personlig vil jeg se at flere av LOI blir avvist før jeg konkluderer. Men det var ikke akkurat happy news. Bare sinnsykt merkelig tidspunkt å sette emi
De hadde vel kanskje ikke sett for seg at kursen skulle droppe fra 18-20 til 7 etter kvartallsrapporten
ja, ser eg var litt rask med eiger ikke, for dei var vist ikke solgt ennå. men nå hadde eg heldigvis kun en svært liten post denne gangen:)
Jeg tar en laaaaaang pause fra børs jeg nå. Rompehullet mitt har en diameter på 20 cm etter all fistingen jeg har opplevd.
Jeg har såpass tro på teknologien og samarbeidspartnerne de har at jeg deltar i emisjonen.
Hvordan virker emisjonen? Jeg forstod ikke helt. Mulig jeg også deltar i den altså.
Du greier noen centimeter til med andre ord?
Ja. Kan alltids få presset inn en ekstra knyttneve.
Ja når’n først er i gang
Du får tegne 9 units for hver 10 aksje. Pris 2,80 pr unit. En unit er en aksje med en gang og en tegningsrett som kan brukes i 2023.
For en vits… Er det dei som fucket kursen som deltar som garantister mon tro?
Har du 10 aksjer kan du tegne 9 nye aksjer og får 9 TO for tegning i sept 23. (9 units) . En unit består av en aksje og en TO koster 2,80.
5 TO gir mulighet til å tegne 2 aksjer i sept-23 til 70% av gjennomsnittskursen 14 dager før tegningsperioden, dog minimum 2,80
Det var kanskje ikke mulig å gjøre det mer komplisert?
Synes det var enkelt jeg, og zappas forklaring er enda mer lettforståelig
Mulig å tegne med zero konto?
ja det er det
Ledelsen og styret satser friske penger også:
“I samband med Företrädesemissionen har Bolaget erhållit teckningsförbindelser från Bolagets styrelse och ledande befattningshavare som äger aktier i Bolaget, om totalt cirka 2,8 MSEK, motsvarande cirka 7,1 procent av Företrädesemissionen”
Skurkeaktig å kjøre emisjon på dette tidspunktet og ikke gjør det enten tidligere eller vente på fjær-avtalen evt. nyheter om andre.
Det er ikke krav på Spotlight om å ha 12 måneder cash runway annet enn ved tidspunkt for å gå på børs. Nå hadde de ca. 12 måneder ved forrige Q.
En ting jeg har vanskelig for å forstå er hvilken fabrikk de skal kjøpe for kun 13mill sek?