Mulighet for et godt volumkjøp nå
Den der likte jeg Fikk ikke lavere da.
Fikk på 83 under dumpen. Burde lagt meg lavere.
Alle får…
Er det tråden her som fanger opp all nedfallsfrukt?
Svensker og nordbaggar tror jeg
Det er bare en liten melding som skal til, så er den i 105 (ved en ny evaluering) eller 150-200, ved en konkret avgjørelse
Ref Chili sitt innlegg har de jo intensivert arbeidet med 3 store sukkerprodusenter, kommer vel utviklingsavtal der etterhvert skulle en tro
Aie aie, var for ivrig på avtrekker i går
Men det ligger i skuffen ja… tvi tvi
Det snur fort igjen… Umulig å treffe bunn og topp…
Bioextrax kommer til å levere
En flott børsmelding i dag, jeg er veldig optimistisk på fremtiden. Måtte selge litt annet i dag som var mindre rødt for å laste opp mer her. Fikk en del i 83-85 spennet.
Et lite tips, jeg holdt på å ryke på stop-loss i dag, noe som ville vært veldig kjedelig. Fikk heldigvis justert den i tide. Bør ta høyde for at denne kan gå -20%++ på veldig lave volumer. Denne aksjen kan også være et lett offer for manipulasjon , siden volumet er så lavt.
Skummelt å ha Stop-loss i en sånn aksje som dette. Er nok bedre å følge litt mer med, evt ha et lengre tidsperspektiv på investeringen.
Hva er vitsen med stopp loss dersom du justerer den når prisen nærmer seg?
Det er for å begrense nedsiden hvis det skulle gå bratt utfor, kunne vært negative nyheter i dag. Det sier kanskje litt mer om at jeg ikke er helt komfortabel med posisjonen min, siden den er så høy, relativt sett , men jeg er super bull på Bioextrax sine vegne, bare for å si det! Nå skal det sies at stop-loss sjeldent har gjort meg noe godt. Fortsatt irritert over at jeg ble kastet ut av Kahoot og misset en real kursoppgang kort tid etter.
Ikke fått fulgt med i dag, skyldes nedgangen mangelen på nyheter?
Antar markedet generelt bidrar, og så har man classic headers som bare fokuserer på penger inn, og penger ut.
Panikk for røde indekser, tror jeg. Og kanskje noen som håpet på deals i dag. Var en fra Nordnet som dumpet 10 000 aksjer på 10 minutter.
Hadde blitt et fint stick om vi endte i grønt i dag
Oi, ren dump ja. Ser Hall hinter til nyheter most soon
Enn så lenge så er det bare å takke og bukke for en ny sjanse til å hente litt på lave 80tallet
Uten at man skal bli cocky av den grunn. Her kan alt skje
Jeg synes aksjen er sterk i dag, jeg. Fint at så få vil selge på disse nivåene. Det lover godt for fremtiden.