Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bidra til forskning - Folding@Home

Fantastisk innsats i dag med over 1,5 mill poeng :smiley:

image

3 Likes

Jaggu passerte vi ikke 40 mill poeng allerede i dag. Går langt bedre enn jeg hadde trodd dette :grin:

image

1 Like

Går så det griner dette :smiley:

image

Når det gjelder teamets ranking er vi nå nummer 2864 av 253030. 5. mai var vi nede på 2955. plass så har gått jevnt og trutt oppover de siste dagene.

2 Likes

Litt grafmonolog her men synes nå det er litt morsomt med tall og grafer jeg da så dere får bære over med meg. :grin:
Still going strong.
image

3 Likes

Neida, veldig bra at du legger ut denne! :smiley:
Keep them comming!

1 Like

Ok :slight_smile:
image

2 Likes

Den daglige graf.
image

2 Likes

Utrolig stabil fremgang for tiden. Imponert over at folk fortsetter å bidra så bra :slight_smile:
image

Uffda begynner å få påpakning her :flushed:
image

4 Likes

Litt lavere aktivitet nå i 17. mai helgen så ligger nå såvidt bak 60-milioners målet. Men fortsatt rimelig bra driv :slight_smile:
image

2 Likes

Tilbake på 60 millioners tempo :slight_smile:
image

2 Likes

image

Da var opprinnelig mål nådd. :smiley: Teamet har nå 50,090,865 poeng. Så nå er det store spørsmålet om vi klarer 60 mill.

image

4 Likes

Fortsatt fantastisk innsats :slight_smile:
image

2 Likes

Still going strong :slight_smile:
image

1 Like

Får vel holde monologen gående ut Mai :laughing:
60 mill ser ikke ut til å bli noe problem å nå.
image

4 Likes

Oh…

image

Det var 60 mill litt tidligere enn ventet :smiley:
Over 150 plasser opp på Team rankingen også siden start.
Tusen takk for innsatsen!
Team Tekinvestor sin score er faktisk økt med 75% så langt i mai.

4 Likes

Da regner jeg mitt lille forsøk på å få med flere på en Folding@Home innsats i Mai som avsluttet.

Ved start lå team Tekinvestor med 33.827.222 poeng på en 2907. plass.
I løpet av Mai har poengene økt med hele 83% til 62.033.361 og teamet er nå på 2731. plass så 176 plasser opp.

Vi har vært 5 helt nye som har bidratt og fått hjelp av 6 veteraner :slight_smile:
Av veteranene har @Morkham bidratt med hele 13.351.129 poeng. :champagne:
Av oss nye har jeg hanket inn 9.021.502 etterfulgt av @Ramsess med 3.464.255. :+1:

Takk til alle som har bidratt!

Er jo bare å stå på videre men jeg kommer ikke til å spamme tråden så ofte fremover :grin:

4 Likes

Tusen takk for at du har “spammet” @Krafer det har vært til stor inspirasjon!

3 Likes

Ser det fortsatt er noen få som folder litt videre i Tekinvestor gruppen og det er jo fint :slight_smile:
Selv har jeg ikke bidratt stort i sommer når det har vært så varmt men nå begynner det å bli betraktelig kaldere på morgenen og da er det jo fint at maskinen jobber litt og gjør det litt varmere på hjemmekontoret :slight_smile: Så starter nå jobber når jeg står opp og velger at applikasjonen skal stoppe når de er ferdige så det ikke blir alt for varmt.

Oppfordrer flere til å bidra nå når det begynner å bli litt kaldere og varmen fra pc’en bare kommer godt med :slight_smile:

Mitt mål er at Tekinvestor gruppen skal nå minimum 100 mill poeng før nyttår.

Happy folding :wink:

2 Likes

Siterer litt fra @Irathi sitt startinnlegg tilfelle det er noen nye som ønsker å slenge seg med.

Går sånn nogen lunde etter skjema mot 100 mill for Tekinvestor ved nyttår. Vi er vel en 5-6 stykker som bidrar for tiden :slight_smile: Plass til flere da :wink:

image