Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Ser forresten at brille etui Edvard vifter med på Redeye video ligner på et bilde fra MAIP

Krysser fingrene for at kunde er Newlight!

5 Likes

Jeg har oppdatert det Newlight teori innlegget med noen flere punkter på “for” og “mot”… det nye punket “mot” plager meg skikkelig, for jeg klarer ikke å få det til å stemme uansett hvordan jeg vrir å vender på det at Newlight er “nyetablerade”

Det er så mye som stemmer ellers, og klarer ikke legge fra meg “crop-free protein, a by-product of creating AirCarbon” innen noen år, at Bioextrax var villige på å gi eksklusivitet og at de har hentet penger i akkurat denne perioden - blant annet for å utvide eksisterende fabrikk

5 Likes

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1566740/000156761923006752/0001567619-23-006752.txt

Kan “Inc.” selskapet kalles “nyetablert” ettersom LLC og Inc er forskjellige selskapsformer?

OBS! Leste 2013 som 2023… :rofl:

1 Like

Hvis det er et selskap i oppstartsfasen som ikke tjener penger for øyeblikket kan det fortsatt omtales som en startup… men ikke nyetablerade.

1 Like

1000 liter reaktoren (den største). Satt i drift og har gitt så mye output som forventet uten skaleringsproblemer ser det ut som.

Har du en kilde å vise til?

Får ikke til å kopiere. Finwire melding og min tolkning av hva jeg TROR det betyr.

1 Like

Jeg pleier å bruke MFN.se, der kan man også sette opp varsling per epost når det kommer melding

Dagens nyhet om demo anlegg:

2 Likes

“Att kunna visa på framgångsrik framställning av PHA i denna skala, som är sista uppskalningssteget före kommersiell produktion, är förstås en viktig milstolpe för oss.” säger Edvard Hall, VD, Bioextrax

Høres veldig bra ut. Edvard er god til å få ting til å høres bra ut og selv fremstå beskjeden.

4 Likes

Hva skjer?? Sist dipp fikk vi innsidekjøp på, det kan vel neppe skje 3 dager før kvartalstall.

Vi må vel bare bli ferdig med TO-tegningen, ut denne måneden. Noen vil ha kursen ned og noen må sikkert selge for å frigjøre kapital for å delta i tegningen

Fra Disc:

Inlösen är genomsnittliga kursen under 16-29 augusti x 0.70 (70%). Dock lägst 2.80kr.
——-
Så vid
<=4kr = 2.80
4.29 —-> 3.00kr
4.57 —-> 3.20kr
5.00 —-> 3.50kr
——-

1 Like

Tror vi fort kan havne rundt minimum tegningskurs på 2,80. Bra for oss som vil tegne, mindre bra for likviditetsøkningen til selskapet.

2 Likes

I tilfelle at ikke alle TO’ene blir benyttet.
Vet du om man kan overtegne i denne runden, eller må man ha TO for alt man vil kjøpe?

Tror man kan tegne bare med TO’er.

Dette sto i prospektet i fjor: “I september 2023 kan Bolaget komma att erhålla ytterligare
likvid om de teckningsoptioner serie TO 2022 som utges i Erbjudandet utnyttjas för teckning av aktier.”

1 Like

Jeg har tydeligvis mye å lære om kynismen i markedet… når det fundamentale ikke er verdt noe som helst lenger blir man bare oppgitt

4 Likes

shakeout før kvartallsrapport, eller bare ingen forventninger whatsoever for rapporten?

Et ord: TO3
:woozy_face:

sitter jo med TO3 selv, men jeg vil ikke dumpe kursen fordi :sweat_smile:

fårse om det kommer noe nytt i q rapport isåfall