Bioextrax sten for sten. De som klarer å se at dette VIRKELIG kan bli enormt - Blir vinnerne
Så kan man jo se for seg hvor kursen går dersom en av disse storselskapene slår til med en lisensieringsavtale samtidig som Bioextrax har 9 evalueringsavtaler i pipelinen…
Haussalert. Skrevet i eufori og med best case-scenario i tankene.
God melding igjen. Føler vi er ett skritt nærmere en kommersiell avtale med denne meldingen. De som ikke forstår svensk får bare spørre
Hvilket av samarbeidene var dette? Den med Loreal?
Spiller egentlig ingen rolle hvem det er , er en gigant uansett
Noen som har fått tak i denne via meglerbordet til DnB? Prøvde i dag, men ble avvist. Har heldigvis fått via nordnet, men skulle hatt litt på en annen konto også.
Den meldinga her blir mer bull for hver gang jeg leser den .
Det er vel denne andre her som mistenkes er L’Oreal tror jeg. Så dette er et ny avtale.
Det er nok noe gammelt som har blitt fordypet ytterligere ja. Jeg tror jeg har rett.
Syns det er imponerende størrelse på nesten alle selskapene de jobber sammen med, er ikke akkurat småhens
Dow Chemicals er i topp 5 iallefall. Det er store aktører flere av disse avtalene gjelder og dette kan bli “hur stort som helst”
Bare denne tyngre aktøren er ferdig med å dumpe nå…
Er nok noen som ble sittende med “for mange” aksjer etter å ha løst inn TOer.
Veldig stor interesse på slutten av dagen her. Tror denne meldinga kan være starten på flere dager med oppgang.
Er du synsk eller insider?
Bra at lemperen holdt kursen stabil i dag, for tørt krutt er på vei fra DNB til Nordnet.
Fornybar er innsider, det ligger i navnet at han er inne i grønne aksjer
- 0
- 1-499
- 500-999
- 1000-1999
- 2000-4999
- 5000-9999
- 10000-19999
- 20000+
0 stemmegivere