Ser forresten at brille etui Edvard vifter med på Redeye video ligner på et bilde fra MAIP
Krysser fingrene for at kunde er Newlight!
Jeg har oppdatert det Newlight teori innlegget med noen flere punkter på “for” og “mot”… det nye punket “mot” plager meg skikkelig, for jeg klarer ikke å få det til å stemme uansett hvordan jeg vrir å vender på det at Newlight er “nyetablerade”…
Det er så mye som stemmer ellers, og klarer ikke legge fra meg “crop-free protein, a by-product of creating AirCarbon” innen noen år, at Bioextrax var villige på å gi eksklusivitet og at de har hentet penger i akkurat denne perioden - blant annet for å utvide eksisterende fabrikk
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1566740/000156761923006752/0001567619-23-006752.txt
Kan “Inc.” selskapet kalles “nyetablert” ettersom LLC og Inc er forskjellige selskapsformer?
OBS! Leste 2013 som 2023…
Hvis det er et selskap i oppstartsfasen som ikke tjener penger for øyeblikket kan det fortsatt omtales som en startup… men ikke nyetablerade.
1000 liter reaktoren (den største). Satt i drift og har gitt så mye output som forventet uten skaleringsproblemer ser det ut som.
Har du en kilde å vise til?
Får ikke til å kopiere. Finwire melding og min tolkning av hva jeg TROR det betyr.
Jeg pleier å bruke MFN.se, der kan man også sette opp varsling per epost når det kommer melding
Dagens nyhet om demo anlegg:
“Att kunna visa på framgångsrik framställning av PHA i denna skala, som är sista uppskalningssteget före kommersiell produktion, är förstås en viktig milstolpe för oss.” säger Edvard Hall, VD, Bioextrax
Høres veldig bra ut. Edvard er god til å få ting til å høres bra ut og selv fremstå beskjeden.
Hva skjer?? Sist dipp fikk vi innsidekjøp på, det kan vel neppe skje 3 dager før kvartalstall.
Vi må vel bare bli ferdig med TO-tegningen, ut denne måneden. Noen vil ha kursen ned og noen må sikkert selge for å frigjøre kapital for å delta i tegningen
Fra Disc:
Inlösen är genomsnittliga kursen under 16-29 augusti x 0.70 (70%). Dock lägst 2.80kr.
——-
Så vid
<=4kr = 2.80
4.29 —-> 3.00kr
4.57 —-> 3.20kr
5.00 —-> 3.50kr
——-
Tror vi fort kan havne rundt minimum tegningskurs på 2,80. Bra for oss som vil tegne, mindre bra for likviditetsøkningen til selskapet.
I tilfelle at ikke alle TO’ene blir benyttet.
Vet du om man kan overtegne i denne runden, eller må man ha TO for alt man vil kjøpe?
Tror man kan tegne bare med TO’er.
Dette sto i prospektet i fjor: “I september 2023 kan Bolaget komma att erhålla ytterligare
likvid om de teckningsoptioner serie TO 2022 som utges i Erbjudandet utnyttjas för teckning av aktier.”
Jeg har tydeligvis mye å lære om kynismen i markedet… når det fundamentale ikke er verdt noe som helst lenger blir man bare oppgitt
shakeout før kvartallsrapport, eller bare ingen forventninger whatsoever for rapporten?
Et ord: TO3
sitter jo med TO3 selv, men jeg vil ikke dumpe kursen fordi
fårse om det kommer noe nytt i q rapport isåfall