Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Omsetning på >1mill SEK, det er ikke noe poeng å følge med på svingningene nå.

2 Likes

Syns egentlig den holder seg godt jeg da mtp det sirkuset som har vært mellom topp og bunn i flere sektorer idag

5 Likes

Synes mønsteret er likt hver dag, prisen presses ned, og henter seg inn igjen. På null volum. Nå har vi entret Q-uke. SPENNENDE.

3 Likes

Ikke mye kjøping før Q, mulig vi ser volum i morgen om noen vil inn før fredag🤔

1 Like

Jeg vil inn mer før fredag…Men venter på overføring :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ingen FOMO i kursen i dag. De fleste som ser potensialet i tidlig fase har kjøpt og holder… Spennende tider :blush:

Greit for meg…fikk inn litt til :wink:

Noen som vet hvor man kan følge Q i morgen?

Jeg hadde litt ute til salg på 98 i stad for å redusere risiko, men trakk den etter at jeg begynte å bla i børsmeldingene.

Du som liker gode RiskReward, må ikke kvitte deg med dette Caset :grin:

Tvi tvi for God meldinger fremover.
Ser frem til " noen baller i mål"

1 Like

Krisskross har i hvert fall begynt å legge seg oppover i ordreboken i stedet for å dumpe. Det må vi ta med oss :grin:

1 Like

Jeg merker jeg har skikkelig sommerfugler i magen rundt denne aksjen. Spennende altså.

De kommende månedene vil jo bli veldig spennende. Ikke nødvendigvis at det blir mega-spennende i morgen, men om kort tid bør vi kunne forvente å høre prosjektene vil bære noe frukt.

1 Like

Jeg som eneste tror de melder avtale i morgen, for å sole seg litt i glansen. Gleder meg til i morgen.

1 Like

Ingen av oss her sier vel nei til det, men er ikke særlig kjent med at man slipper nyheter på samme tid som Q-rapport.

Uansett :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 Like

I dag er det jo 2 uker siden sist samarbeid så på tide med ny nå for å holde frekvensen på 2 i mnd :sunglasses:

Det virker jo også som de på flere av avtalene har diskutert ballpark estimater på priser, så vet ikke hvor lang tid man kan se for seg at de bruker på å bli enige.

2 Likes

Når pleier de slippe info? Noen som vet?

https://www.mfn.se/cis/a/bioextrax/bioextrax-ab-offentliggor-bokslutskommunike-for-2020-82fcb003

sjekk den smørbrødlisten over hendelser i kvartalet og hendelser etter kvartalet :smiley:

2 Likes

Kan jo bli svimmel av mindre :partying_face:

1 Like

Fin liste, men vi ser vel fort sub 90 i dag likavel :thinking: