Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

personlig vil jeg se at flere av LOI blir avvist før jeg konkluderer. Men det var ikke akkurat happy news. Bare sinnsykt merkelig tidspunkt å sette emi

De hadde vel kanskje ikke sett for seg at kursen skulle droppe fra 18-20 til 7 etter kvartallsrapporten

ja, ser eg var litt rask med eiger ikke, for dei var vist ikke solgt ennå. men nå hadde eg heldigvis kun en svært liten post denne gangen:)

Jeg tar en laaaaaang pause fra børs jeg nå. Rompehullet mitt har en diameter på 20 cm etter all fistingen jeg har opplevd.

2 Likes

Jeg har såpass tro på teknologien og samarbeidspartnerne de har at jeg deltar i emisjonen.

2 Likes

Hvordan virker emisjonen? Jeg forstod ikke helt. Mulig jeg også deltar i den altså.

Du greier noen centimeter til med andre ord?

Ja. Kan alltids få presset inn en ekstra knyttneve.

Ja når’n først er i gang :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Du får tegne 9 units for hver 10 aksje. Pris 2,80 pr unit. En unit er en aksje med en gang og en tegningsrett som kan brukes i 2023.

1 Like

For en vits… Er det dei som fucket kursen som deltar som garantister mon tro?

Har du 10 aksjer kan du tegne 9 nye aksjer og får 9 TO for tegning i sept 23. (9 units) . En unit består av en aksje og en TO koster 2,80.
5 TO gir mulighet til å tegne 2 aksjer i sept-23 til 70% av gjennomsnittskursen 14 dager før tegningsperioden, dog minimum 2,80

3 Likes

Det var kanskje ikke mulig å gjøre det mer komplisert?

2 Likes

Synes det var enkelt jeg, og zappas forklaring er enda mer lettforståelig :slightly_smiling_face:

Mulig å tegne med zero konto?

ja det er det

1 Like

Ledelsen og styret satser friske penger også:

“I samband med Företrädesemissionen har Bolaget erhållit teckningsförbindelser från Bolagets styrelse och ledande befattningshavare som äger aktier i Bolaget, om totalt cirka 2,8 MSEK, motsvarande cirka 7,1 procent av Företrädesemissionen”

5 Likes

Skurkeaktig å kjøre emisjon på dette tidspunktet og ikke gjør det enten tidligere eller vente på fjær-avtalen evt. nyheter om andre.

Det er ikke krav på Spotlight om å ha 12 måneder cash runway annet enn ved tidspunkt for å gå på børs. Nå hadde de ca. 12 måneder ved forrige Q.

Trur dette er hovedgrunnen til å hente nåååå.
Og gruse kursen pga listbytte virker helt bak mål.

En ting jeg har vanskelig for å forstå er hvilken fabrikk de skal kjøpe for kun 13mill sek?

bilde