Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Kan det være noen som vet noe? Flott uansett! Ikke noe småsummer :smiley:

1 Like

Deilig å se litt annerledes handlemønster enn normalen…
Måtte det bare fortsette :hugs:

1 Like

Hehe, Nordnet kundene vet i hvert fall at bioex ville vært dyrere på OB :rofl:

Litt off-topic men hvordan funker d egentlig når Nordnet får inn både kjøp og salgs ordre fra IKZ kontoer. Har de lov å matche ordrene internt?

(Edit: glemte at d finnes nordnet.se også så kan vel likeså godt være svenske insidere som godtroende nordmenn som kjøper, for alt jeg vet)

1 Like

Blir vel noen gode meldinger denne uka tenker jeg.

1 Like

3,6m omsatt, ikke rare greiene i det store bildet, men heftig for lille Bioextrax. Kanskje vi får et påskeegg?

4 Likes

Tipper noen hadde bestemt seg for X antall aksjer, så på kursbildet de siste ukene, og fant ut at ~100 var et godt kjøp. Er ikke uenig.

3 Likes

Assholes som dumper BIOEX for å kaste seg etter BGBIO, dere kommer til å angre :grin:

At det ikke er mulig å ha noen tusen i cash så man slipper å voldta porteføljen i fomorus :money_mouth_face:

Det er ikke meg. :grinning:

1 Like

Passe lei at noen kjører småsalg på lav kurs for å pushe ned… hvor blir det av de som har rensket salgssiden innimellom? :wink:

1 Like

Gjør det selv da

:wink:

Haha jeg sjekket ikke volum før jeg gikk på krigsstien. Dere må ha meg unnskyldt.

1 Like

Solgt ned 5.20 kr med 15 aksjer. Jeg begynner å bli lei det selv, men får ikke gjort så mye med det.

1 Like

Og opp 5 kroner på 50 aksjer :slight_smile: Så det kan gå begge veier :smiley:

2 Likes

Kjøpte litt til og er nå overbelastet til de grader.
Føles godt og kommer til å kjøpe mere ved jevne mellomrom hvis den synker. Ser ikke at vi skal så mye mere ned så sant det ikke kommer en veldig negativ melding.

Skjønner ikke at denne akkurat holder seg over 90. Håper det kommer noen meldinger etter slutt idag så dem angrer seg litt, selgerne.

1 Like

Vi får håpe ingen får dårlig tid med å komme seg ut i dag. Veldig tynn kjøperside.

1 Like

Kjøpte noen flere aksjer her og plutselig stod den i grønn :laughing:

1 Like

…og no er den raud igjen…

Man bør virkelig ikke sitte å følge med på kursen på denne aksjen fra dag til dag og forvente så mye. Det er omsatt for 100 000 SEK, det er såpass smått at småinvestorer kan påvirke kursen markant med små kjøp og salg.

Man bør ikke det nei, men vanskelig å la være når man har en del kroner plassert der.

2 Likes

Investeringen blir verken bedre eller dårligere om du følger kursen minutt for minutt. Det ødelegger bare psyken og sjansen for å gjøre noe man ikke har planlagt blir mye større

6 Likes