Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Bioextrax ingår ramavtal för utvärderingar med europeisk bioplastfokuserad komponderare

Bioextrax AB (publ) meddelar att det har ingått ett utvärderingsavtal med en ledande europeisk komponderare fokuserad på bioplaster. Avtalet gäller löpande utvärderingar av de olika typer av bioplasten PHA som kan produceras med Bioextrax teknologier och processer, samt mikrofibrer som produceras från fjädrar.

Komponderaren är en ledande aktör inom framförallt kompondering av bioplasten PHA, vilket innebär att de köper in och formulerar olika PHA-baserade material som de sedan säljer vidare för olika användningsområden. Utvärderingsavtalet innebär att komponderaren löpande kommer att testa olika PHA och mikrofibrer producerade med Bioextrax teknologier och processer i olika applikationer.

“Motparten i detta projekt är en av de mer sofistikerade komponderarna av PHA, med fokus på nichade och komplexa applikationer. Vi hoppas därmed att detta projekt kan öppna dörren för marknader och applikationer med väldigt höga prisnivåer.” säger Edvard Hall, VD, Bioextrax

Denna information är sådan information som Bioextrax AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande kl. 16.15 CET, den 2 februari 2021.

6 Likes

ok, drar på traden.

1 Like

Diamond hands, bitches

Det er så lite smud når voksne prøver å leke fjortis :joy:

2 Likes

Adrenalinet som tok overhånd. Beklager.

Det jeg mente var: “Jeg føler ikke med de som solgte i panikk i dag pga kursfall”

Traff godt med noen ekstra aksjer idag :grin:

3 Likes

Flott melding!

Litt færre, men plukket opp litt i går som ser ut til å bli et pent tilskudd.

2 Likes

eg fikk litt fomo så betalte betraktlig mer, trøsten får være at eg fikk volum :joy:

2 Likes

Har du diamond hands? (bare kødda @zappa66 )

Ellers så stemte teorien min om at det kom til å komme en avtale snart veldig dårlig, så der bommet jeg. Tydelig at de bare fortsetter å pøse ut evalueringsavtaler.

Du tok en tier ja @Longtrader , dere møringer altså :+1:

Ganske artig at en av de største utfordringene til Bioextrax er dette :grin:

4. Vad har, i närtid, påverkat/påverkar bolagets position mest?

På företagsnivå är det

1. vårt starka teknologiledarskap
  2. våra godkända patent och inlämnade patentansökningar samt
  3. DEN MYCKET STORA ÖKNINGEN AV KUNDPROJEKT SOM SYFTAR TIL KOMMERSIALISERING!!!
1 Like

Og de leverer avtale på avtale på avtale. Dersom dette prosjektet valideres så vil jo troen på at de kan skape en stor revenue stream bli stor!

2 Likes

Med så mange utvikling/uttesting avtaler og at det “bankes på døra” konstant, så ligger alt til rette for en aksje enhver bør ha noen av i porteføljen :blush:

Det er heller ikke lite arbeid som legges til grunn ifra alle kundene som har som mål å få en kommersiell avtale.

Og alt (det meste) betales av kunden.
De ønsker tilogmed forskuddsbetaling :blush:

Alt er risiko - MEN for en risk - reward :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

“Utvärderingsavtalet innebär att komponderaren löpande kommer att testa olika PHA och mikrofibrer producerade med Bioextrax teknologier och processer i olika applikationer”

Det som er spesielt med denne avtalen er at denne samarbeidspartneren er at den kan bli en avtager av både mikrofibrer og PHA.

Det at de inngår flere avtaler med kjøpere av produkter som andre samarbeidspartnere skal produsere viser vel at de er forholdsvis sikre på at det blir produksjon.

Min tanke er at dersom de var usikker på om samarbeidet med produsenter ville bli videreført så ville de prioritert utviklingsavtaler med produsenter, det er det som gir penger i kassa til Bioextrax

Jeg kjøpte mer i dag

6 Likes

Var det slik at det var satt en frist på noen av disse samarbeidene til å utforme en avtale? Prøvd å lete litt, men finner ikke.

Evalueringsperioden er så og så lang i enkelte av evalueringsavtalene. Jeg har en gammel oversikt fra vi oppdaget selskapet i fjor. Skal se hva jeg finner. Mener det er rimelig nært at de første avtalene har gått fullt ut.

Får jeg rope BBBBBB idag?

1 Like

Her er den opprinnelige posten.

I tillegg har man denne evalueringen hvor det kan komme en deal any day, samt at flere evalueringsprosjekter har blitt startet i etterkant av denne posten.

FOMO-induserende…

Skal se om jeg får tid til å lage en ny oversikt i kveld.

4 Likes

Ja ligger en oversikt langt oppe i tråden. Husker jeg ikke helt feil, så var det en som blir ferdig nå i februar og en i juni.
Den i juni tror jeg var med sminkeprodusenten (L’Oréal?)

Uansett så kommer det nyheter på løpende bånd senere i år og neste år👍🏻

Edit: Så @Fornybar kom meg i forkjøpet👏🏻

1 Like

Blir jo fristet til å øke mer her. Avtale og aksjesplitt most soon :stuck_out_tongue: