Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Tja, om det blir en bombe blir det muligens mulig å handle mer.
Er nå allikevel 10% flere aksjer.

Som du ser av linken under så innløste innsider Richard Tooby sine 45655 tegningsopsjoner til nye aksjer den 12.01.2021.

Og VD Edvard Hall innløste sine dagen før. Han solgte 700 TO, sannsynligvis for å kunne betale skatten for resten av tegningsopsjonene som han innløste.

Så jeg tror flere allerede har fått sine aksjer, og hatt muligheten til å selge dem i flere dager.

https://marknadssok.fi.se/Publiceringsklient/sv-SE/Search/Search?SearchFunctionType=Insyn&Utgivare=bioextrax&PersonILedandeStällningNamn=&Transaktionsdatum.From=&Transaktionsdatum.To=&Publiceringsdatum.From=&Publiceringsdatum.To=&button=search&Page=1

1 Like

Takk. Det var noe slikt jeg var på jakt etter.

1 Like

BBBBBBBBBBBBBBBB

(we’re baaaaaaaaaaaack)

3 Likes

Helt perfekt å få inn en stor kjøpsordre nå, det viser at det finnes folk med muskler som vil inn. :muscle: :muscle:

En kjøpsordre på 18k er det største jeg har sett siden i høst :heart_eyes:

2 Likes

image

Hengte seg litt opp hos meg eller?

Samme som her, kan det være en CB?

Kom seg nå, bare tenk hva en avtale med penger vil gjøre🤪

1 Like

Which is why we own this thing.

1 Like

Høres fornuftig ut å tenke en aksjesplitt her om ikke lenge.

På kurs 100SEK er mcap fortsatt bare 350mSEK.

Bare å få kjørt en 1:10-splitt så fort vi ser tre-sifret.

2 Likes

Aksjen startet vel på 16kr eller noe? 150/160 er en fin pris å splitte på for min del :slight_smile:

@anon50125742 De kan jo også splitte 1 til 5 f.eks, og så ta splitten rett over 100… Jeg aner ikke, jeg vet bare at det ser rart ut å handle aksjer til 250SEK og så er market cap rett rundt milliarden. ;p

2 Likes

Inne. Stor tro. Ser vi 100 idag?

1 Like

Ser det er bra volum i dag, høyeste volumet var onsdag 1.juli på 106200, men da var jo kursen 28 også. Har jo passert høyeste volum fra i høst straks og vi er ved ATH så spennende.

2 Likes

Det skal nok ikke mer enn én storkjøper til for å løfte den over 100 kr, men når det skjer er vanskelig å spå. Så fort de svenske hordene får øynene opp for BIOEX så kommer det nok til å rykke skikkelig her.

2 Likes

Om vi passerer 100 i dag eller om to uker er ikke så farlig. Her gjelder det å løfte blikket :wink:

3 Likes

Ja. Hit har jeg kommet for å bli, og jeg håper på en eventyrlig reise.

2 Likes

Fri for kjøkken å pusse opp, altså? :grin:

Kjøkkenet er allerede pusset opp, og bassenget er i hagen. Så trenger ikke mere gevinst på en stund :wink:

1 Like

Var det noen som hadde fått kjøpt denne gjennom DNB Markets? Måtte selv over på Nordnet AF, så ble en mindre post enn planlagt… men bedre enn ingenting hvertfall, stor tro på denne fremover :slight_smile:

3 Likes

Tror det ble nevnt at man fikk kjøpt per telefon hos DNB.

2 Likes