Bare ca 3,5 K aksjer det ser det ut til. Etter det er NON nettoselger.
Selger vi?
Nope, ikke på denne siden av en milliard
Erstatning av plastemballasje er jo det verden ‘skriker etter’. Dette er definitivt framtiden - og nær sådan.
Høres ut som noe du evt bør sende mail til selskapet om.
Hvilken type plast brukes til det?
Plastic:PLA/ABS/Nylon/carbon fiber/glass fiber/TPU, etc.
Ser ut som svaret kan være ja
“PLA is a polyester produced by fermentation under controlled conditions of a carbohydrate source like corn starch or sugarcane. Its building blocks can either be lactic acid or lactide monomers. They will later be polymerized into PLA.”
Og kanskje man kan bruke keratinfiber fra fuglefjær som tilsats?
Vurderer å plukke 142 aksjer så vi er tilbake på 116…
Do it.
Om ikke annet så illustrerer det hvor sykt kort vei det er til ATH og tomme ordrebøker…
Det er viktig å se på ordreboken for de som følger kursen fra time til time. Det er stort sett lave volumer, bortsett fra noe mer “tankeløs” dumping de siste dagene. Jeg har ståltro på aksjen, og vi kan godt synke ned mot 90 igjen for min del, da kan jeg laste opp mer Jeg har ståltro på Bioextrax.
ja det er riktig oppfattet
@babyrage nevnte tidligere at det trengs nye investorer for å dra på denne, og det bevises jo i grunn gang på gang her i forumet også… alle fisker jo under 100 her
Eneste lille avviket til dette er avtalen de ble enige om nå sist som tilsier at Bioextrax skal bruke sine fasiliteter i oppstarten. Dette er selvsagt snakk om lite volum, og bare ifbm. med testing og frem til selskapet har klare sine egne fasiliteter.
Slettet.
#Splitthestock
Enig. Det er ikke noe å vente på, og jeg tror det ville sørget for mere omsetning.
Helt unødvendig å gjøre på dette tidspunkt. Høy aksjekurs er et kvalitetstegn.
En splitt i aksjekursen gjøres bare for å tiltrekke seg uvitende retailinvestorer
I fail to see the problem ;p neida, du er sjefen