Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Ja, helt enig! Mente om Discord baissingen vinkler det negativt :wink:

1 Like

Ja skjønte det, tipper de samme vil fort kjøpe seg fort inn igjen å snu motivene sine :slight_smile:

2 Likes

Var ikke måte til hype i fjor da…

hehe ja. Men den kommer på neste kommersielle avtale :wink:

2 Likes

Da er potten fylt, på 6,2 så får vi se om dette blir noe fremover.

De volumene i Bioex idag, hvor har de gått egentlig? for det vistes vertfall ikke i ordreboken i nordnet til tider

Har kjøpt mot6, traff på ett tidspunkt bra. Etter det har pilen peket opp.

Spørsmålet er, kan det lavere før oppgang
5?

kommer helt an på makroen. Ser jo litt dårlig ut nå igjen i usa. Men det går jo så opp og ned at det ikke er mulig. Virker som de ikke klarer å bestemme seg om rentehevingen er krise eller meeh.

Er nicket ditt fra tidligere leedspiller Snoodgrass eller? :smiley:

Er fra en eldre Disney film, god egentlig. Mitt poeng er gav 8 denne uken. Ønsker kjøpe nedover men ikke for enhver pris. Råd?

6 sltså

Ikke for enhver pris? Jeg lastet en del på 30 før sommeren, første aksjer i fjor januar på ~25… alt her nede vil mange her inne si er en gavepakke :wink:

2 Likes

Nå peises det ut av roboter om man legger seg på kjøp. Skjulte aksjer som kommer ut om man legger inn en ordre. Å handle på svensk børs er helt rart i forhold til å handle i Norge. Det dukker plutselig opp salg og kjøp som ikke finnes i ordreboka - selv om man durer inn en kjøpsordre til så høy pris at man vil ha det som ligger på flere poster oppover.

Ser ut som det er lavt volum enda

Ja det er det. Hadde ikke mer å kjøpe for denne måneden :expressionless:

Poenget var at det er flere tilgjengelige aksjer enn det kan se ut for samtidig som daily RSI er snudd inn i normalområde og weekly RSI har vært oversolgt og snur opp. Det tror jeg kan være et bra tidspunkt å ikke vente for lenge på.

1 Like

Men det er helt klart at noen ønsker å holde aksjen under 7. Ble solgt akkurat under 7 med småposter flere ganger mot slutten forrige uke

Det var da voldsomt til rabatt de skulle ha da, og en emikost på 15% av beløpet de henter. Den må det vel være lov å stille spm til?

føler den er verre jeg. Og hvorfor satt de ikke bare emi ved forrige kvartallsrapport…?

ja jeg konkluderer det samme her. Derfor fikk han fyken også etterhvert.

Hvis det skulle ha skjedd så har de vertfall uttalt tidligere at alle LOI’er som også blir sagt opp skal børsmeldes. Isåfall er ikke alle korta på borda her. Men det kan jo være at det hadde noe stort på kroken men glapp. Blir uansett spekulering. Men syns timingen er veldig merkelig, hvis de f.eks venter noe news fra LOI så må man kjøre emi da heller da, eller hvis man ikke forventer noe LOI news så dunke inn emi etter kvartallsrapport og bli ferdig med det

Fikk de ikke ny VD ganske nylig? Ramler av og til noen skjeletter ut av skapet da… eller at ny VD ønsker å rigge selskapet for sine planer.

RIP - Dette ble ikke noe nei.

eiger ikke lenger.