Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

La oss håpe det :wink: Jeg har ihvertfall handlet litt mer nå.

La inn en liten kjøpsordre til jeg og altså. Jeg liker denne her potensielle “dark horse” aksjen, og tanken av at vi får bidra til å bli kvitt en av de største miljøfiende; forbruksplastikk. Tror jeg kommer til å sitte og nippe aksjer så lenge jeg får på lavt 90

ai ai, da blir det ut med fiskesnøret igjen da . Ble 600 til på 93.8 :facepunch:

1 Like

Merkelig å selge like før disse avtalene er i ferd med å offentliggjøres. Vi er vel på overtid? Sjeldent ting går etter tidsplanen i business føler jeg… men alikevel. Vi må vel snart nærme oss

1 Like

Voldsomt volum på nedgang. Er det dårlige nyheter som kommer? Omsatt mer en normalt plutselig. Eller er det folk som sikrer gevinst pga redsel for børs korreksjon?

1 Like

Ja, kanskje Exit-gutta har fått nyss i noe. Tenkte det samme.

1 Like

Var vel den dumpen som trigget en hel del nervøse hender kanskje?

1 Like

Det har jeg også tenkt. En smart trader kan sette i gang noe slikt og akkumulere.

Hehe, og hvis mange tenker som dere over her så er det klart at det mange som selger når først en stor dumper ut.

Tipper det er en av de gamle eierne som dumper nå for å ha penger til sine nye prosjekter. Kristofer Cook hoppet jo av fra Bioextrax og var med og startet ernæringsselskapet Carbiotix i 2019 men har beholdt en del aksjer i Bioextrax (solgte endel i fjor også). Han er litt av en seriegrunder og trenger kanskje cash til nye prosjekter.

Tipper det er en norsk trader som ble utålmodig siden alt annet hausses og denne bare dupper i stillheten

Carbiotix har akkurat hatt innløsning av TO’er så mitt tips er Cook.

1 Like

Sjog vs Fornybar

Stay tuned

1 Like

Det er jo bare hyggelig at de som ønsker å selge får gjort det

3 Likes

Fikk 800 ferske i dagens krakk, så jeg er fornøyd. Spørs om jeg føler meg like lur på mandag…

Selv hentet 600 nye idag og sitter med mye mer enn jeg skulle i første omgang. :see_no_evil:
Men caset virker ekstremt potent

Jeg holdt på å kjøpe like før slutt, men jeg har egentlig nok. Derfor valgte jeg å se ann til uka hva som skjer.

I og med at det er få på tråden, så synes jeg det er greit med småprat på litt lavt nivå også. Hva vi tenker, hva vi gjør og sånn. Chatten er ikke i b-modus heller.

4 Likes

Som trådstarter er jeg helt enig. Vi får heller prøve å holde oss on point når det faktisk skjer noe av substans. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Blir teknologien validert og tatt i bruk, sitter jeg med disse i 10 år fremover. Bare å få kunne ta del i et alternativ til plasten vi har idag og dens påvirkning på miljøet holder for meg. Jeg er student, og føler jeg har det jeg skal av aksjer for nå.

2 Likes

Enkelte her føler at avtaler er på overtid. Men er de det? Har de stadfestet at etter 12mnd, så skal avgjørelsen komme? Jeg kom litt senere inn i caset enn mange andre så alle børsmeldinger er ikke memorisert.

En annen ting, hvordan er tllgangen på fjør/råvarer, har de estimert dette til “uendelig”?

2 Likes