Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Det at de har ansatt CCO og COO, hvor det blant annet står “Därigenom kommer han understödja redan pågående licensavtal, men framförallt också ett flertal ytterligare nya förväntade stora licensavtalskunder under 2022.”, kan det være ifm krav som stilles av topp 3 kjemi eller topp 3 kosmetikk? At de ønsker mer dedikerte ressurser på plass før en evt signering?

Om så, kan det være de også stiller krav til likviditet? Så selv om BIOEX kanskje klarer å holde seg flytende på cashbeholdning og fra TO2 frem til inntekter fra FCB, så må de kanskje hente noen penger anyways?

1 Like

Tviler på at ansettelsene kommer pga krav fra samarbeidspartnere men heller fordi styret ser at de må ha kompetanse og kapasitet til å ferdigstille nye avtaler.

1 Like

Sett at de faktisk vil tjene så mye som de har indikert på FCB avtale i 2025/2026, tror dere de kommer til å gi større utbytte? Siden de utlisensierer teknologien trenger de jo ikke akkurat så enormt med midler selv.

1 Like

Jeg tror helt ærlig at hvis Bioex lykkes med teknologien deres og FCB når de inntektene de guider, så tror jeg Bioex har landet andre avtaler og med stor sannsynlighet er blitt kjøpt opp.

Men det er mitt take på det.

3 Likes

De fleste har nok sett denne på det svenske forumet…

3 Likes

Nei, har sluttet å følge med på sytingen til ChesterMing :wink:
Så takk for deling!

1 Like

Volumet helt dødt og ChesterMing helt stille… :joy:

1 Like

Kjedelig med dødt volum… Veldig spent på hvordan en børsmelding ville blitt tatt imot i dagens børsklima! Tviler på det blir like heftig som sist… men tar gjerne feil :wink:

2 Likes

Min tur å knabbe fra Discord :wink:

H&M prosjekt

https://www.hb.se/en/international-student/education-at-the-university-of-boras/scrr/news/news/57647/

“The project runs from May 2020 to April 2022.”

5 Likes

Brutalt å være med hele reisen her :joy:

1 Like

Hehe ja kjedelig å være tilbake i 0 på posten fra januar i fjor :rofl:

2 Likes
5 Likes

PM!
(fjernet link siden @Kryptoball også la ut :wink: )

1 Like

Er dette noe nytt eller er det en fortsettelse på “utvurderingsavtalen” med Nordsucker?

Oppgangen solgt ned med en gang…

@Teiner Jeg antar at det er en fordypning, men fant ikke noe i teksten som bekrefter det…

@Rolsu Ja, her var det mange som satt klar på salgsknappen :expressionless:

Det er greit. Få de ut :wink:

3 Likes

Det er dessverre slik at skal det bli full fyr i aksjen MÅ det komme en melding om inntekter.

Edit: Jeg vil oppleve 300% minst en gang til i denne :partying_face:

3 Likes

jau. men det kommer

2 Likes