Anbefaler Ă„ fĂžlge kursen videre nĂ„âŠhvor ble det av opp-side motstand?
Ble en fin dag i BGBIO (4.54%) pÄ tross av litt lite volum. Ligger i en symmetrisk trekant (nÞytralt) som kan gi brudd til bÄde opp og nedsiden. Measured move er ca. 25% uavhengig av retning.
Vi tittet sÄvidt over den fallende (stiplede) trendlinjen i dag, og jeg regner med vi tar ut denne.
Stochastics har krysset bullish (sist det skjedde var 03 september hvor kursen gikk 21% de pÄfÞlgende dagene). Forventer altsÄ videre oppgang her, men vi trenger Ä se Þkt volum.
Spennende omrÄde teknisk nÄ.
BÞr vÊre stÞtte i dette omrÄdet, kurs og RSI, men samtidig er det store volum som ble solgt i dag.
Ja, jeg holder enda selvom formasjonen rÞk. Satser pÄ det fundamentale nÄ
Neida, synes nivÄet er spennende som du sier, altfor nÊr stÞtte til at jeg gidder Ä gÄ ut pÄ bunn.
Jeg har en forsiktig og langsiktig tilnĂŠrming til bgbio og biotech forĂžvrig.
Jeg tradet BGBIO pÄ 40-50 tallet, for rett over et Är siden, nÄ er det 300%+ opp dit. Solgte pÄ 42kr og ventet og ventet. Begynte Ä kjÞpe smÄ long posisjoner pÄ 22-23kr og ned til 12. Fristende Ä ta mer her nÄ, men strategiene er at om den gÄr videre ned under 11.50 blir det lastet mer, med mindre det kommer sammen med dÄrlige nyheter
Jeg ser den. Liker selskapet, synes pipeline ser spennende ut og har lest meg litt opp i det siste pÄ presentasjoner o.l. Jeg er egentlig inne for en trade, men tenker ogsÄ jeg lar den gÄ lenger om den skulle falle mer. Da fÄr jeg heller kjÞpe litt mer jeg ogsÄ. Langt opp til ATH som du sier
Closet med en insidebar pĂ„ daily og 4 hr. Stochastics har begynt Ă„ vende opp, RSI har funnet stĂžtte pĂ„ den stigende trendlinjen. Konferansen er i 27.09 - skulle ikke forundre meg om vi fortsetter opp i morgenâŠ
Synest det begynner Ä se bedre ut her nÄ.
Som vi var inne pÄ tidligere i uken var det ting som tydet pÄ en vending.
Fram til nÄ er det ikke de helt store volumene bak oppgangen, ca 50% av nedgangen.
Men kommer det volum pÄ god data, kan det smelle skikkelig slik salgssiden er nÄ. At den stengte pÄ kr 14.40 opp over 6% intradag, uten salg den siste halve timen, det tolker jeg som et godt tegn. (Siste handel kl 15.50)
Ute pÄ 14,88, om den legger seg pÄ 15 nÄ mÄ jeg kanskje inn igjen.
Skal du inn igjen?
La en ordre pÄ 15, sÄ fÄr vi se om den pinger nedom
Jeg tviler egentlig litt hvis du kikker i ordreboken men dagen er enda ung
IsÄfall, sÄ kommer det vel flere muligheter jeg kan gÄ inn og hoppe av for tidlig pÄ.
Er et intradags flagg i utvikling nÄ, sÄ om det kommer inn volum pÄ kjÞpersiden ved brudd er det en mulig re enter⊠med fornuftig rr
Volumet viser lav selger vilje.
Aksjekursen reagerte som forventet ned etter den store oppgangen, men nÄ har den vel testet bruddet som var fÞr helgen? Har ikke sett chartet, bare at prisen var nedom 14, men bÞr vel vÊre mulig med inngang her en plass?
Riktig det. Jeg rÞk ut pÄ SL pÄ fredag og vurderte kjÞp i gÄr men sÄ sÄ jeg tendenser til dump og avventet. Tenker Ä se det an i morgen. Er gÞy Ä trade denne da rangen forelÞpig har vÊrt veldig definert. Spent pÄ om den stigende bunnlinja holder i morgen.