Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

En eksklusiv avtale på pha burde vel i såpass være ganske stor for å kompensere for at de ikke kan lisensiere det til andre.

Det scenarioet er vel rimelig bull, ja. Men det er enda for mange unknowns til at det lar seg diskutere særlig inngående i mine øyne. Derfor zappa benyttet et såpass lavt tall i sitt scenario.

Jeg mener å huske at den pakka som Danimer var ute etter, kun var ett av stegene av prosessen som Bioextrax kunne levere. Så mulig de kan få en eksklusiv lisensavtale på den delen av prosessen de behøver…?

Det er klart, det blir jo fingern i lufta synsing, dog, hvis først Danimer skulle ønske eksklusivitet så vet jo Bioextrax at de har gode kort på hånda.

Det begynner å nærme seg at en del evalueringsperioder er over. I tillegg har vi denne term sheet-avtalen de har med det tyske avfallsselskapet, hvor all logikk tilsier at den burde formaliseres snart dersom de skal gå videre. Hvis det tyske selskapet IKKE går videre, så fant jeg denne godbiten:
image

8 Likes

Dette blir en spennende mnd. Morro om avtalene ramler inn. Evt om noen som nevnt over her vil sikre seg hele butikken mens den fortsatt er meget billig.

Ser for meg at de melder markedet innen én uke etter periodens slutt, hvor de melder om at partene enten avslutter eller begynner en periode med sluttforhandlinger rundt det økonomiske i en utlisensieringsavtale.

Av den grunn er det kanskje denne avtalen med tyskerne som er mest sannsynlig på kort sikt?

Spennende blir det i hvert fall, og jeg kan ikke tenke meg at kursen vil holde seg under 100SEK dersom de begynner å melde om forhandlinger.

1 Like

“Produksjonsstart sent 2021/tidlig 2020”
Liten skriveleif der :wink:

Men sykt spennende fremover ja, takk for oversikt!

3 Likes

Er det noen svenske aksjeforum med god dekning av Bioextrax?

Jeg har ikke funnet noe. Twitter har noen brukere som er engasjert, men det meste finner sin vei hit.

Du kan melde deg inn på denne :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Får vi en BBBBBBB-dag?

En liten gnist nå, så går den :blush:
Ikke mange selgere :ok_hand:

Fin spread 8 kr LOL

Mange takk!

Nå fikk den fart på seg. Herlig!

Fikk kjøpt 400 til på open. Fornøyd. Dette her blir så spennende fremover. Lykke til folkens.

2 Likes

Farlig aksje, jo mer jeg leser og ser potensialet - Jo mer kjøper jeg :sweat_smile::joy:
Dette kan virkelig gå veien :ok_hand::sun_with_face:

1 Like

I det sekundet de melder en reell deal og en hel drøss med avtaler plutselig virker ganske sannsynlig får resten av Zerokontoen min fast tilholdssted i Sverige helt til børsene krakker :bomb:

1 Like

Bare å legge trigger på 99 kr og kjøp på 101 og håpe at det er en ordentlig melding som kommer :joy:

Sånn at jeg får dine aksjer? :smiley:

1 Like