Jeg har kjøpt både gjennom DNB Markets og Nordnet. Megler tok 1% kurtasje via DNB Markets, så var betydelig rimeligere gjennom Nordnet…
Utrolig spennende selskap dette her! Kan bli eksplosiv om de leverer avtaler på løpende bånd
Hadde håpet å skjule det litt lenger, men jeg er nok Snåsamannen. Videre så spår jeg stor kursoppgang og stor volatilitet i aksjen de neste 14 dagene.
Imponerende at vi er over 30 aksjonærer her inne. Trodde ikke vi var så mange.
Legger ved link til pressemelding fra i høst gjeldende «fordypning og folusering» av evalueringsavtalen med L’Oréal (mest sannsynlig). Legg merke til at formuleringene er nesten identiske, og det er spesifikt PHO de vil evaluere videre. De skal være ferdig ca sommeren 2021.
I dagens melding kommer det frem at et gigantisk kjemiforetak (mest sannsynlig Dow Chemicals) vil se nærmere på én av deres PHA-typer (PHO blir nevnt), for bruk innen «personal care». Evalueringen skal være ferdig senest i august 2021.
Dette kan ikke leses annerledes enn at de er ute etter den samme teknologien, evt det samme produktet. Her vil jeg tro at begge selskapene er ute etter å sikre seg eksklusivitet for å holde konkurrentene unna. Det blir nevnt i artikkelen at det er premium-prising på biobaserte produkter, og da sier det seg selv at Bioextrax er midt i smørøyet dersom de neste testene gir suksess.
Da snakker vi budkrig.
Man får jo nesten “sommerfugler” i magen av å tenke på hvilke potensial Bioextrax kan ha
Eller så er det tenkt Dow (atagelse) er produsent og kosmetikkselskapet blir kunde av Dow
Det bør vell også bli 10 nye aksjonærere snarest - De som har vært inne å svart at de ikke har aksjer. For hvordan kan man lese alt det positive om selskapet, uten å kjøpe aksjer
ALLE burde satse iallefall noen lapper på BIOEX. Går dette veien snakker vi minimum 10X.
Enig sjog… Minimum
Morsom aksje å være i så tidlig, takket være denne tråden. Kan selvsagt gå åt skogen. Men synes risk/reward ser utrolig lukrativ ut. Masse samarbeid. Også er det noen av disse samarbeidene som er jækla sexy, Loreal, ikea og dagens flotte melding.
Blir mer og mer overbevist over potensialet i denne etter å ha lest meg opp og se hva dere skriver her. Blir nok inngang om ikke så altfor lenge. Håpe den ikke fyker altfor fort nå
Mcap på 350 mill er heller ikke allverdens
Den er latterlig billig fortsatt. Hadde det vært noen startups i Borås eller Oskarshamn de hadde samarbeid med kunne prisingen vært OK men her har man teknologisamarbeid med de største av de største
Vis meg en signering og de skal få alle mine Zeropenger
Og insidere eier over 40 % av selskapet
Da er det bare å dytte chipsa inn i midten
Det er jo også en mulighet, men litt rart at de da har kjørt to ulike evalueringsprossesser parallellt. Da burde jo heller L’Orèal betalt Dow for å kjøre prosessen for dem, men det har jo tidligere blitt oppgitt at L’Oréal betalt 10kEUR for kostnadene knyttet til de tidlige fasene av uttestingen.
Men men, dette får vi nok svar på en dag. Tipper det blir en god dag.
(Merk at både Dow og L’Orèal er antatte partnere, dette er ikke oppgitt av selskapet)
At this point, så er det ikke så nøye for meg hvem som gjør hva Alle selskapene det er snakk om er så store at pay day’en burde bli stor uansett.
Pilene peker i samme retning, og det er at kommersialiseringen av produktene nærmer seg.
Nå er det bare 14 dager til kvartalspresentasjon, som tilfeldigvis er på samme tid som to av disse evalueringsavtalene er ferdige.
Sånn jeg husker det, så er L’Oreal interessert i dyrefjær prosessen. Mtp naturlige oljer som kan produseres fra de, til bruk i hårolje og andre skjønnhetsprodukter.
Mens dette nye selskapet er ute etter engangs emballasje for produktene sine😊
"Syftet med det ursprungliga utvärderingsprojektet var för Kosmetikaföretaget att utvärdera potentialen i att använda Bioextrax olika PHA-typer i olika produkter. Kosmetikaföretaget har nu beslutat sig för att fortsätta utvärderingen med fokus på en av PHA-typerna Bioextrax kan producera, nämligen PHO. "
Da tror jeg du må lese pressemeldingen én gang til.