Noen som har våknet ja😃
Dere må trekke postene deres på 120. Vi skal lenger opp!
Kjøpte inn igjen dyrere. F. Nå selger jeg ikke noe før 500. Da bare en liten del.
Noen Avanza og Nordnet-kunder som er tilfreds allerede. Det er jo nå vi er på vei ut av startblokkene!
Nja, nå er det stort sett Avanza og Nordnet som har handlet i aksjen og noen sitter nok med god gevinst så det er ikke så rart
Jo hvis en er i aksjen med kortsiktig horisont så.
Meglerhusene har jo ikke oppdaget aksjen ennå
Jeg ser ikke så mørkt på det at de som vil kjøpe faktisk får kjøpt. Uten at noen er villige til å selge på høyere nivåer så vil jo aldri kursen gå oppover. Det er ikke mine de kjøper, så jeg er happy =)
1% av aksjene er omsatt i dag de første 45 minuttene. Man kan nok forvente mer.
Du får mine for 180, spezzial offer for you my friend. only this weeeek
Omsatt for 3,6 mill på under en time, det er jo meget høyt for Bioex, flott at de som vil ut får solgt. Og dette på stigende kurser, kunne ikke blitt bedre.
Ja det er jo helt utrolig hvor få aksjer det er i dette selskapet. Og mye sitter hos de største eierne. Du vil ut allerede ja zappa
Glad jeg kom inn. Det her kommer til å ta av.
Dette er som dere sier bare startblokkene. Vi venter fortsatt på de meldingene som virkelig setter fyr på raketten. Vi etablerer jo bare nye topper for hver gang.
Hvor mange aksjer sitter vi på i forumet mon tro?
- 1-100
- 101-250
- 251-500
- 501-1000
- 1001-2000
- 2001-4000
- 4001-6000
- 6001-8000
- 8001-10000
- 10001 eller mer
0 stemmegivere
Til å begynne med kjøpte jeg mest på fornybar anbefaling og tekster han skrev. Etter å ha lest disse meldingene selv sitter vi muligens på en skikkelig bombe. Syntes og det er veldig ålreit at de har valgt en slik forretnigmodell. Da slipper vi store emisjoner og store utviklingskost. Den nærmeste måneden hvor mange avtaler skal endelig evalueres?
Grovt regnet ved 43 stemmer eier vi over 2% av BIOEX
Jeg hadde en missclick her, så tror du må regne på nytt
Du som trykka på 10 001 ?
Mine 1500 manglet også, nå er de med og. Morro at så mange er med.