Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Støttes.

2 Likes

Uggh jeg hater eie illikvide aksjer :expressionless::unamused:

Lol. Me too. Men denne her er special

Lenge siden det har vært så lite volum i den

Av og til betyr det LIFT OFF

Føler det ikke spiller så stor rolle om den er i 85 eller 90. Om teknologien valideres blir det kraftig oppover. Om det kommer en dårlig beskjed, blir det kraftig nedover.

Enig med deg. Viktig å benytte en innsats som gir en fin oppside på veddemålet, og en nedside som ikke er drepende :slightly_smiling_face:

Får håpe det lander noe slikt snart :slight_smile:

1 Like

To the moon.

$AMC $SLV og $BIOEX. Akkurat passe risky ;p

1 Like

Har troen på at avtale kommer, de har jo jobbet med det tyske “Avfallshanteringsbolaget” siden 2018, men for alt vi vet kan jo det også bli utsatt pga COVID-19 eller noe… prøver uansett tenke litt langsiktig på denne, selv om det hadde vært gøy med litt action!

“Avfallshanteringsbolaget har vidare kommunicerat en icke-bindande målsättning om att starta industriell produktion av djurfoder från fjädrar med Bioextrax teknologi i slutet av 2021 eller början av 2022”

1 Like

Aksjen setter seg pent opp for en mulig formasjon hvertfall, er jo først om aksjen bryter opp det blir interessant. Et eventuellt PM neste uke kan muligens gi bra nok brensle for å ta av.

5 Likes

Obs obs, gode tilbud kan oppstå.

Oisann! Er du på selgern?? :joy:

1 Like

Nei. Trodde det var du :joy:

Det var litt for mange aksjer til at det kunne være meg denne gangen :joy:

1 Like

Tydeligvis noen som prøver å lokke frem litt volum. Avventer litt men legger meg nok på kjøp.

Har handlet litt på disse prisene. Sitter nå med 2400 aksjer.

Ser jeg kjøpte litt for tidlig i dag… 88 :wink:

Bare å legge seg langt ned på 60-tallet. Det er nok Melvin Capital som må cashe ut for å dekke shorten i GME :crazy_face:

Starter her med 1000 stk på 83, også fyller eg videre nedover senere, om den skal den veien…

1 Like