Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Kjøpsordre 79 aksjer 96,6.
1653 aksjer salgsordre opp til 108.

Ja, sånn har det vært og sånn kommer det til å være til den tar ett nytt steg og smeller i en eller annen retning =)

1 Like

Kommer garantert en stor nyhet nå mens jeg prøver flytte aksjer til Investeringskonto Zero :stuck_out_tongue:

1 Like

Dette er nok bare begynnelsen.

4 Likes

Det beste med den aksjen her er at etter den første spikrede avtalen vil den ikke bare gå 50%, men det vil være startskuddet på en rask tidobling.

Tidobling :drooling_face:

1 Like

Minst… Hvor rask er usikkert, men stort potensial :grin:
Og splitt

1 Like

Tror kanskje man skal roe ned forventningene litt hvis man forventer en «rask tidobling», men Bioextrax har utvilsomt et stort potensiale. :muscle::money_mouth_face::muscle:

I tillegg synes jeg det er flott å være aksjonær i et selskap som i så stor grad bidrar til å løse de store utfordringene vi har med plast i verden. :ok_hand::herb: Når de ulike land og ikke minst EU kommer på banen slik de har gjort ift ikke-nedbrytbar plast, så sier det seg selv at dette ikke er noe som snur med det første.

Ikke rart at Bioextrax har mange som banker på døra. Ser frem til fortsettelsen! :star_struck:

10 Likes

Prøvde å finne hvilke typer plast som blir forbudt og fant tilslutt en rapport på nho.no som er utarbeidet av klima- og miljødepartementet:

“Direktivets definisjon av plast er oversatt til norsk av Miljødirektoratet:
Med plast menes et materiale som består av en polymer som definert i artikkel 3 nr. 5) i REACH-forordningenjf. forskrift 30. mai 2008 om registrering, vurdering, godkjenning og begrensning av kjemikalier (REACH-forskriften), som kan være tilsatt tilsetningsstoffer eller andre stoffer, og som kan fungere som en strukturell hovedbestanddel i sluttprodukter. Naturlige polymerer som ikke er kjemisk modifisert er ikke omfattet av definisjonen.Dette innebærer at varianter av bionedbrytbar plast (eks PLA, PHA, Mater-Bi.) i utgangspunktet er definert som plast og produkter av disse materialene er omfattet av direktivet. EU-kommisjonen skal utarbeide en veileder til denne definisjonen”

Og sånn jeg har forstått det er PHA plasten til Bioextrax helt fri for kjemikalier?
Dette må gjøre underverker for etterspørselen til Bioextrax sin teknologi, da også mange typer bionedbrytbare plastprodukter blir forbudt.
Denne aksjen skal jeg holde lenge på :star_struck:

7 Likes

I det sekundet denne blir validert gjennom at noen tar skrittet til å lisensiere inn teknologien har vi gjort en gigantisk genistrek :smiley:

5 Likes

Spekulerte vel i Loreal tidligere. Man kan bare tenke seg om alle Loreal produkter med plast ble skiftet til bioextras produkter. Holy smokes

3 Likes

Da slutter jeg å klage på at fruen fyller opp sminkeskapet sitt på badet :sweat_smile:

1 Like

I et intervju sier Edvard at de kan erstatte engangsbestikk.
Hvis de da kaster den i naturen er den borte på 6 mnd. Uten å skade noen :muscle::ok_hand:

6 Likes

LOOKS LIKE MEAT IS BACK ON THE MENU BOYS!!!

:smiley:

Vet ikke, men jeg tar imot med åpne armer! Kanskje vi får en sånn galning som sist i fanget :slight_smile:

1 Like

Voldsomt til nedsalg der. Noen som forventet kjappe nyheter, men ikke fikk det?

1 Like

En NONer som mistet tålmodigheten og solgte ca 3K på best. Skal ikke mere til for å senke kursen. Fin kjøpsanledning da :wink:

1 Like

3k? 25k mener du.

1 Like

Takker og bukker… passet for en gangs skyld fint å flytte til Zero konto :wink:

1 Like

Ja mer enn 3K totalt, men en handel kl 10:45:18 på ca 3 K senket kursen fra 98 til 93. Så fortsatte det med mer salg, men det tas greit imot.

2 Likes

Lavt 90-tall er det nye lave 80-tall etter den første kommersialiseringen. Ved en avtale av større dimensjoner vil 200 være det nye 100-tallet ;>

1 Like