Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Bioextrax sten for sten. De som klarer å se at dette VIRKELIG kan bli enormt - Blir vinnerne :boom::star_struck:

Så kan man jo se for seg hvor kursen går dersom en av disse storselskapene slår til med en lisensieringsavtale samtidig som Bioextrax har 9 evalueringsavtaler i pipelinen…

Haussalert. Skrevet i eufori og med best case-scenario i tankene.

2 Likes

God melding igjen. Føler vi er ett skritt nærmere en kommersiell avtale med denne meldingen. De som ikke forstår svensk får bare spørre :rofl:

1 Like

Jepp

1 Like

Hvilket av samarbeidene var dette? Den med Loreal?

1 Like

Jeg mistenker at denne er fra memorandumet:
image

Denne kanskje?

@anon50125742

2 Likes

Spiller egentlig ingen rolle hvem det er , er en gigant uansett

3 Likes

:star_struck:

Noen som har fått tak i denne via meglerbordet til DnB? Prøvde i dag, men ble avvist. Har heldigvis fått via nordnet, men skulle hatt litt på en annen konto også.

1 Like

Den meldinga her blir mer bull for hver gang jeg leser den .

1 Like

Det er vel denne andre her som mistenkes er L’Oreal tror jeg. Så dette er et ny avtale.

3 Likes

Det er nok noe gammelt som har blitt fordypet ytterligere ja. Jeg tror jeg har rett. :slight_smile:

1 Like

Syns det er imponerende størrelse på nesten alle selskapene de jobber sammen med, er ikke akkurat småhens :smiley:

2 Likes

Dow Chemicals er i topp 5 iallefall. Det er store aktører flere av disse avtalene gjelder og dette kan bli “hur stort som helst” :wink:

1 Like

Bare denne tyngre aktøren er ferdig med å dumpe nå…

1 Like

Er nok noen som ble sittende med “for mange” aksjer etter å ha løst inn TOer.

2 Likes

Veldig stor interesse på slutten av dagen her. Tror denne meldinga kan være starten på flere dager med oppgang.

1 Like

Er du synsk eller insider?

2 Likes

Bra at lemperen holdt kursen stabil i dag, for tørt krutt er på vei fra DNB til Nordnet.

2 Likes

Fornybar er innsider, det ligger i navnet at han er inne i grønne aksjer :wink:

Hvor mange aksjer har du i Bioex? Anonym
  • 0
  • 1-499
  • 500-999
  • 1000-1999
  • 2000-4999
  • 5000-9999
  • 10000-19999
  • 20000+

0 stemmegivere