Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Mulighet for et godt volumkjøp nå :+1:

1 Like

image
image

Den der likte jeg :smiley: Fikk ikke lavere da.

2 Likes

Fikk på 83 under dumpen. Burde lagt meg lavere.

Alle får…

2 Likes

Er det tråden her som fanger opp all nedfallsfrukt?

image

Svensker og nordbaggar tror jeg

Det er bare en liten melding som skal til, så er den i 105 (ved en ny evaluering) eller 150-200, ved en konkret avgjørelse :slight_smile:

2 Likes

Ref Chili sitt innlegg har de jo intensivert arbeidet med 3 store sukkerprodusenter, kommer vel utviklingsavtal der etterhvert skulle en tro

1 Like

Aie aie, var for ivrig på avtrekker i går :joy:
Men det ligger i skuffen ja… tvi tvi

2 Likes

Det snur fort igjen… Umulig å treffe bunn og topp…
Bioextrax kommer til å levere :hugs:

1 Like

En flott børsmelding i dag, jeg er veldig optimistisk på fremtiden. Måtte selge litt annet i dag som var mindre rødt for å laste opp mer her. Fikk en del i 83-85 spennet.

Et lite tips, jeg holdt på å ryke på stop-loss i dag, noe som ville vært veldig kjedelig. Fikk heldigvis justert den i tide. Bør ta høyde for at denne kan gå -20%++ på veldig lave volumer. Denne aksjen kan også være et lett offer for manipulasjon , siden volumet er så lavt.

1 Like

Skummelt å ha Stop-loss i en sånn aksje som dette. Er nok bedre å følge litt mer med, evt ha et lengre tidsperspektiv på investeringen.

1 Like

Hva er vitsen med stopp loss dersom du justerer den når prisen nærmer seg?

1 Like

Det er for å begrense nedsiden hvis det skulle gå bratt utfor, kunne vært negative nyheter i dag. Det sier kanskje litt mer om at jeg ikke er helt komfortabel med posisjonen min, siden den er så høy, relativt sett , men jeg er super bull på Bioextrax sine vegne, bare for å si det! Nå skal det sies at stop-loss sjeldent har gjort meg noe godt. Fortsatt irritert over at jeg ble kastet ut av Kahoot og misset en real kursoppgang kort tid etter.

1 Like

Ikke fått fulgt med i dag, skyldes nedgangen mangelen på nyheter?

1 Like

Antar markedet generelt bidrar, og så har man classic headers som bare fokuserer på penger inn, og penger ut.

1 Like

Panikk for røde indekser, tror jeg. Og kanskje noen som håpet på deals i dag. Var en fra Nordnet som dumpet 10 000 aksjer på 10 minutter.

1 Like

Hadde blitt et fint stick om vi endte i grønt i dag :grinning:

3 Likes

Oi, ren dump ja. Ser Hall hinter til nyheter most soon :grinning:

1 Like

Enn så lenge så er det bare å takke og bukke for en ny sjanse til å hente litt på lave 80tallet :sunglasses:

Uten at man skal bli cocky av den grunn. Her kan alt skje :rocket::gem::raised_hands:

3 Likes

Jeg synes aksjen er sterk i dag, jeg. Fint at så få vil selge på disse nivåene. Det lover godt for fremtiden.