Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Her har jeg klart å trykke feil selv av en eller annen grunn, trykka på 10.000+, men har 2500. Beklager! Uansett kan jeg ikke huske sist jeg var inne i en så spennende aksje, må muligens helt tilbake til algeta. Lykke til alle sammen😊 kan bli noen ekstremt spennende uker fremover og dette er bare starten👍🏻

Har i underkant av 3000… OCDen min skriker etter å runde 3500 for å eie >1 promille av selskapet, men får se om lommeboka lystrer :money_mouth_face:

1 Like

Strengt tatt så skal jeg og zappa ha 50 aksjer hver i provisjon for dette funnet, eller så gidder vi ikke dele mer.

2 Likes

Skal få ei flaske vin om vi bikker 200… :see_no_evil:

Skal få ett hekto kokain om vi bikker 2000 #exit :sweat_smile::rofl::skull_and_crossbones:

Støttes! Når vi 200 og jeg ikke har solgt meg ut, kjøper jeg en god flaske vin til hver av dere!

1 Like

Funderer på å øke enda litt i kveld. Dersom flere av fisse samarbeidene går over i en minikommersiell fase vil jeg tro det kan skje fremover. Synspunkter?

Selv om jeg egentlig har mer enn nok, vurderer jeg det samme…
De virker veldig selvsikre på suksess - og magefølelsen er bra… :hugs:

Gjort klart penger her selv, ser om det blir noe tilbud nærmere close. Hvis ikke venter jeg til i morgen. Skal ha 500 til.

Tenker det samme, hente en 500 til. Dette blir eksplosivt når det kommer gode nyheter, virker nesten for bra. :thinking:

Haha, så da må jeg ligge å fiske sammen med dere igjen?

Ser ut som orionen har en ordre på 102 :sweat_smile:

“jag är övertygad om att vi kommer rapportera positiva resultat från flera olika projekt inom kort”

Her kan vi vente oss mer “godis”
BIOEX = nya Godisfabriken :wink:

3 Likes

Ble ikke noen flere aksjer på meg, men gøy med 109 som sluttkurs også :slight_smile:

3 Likes

Du får sikkert sjansen ned mot 100 kr igjen om det blir litt stille på nyhetsfronten. Er jo på røde dager man skal handle fundamentale cases :blush:

1 Like

Jeg håper på en liten uke med ingen flere nyheter og surt børsmarked. Da rekker jeg å selge litt av fondene og overføre litt mer penger på aksjekontoen😅
Dette tror jeg går rette veien, og det fort når det først skjer!

1 Like

Nå får dere gi dere. Vi har snakket om denne siden kursen var 40, så dere hadde sjansen :grin:

2 Likes

Sant nok, men ikke alle som har masse kapital stående på konto😂 Jeg må fylle på etter hver lønning😅

Første kjøpet var når aksjen lå på 40 tallet😅

1 Like

Hvor høyt kan den gå iår? 400?

Da er mcap 1.4 milliarder. Alt kan skje på børsen.

1 Like