Her har jeg klart å trykke feil selv av en eller annen grunn, trykka på 10.000+, men har 2500. Beklager! Uansett kan jeg ikke huske sist jeg var inne i en så spennende aksje, må muligens helt tilbake til algeta. Lykke til alle sammen😊 kan bli noen ekstremt spennende uker fremover og dette er bare starten👍🏻
Har i underkant av 3000… OCDen min skriker etter å runde 3500 for å eie >1 promille av selskapet, men får se om lommeboka lystrer
Strengt tatt så skal jeg og zappa ha 50 aksjer hver i provisjon for dette funnet, eller så gidder vi ikke dele mer.
Skal få ei flaske vin om vi bikker 200…
Skal få ett hekto kokain om vi bikker 2000 #exit
Støttes! Når vi 200 og jeg ikke har solgt meg ut, kjøper jeg en god flaske vin til hver av dere!
Funderer på å øke enda litt i kveld. Dersom flere av fisse samarbeidene går over i en minikommersiell fase vil jeg tro det kan skje fremover. Synspunkter?
Selv om jeg egentlig har mer enn nok, vurderer jeg det samme…
De virker veldig selvsikre på suksess - og magefølelsen er bra…
Gjort klart penger her selv, ser om det blir noe tilbud nærmere close. Hvis ikke venter jeg til i morgen. Skal ha 500 til.
Tenker det samme, hente en 500 til. Dette blir eksplosivt når det kommer gode nyheter, virker nesten for bra.
Haha, så da må jeg ligge å fiske sammen med dere igjen?
Ser ut som orionen har en ordre på 102
“jag är övertygad om att vi kommer rapportera positiva resultat från flera olika projekt inom kort”
Her kan vi vente oss mer “godis”
BIOEX = nya Godisfabriken
Ble ikke noen flere aksjer på meg, men gøy med 109 som sluttkurs også
Du får sikkert sjansen ned mot 100 kr igjen om det blir litt stille på nyhetsfronten. Er jo på røde dager man skal handle fundamentale cases
Jeg håper på en liten uke med ingen flere nyheter og surt børsmarked. Da rekker jeg å selge litt av fondene og overføre litt mer penger på aksjekontoen😅
Dette tror jeg går rette veien, og det fort når det først skjer!
Nå får dere gi dere. Vi har snakket om denne siden kursen var 40, så dere hadde sjansen
Sant nok, men ikke alle som har masse kapital stående på konto😂 Jeg må fylle på etter hver lønning😅
Første kjøpet var når aksjen lå på 40 tallet😅
Hvor høyt kan den gå iår? 400?
Da er mcap 1.4 milliarder. Alt kan skje på børsen.