Stemmer @anon50125742
Er det noen som har ett ordrebilde med litt dybde?
Jeg har dessverre ikke flere enn 5 nivåer, men erfaringsmessig så har ikke ordreboka så veldig mye å si i såpass små og illikvide aksjer som dette. Tipper det er veldig få aksjer til salgs oppover, vi har jo sett 100kr på nivå 5 flere ganger i dag. Men salgspostene kommer til etterhvert som det kommer kjøpere. Forhåpentligvis (og sannsynligvis) så kommer det flere kjøpere enn selgere de neste ukene.
Skal vi få et nytt løft opp nå? Vi har altså omsetningsrekord med god margin i dag, og volummessig nærmer vi oss Topp 5 i Bioextrax sitt korte børsliv.
B-93.8. Morro.
Dette er jo veldig, veldig lovende for en breakout av ATH iløpet av uken.
Color me impressed.
Pappan til @Hypergris are you watching?
@Hypergris jepp, klarer meg bedre på egenhånd. Gidder ikke sitte å forsvare hvorfor jeg har rett til en gjeng høns som heller vil kjøpe emisjonsbio.
Det funker da, kunne ikke tapt penger om jeg hadde prøvd…
Virker som om de som liker penger ikke er ferdige å akkumulere enda… Ser ingen annen grunn til å sensurere Bioextrax.
@anon50125742 denne gang
Hehe, ikke så ekstremt vanskelig å avsløre hvis man sammenstiller kurs og kursoppgang da. Men godt at det begynner å bli interesse for selskapet! Og så blir det jo enda gøyere når disse skal begynne hausse-maskineriet.
Noe sier meg at vi har kommet til rett sted, så her er det bare å holde seg fast. Denne gangen har jeg lagt en plan.
Edit: @fornybar Ja, det er noe nytt jeg har begynt med, blir spennende å se hvordan det fungerer
Er spent på planen din jeg nå, Capaz
Hvor mye har du av porteføljen din i BIOEX?
Mye.
“Planen” er bare en tallfestet exit-plan, sikkert en selvfølge for mange her. Men jeg har ikke gjort det sånn slavisk før. Det har blitt mer sånn “jeg får se hva som skjer”. Men da tror jeg fort at jeg tar gevinst for tidlig eller selger på et dumt tidspunkt fordi jeg blir gira på et annet case.
Så nå kjører jeg trailing stop loss med stooor margin (pga svingningene i disse småaksjene), og tre definerte exit-punkter oppover for 50%, 25% og 25% av porteføljen. Kan si så mye som at det første exit-punktet er over 150kr og de siste 25% er mer å regne som en “free-ride”, men jeg har satt et tall bare for å få det ned på papiret.
Blir spennende å følge B fremover
«Jeg har satt ned noen tall, gutter.»
Suvverent Egon
Helmaks Egon
Spennende…
Uansett gevinstsikring engang, er nok et aksje som kan gå virkelig høyt på sin grønne profil…
Så gjem noen aksjer - Noen år
Enig, litt lenger frem i veien kan vi f. eks se for oss notering på en annen liste og grønne fond som MÅ ha en god posisjon her.
Spent på morgendagen. Det kan være at dette fortsetter et stykke over 100 den neste tiden.
Edvin har vel kanskje lyst på litt mer Ser du det ofte at folk sladder aksjer men viser stigningen?
Gir lite mening, men nå er katta ute av sekken for hans følgere og. Mye risiko = mye reward
Presentasjon fra Danimer. Kan være verdt å få med
Danimer Scientific and Live Oak Merger Presentation October 2020 (1).pdf (2,7 MB)
Tror også nok vil styrke seg litt i forhold til sek.
Noe annet positivt. Idag krysser vi 100.
så kopi er framtiden eller er det på egne bein?