Ble 500 flere her og, nå har jeg en god del mer enn planlagt
Ble for fristende for meg og nå.
Jeg la meg for lavt ser jeg… Lå på 80,60 men så galt ble det «heldigvis» ikke…
Fylte på litt her i dag jeg også. Tilbud, jo.
Det er så nært at noe skjer nå, jeg føler det på gikta. I mine øyne så er det et telling signal at det ikke inngås flere evalueringsavtaler despite stor interesse (10-15 muligheter). IMO forteller det at de jobber for fullt med en utlisensieringsavtale. Noen som tørr vedde i mot?
Niks
Er det To aksjene som er kommet? voldsomt salgspress. Måtte øke enda litt mer i dag.
TO-aksjene har vel vært ute i en lengre periode nå. Dagens omsetning er 7000 aksjer, så det er vel sannsynligvis én aktør som vil ut.
Kan være TO aksjene først er registrert på børs i går/ i dag selv om de tegnet seg tidligere i januar? Er første gang jeg har lagt merke til at antall aksjer er 3 489 490 hvertfall…?
Alltid litt surt når det dumpes på irrgrønn børs, men men - man får vurdere om man skal plukke noen av de da
Ser ut som det er Ecozyme som selger seg ned/ut.
Det er selskapet til tidligere CEO Mohamad Takwa
Hvem er det?
Håper det ikke er et komplett nedsalg, eco har vel 2,3 prosent.
Bitterhet, eller har de mistet trua?
Who knows. Gir ikke så mye mening for min del at de plutselig skulle miste troen mens det var null volum mens folk er i ventemodus.
Er jo bare hyggelig at de som ønsker å selge får solgt
Absolutt, alle skal få selge.
Dette tror jeg er spot on!
Ecozyme trenger nok penger til eget selskap innen samme sektor. 2,3 % er vel 80.000 aksjer, ikke noe problem om de skal ut.
Der smalt en avtale inn