedet og volum har dÞdd helt ut.
Kvartalsrapport Q2 hvert Ăžyeblikk Mange konferanser og resultater utover hĂžsten.
Jeg ser ingenting i chartet som tilsier oppgang. Tok likevel en liten inngang basert pÄ en hÞst med mange triggerevents, og at Q2 (mandag neste uke) tidligere har vÊrt bunn / topp i trend siste to Ärene og at target for bruddet ned ved emisjonen nÄ endelig er nÄdd.
RIP BGBIO? Nei, blir nok sidelengs pining her en god stund som vi har sett i andre bioteks, samtidig er det nok ikke en dum inngang hvis man er langsiktig
Ja det var det da âŠ
SÄ lÞsnet det omsider som forventet/hÄpet.
Ingen ting er som momentum! SÄ, hvor mye kan denne gÄ og over hvor lang tid, er det fÞrste mange undrer seg i disse dager.
Historisk er svaret:
- 105% pÄ 16 bÞrsdager
- 143% pÄ 30 bÞrsdager
Like disse volume chartene du har!
SvÊrt tynt volum i toppen av trenden, blir spennende Ä se hvor sterkt denne er ila neste uke. Gitt volumet i dag, bÞr den ganske enkelt skyte gjennom pÄ nytt og etablere seg over.
Litt kjipt Ä vÊre kortsiktig nÄ ja, men⊠vi tjener pÄ det i lengden. Er nok mange som fremdeles er i minus her ogsÄ, som i andre biotekaksjer
Tja, jeg sÄ potensialet for bevegelsen, men jeg hater emisjoner ⊠og jeg misliker utsettelser. Fikk jo en utsettelse pÄ kvartalsrapport, sÄ hadde ikke forventet at den deretter skulle gÄ til himmels pÄ en hegnarartikkel. Men, at den var klar for oppgang sÄ jeg jo⊠bare likte ikke utsettelsen.
SĂ„ feil kan man ta.
Den skal nok prises mer âkorrektâ ifht. hvor lavt den var, men Ă„ tro den vil gĂ„ parabolic pga. en Hegnar artikkel⊠blir fort en lower low av slikt. Jeg ville vĂŠrt ytterst forsiktig med Ă„ gĂ„ inn her nĂ„, uavhengig av horisont. Liker ikke slike bevegelser. Ender aldri bra.
Tok litt pÄfyll til 14,90 i dag
VÊrt kjekt Ä trade denne, gikk inn igjen selv i dag under 15 for en higher low (gikk ut i forigÄr). Satser pÄ brudd opp men savner volum. Spreaden er fremdeles stor, sÄ skal ikke mye til for Ä flytte kursen.
Weekly closet med en inside bar. I tillegg har vi en EQ. Jeg hÄper vi fÄr brudd pÄ rangen ila. neste uke, enten over 16 eller under 13. En annen mulighet er at den fortsatt trader innenforbi denne rangen ut neste uke, men jeg anser sannsynligheten som stÞrre for at vi fÄr et brudd opp eller ned.