Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Takk for god sammenfatning. Min eneste bekymring nå er finansiering. Får de løst dette på en smooth måte så runway går ut 2025 satser jeg flere grunker.

3 Likes

Jeg glemte noe!

Europeisk bioplast: forventer scaleup i mars-april, mao temmelig snart :slightly_smiling_face:

Og ja, finansiering er nok hovedgrunnen til at aksjen er under press…

5 Likes

image

Litt av en spread :crazy_face:

Er det bare meg eller er kjøpersiden helt borte?

Iallefall noen som ønsker å skjule evt kjøpsposter lavere ned enn 5 nivåer ved å legge ut 2 og 2 aksjer på ulike kurser.

Noen som ikke betaler vanlig kurtasje som herjer på?

image

1 Like
4 Likes

Interessant

Synd noen fikk lagt så mye press at de ikke kunne ta mer, de kunne ikke trykke flere aksjer uten ExGF. Men mye positivt i dagens melding, om det faktisk er mulig at de kan nå positiv cash Flow med disse midlene så er det 2-3 år tidligere enn VH har estimert!

2 Likes

Veldig grei emisjon dette. Jeg blir med :+1:

2 Likes

Blir spennende å se hvordan denne går neste uken, blir ikke overasket om den holder seg på dagens kurs eller stiger. Billig inngang med utsikter til cash-positiv drift.

Ja, de har jo forhåndstegninger og garantister som sikrer tegning… Så ser ikke helt hvorfor den skal presses så mye mer… Jeg synes det er ekstremt positivt om de kan være så nære positiv cashflow

1 Like

Bioextrax presenterer hos Naventus i dag kl 09.30

https://www.youtube.com/live/AYRSmuwGNkQ?si=u6Nw884iz13OkbVf

3 Likes
3 Likes

Bedre og bærekraftige alternativer trengs

2 Likes

Noen andre som har denne via DnB? Ser ikke helt hvor jeg får tegnet hos dem

Hei, ja jeg fikk epost fra corp.acts som jeg måtte svare på. Har egentlig en linket lokalbank slik at DNB ikke får trukket direkte, så fikk tilsendt betalingsinfo til en valutakonto for å betale i SEK.

Hentet 9,4 mill SEK uten at garantistene måtte ta en eneste aksje. Selskapet hevder at det er nok til å nå “positiv kassafløde”.

7 Likes

" Huvudsakligt fokus framåt är att kommersialisera de befintliga teknologierna och det är därför Mohammad beslutat sig för att lämna sin operativa roll i Bolaget. Bioextrax COO, Klas Ingstorp, kommer bli övergripande ansvarig för Bolagets olika tekniska aktiviteter.

Det är med blandade känslor som jag fattat beslutet att lämna rollen som CTO för Bioextrax. Vi har under de senaste åren byggt upp en välfungerande R&D-organisation, en uppskalningsanläggning samt tagit stora kliv framåt i utvecklingsarbetet. Vi har nu välfungerande produktionsprocesser inom samtliga våra affärsområden och även om vi kommer att fortsätta optimera några av dem baserat på kundbehov är det kommersialiseringen som nu är viktigast. Därför tycker jag att min roll som CTO är fullbordad. Jag tror starkt på potentialen i Bioextrax och har ett långsiktigt perspektiv på mitt ägande. Jag ser fram emot att fortsätta stödja bolaget i en roll som Senior Advisor.” säger Mohammad H.A. Ibrahim, CTO, Bioextrax"

Noe overrasket over at Mo slutter som CTO, men Edvard har også nevnt i det siste at “utviklingsarbeid er ferdig”. Hva tenker folket?

1 Like