Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Jaja. Hvordan er salgspresset mellom 90-100?

Kursfallet er midlertidig, det som irriterer meg er at jeg ikke har midler til flere aksjer :scream::blush:

Samme her :joy:

Dagens nedgang kan tyde på at noen kortsiktige har trodd at man ville presentere en ferdig avtale på dagens Q4. Når det ikke kom selger de, de kan umulig ha lest hele rapporten :wink:

3 Likes

Lol here we go?

2 Likes

Hva skjedde? Større antall og til hvilken pris?

1 Like

Det lå 7 -8 K på kjøp på 92 en stund, rensket salgsiden opp til 92

4 Likes

God innhenting, og en STEAL for dere som fikk langt nede på 80-tallet. Grattis!

1 Like

Synes det lå litt i lufta. Må være surt for de som lempet ut :sweat_smile: 10 kr i spread.

1 Like

Haha spread 88 - 99

Rett ned på 83.6. He he.

Ikke noe tvil om at denne kommer til å gå når nyhetene som Hall hinter om kommer.

2 Likes

Litt merkelig handelsmønster i dag til å være Bioextrax :blush:

1 Like

12 Likes

I morgen er det tre evalueringsperioder som er avsluttet i følge min oversikt :gem: :raised_hands:

5 Likes

Og det var post 777. Det må jo telle for noe. Kan vi forvente meldinger de neste 14 dagene angående disse 3 samarbeidene da?

Eller blir det slik som den andre at de gjerne vedtar dypere studier osv…

3 Likes

Vet ikke. Vet bare hva ledelsen sier, og det er at de tror det kommer gode nyheter snart. Den meldingen om dypere studier var ikke angående en av evalueringsavtalene, så vidt jeg fikk med meg.

2 Likes

Om noen av samarbeidspartnerne ønsker å utvide samarbeidet med en “dypere” studie vil jeg se utelukkende positivt på det. Hadde ikke teknologien vært tilfredsstillende hadde man ikke ønsket et utvidet samarbeid. Selvfølgelig lengter vi alle etter kommersielle avtaler men det ville være i overkant om de popper opp i flokk. Her blir det bygget sten for sten :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jeg er ikke så kjent med denne type selskaper, så det er vanskelig for meg å mene noe veldig spesifikt. Jeg blir så klart happy for alle skritt som tas fremover, men i enkelte av evalueringene så har de konkret sagt at neste skritt er utlisensiering, ex “De kommersiella diskussionerna kommer att påbörjas efter utvärderingsprojektet” i den avtalen som varte til den 25.02.

Da er det veeeeeldig vanskelig å ikke få forhåpninger om det, og jeg tenker å diamond hande minimum min corebeholdning til så skjer. Ser på volumet at flere tenker likt :slightly_smiling_face:

1 Like

Utenom de tre så er vel den søppelhåndteringsfimaet også eller er det en av de tre? Og der hadde de vel termsheet agreement og en ikke bindende avtale om at så lenge resultatene fra testene var bra så skulle de sette i gang i år og ta alle kostnadene. Hvis jeg ikkr husker feil.

2 Likes